Ads by Google X

رواية الكوبرا و الصقر الفصل الخامس و الثلاثون 35 - بقلم شيماء

الصفحة الرئيسية

   رواية الكوبرا و الصقر كاملة بقلم شيماء عبر مدونة دليل الروايات


 رواية الكوبرا و الصقر الفصل الخامس و الثلاثون 35

حور: خلاص اي رايكم فرح نور واحمد واسر وجنه مع بعض في يوم واحد
اسر بفرحه: والله انا طول عمري اقول انك اكتر واحده حسه بيا
الكل ضحك
ناهد بحب: خلاص ياولاد الفرح يوم الخميس الجاي اي رايكم
خالد: تمام ماعنديش مانع
حسن بسعاده: وبالمناسبه دي بقا انا عازمكم علي العشا
حور بإبتسامة: اخرجو انتو انا تعبانه وعوزه ارتاح شويه
خالد بضيق: حور هتجي معانا
حور بتعب: خليها مره ثانيه انا بجد تعبانه وعوزه ارتاح
جنه بحب: كده ياحوريه مش عوزه تجي معايا
حور ابتسمت علي اسم حوريه فكان ابوها يقول لها هذا الاسم
خالد بغمزه: طبعٱ حوريتي هتجي معانا مش كده

صقر وهوا داخل: طب ينفع انا كمان اجي معاكم
حور قلبها دق بسرعه وفرحت انها شافته وكان نفسها تروح تترمي في حضني وتقوله قد اي هوا وحشها
جاسر: طبعٱ حد يقدر يقول للصقر لا  
نور بضحك: ده يحبسنا كلنا
احمد بمرح: يلا انا كنت ناوي اخد البت واستفرض بيها بس خلاص بقا
نور بخجل ضربته علي كتفه
حسن: يلا يابنات اطلعو اجهزو ويلا
البنات: حاضر وكلهم طلعو الي حور فضلت واقفه مكانها
صقر قرب منها وقرب منها اوي وهمس: وحشتني اوي ياحوريت قلبي
حور ابتسمت بشده: رجعت امتا
صقر: لسه حالٱ وقولت اول حد لازم اشوفه انتي
حور فرحت اوي لانه كان وحشها جدا
صقر بغمزه: عارف اني وحشتك
حور بصتله بزهول ازاي عرف
صقر بخبث: مستغربيش مافيش حاجه صعبه علي الصقر
حور بغرور: وانت برضو لسه ماتعرفش الكوبرا خاف علي نفسك مني
صقر بحب: تؤ انتي الوحيده الي مش هخاف منك
حسن: يلا ياحور اطلعي البسي يابنتي وتعالي معانا
حور بصت لصقر
صقر بإبتسامه: وانا كمان هجي معاكم
حور فرحت اوي وطلعت عشان تلبس
بعد وقت نزلو البنات وكل واحده فيهم كانت مميزه جدٱ
الشباب بإنبهار: ماشاء الله
وبعد شويه نزلت حور بطلتها المميزه
الشباب كلهم بصولها بإعجاب شديد

وصقر كان غيران عليها جدٱ واتعصب لانه مش عوز حد يشوفها غيره
خالد بتصفير: اوعا اختي القمر يالهوي انا شكلي هضرب ناس كتير النهارده
نور بضحك: عندك حق اما انا بنت اهو ومعجبه جدٱ بيها
احمد بضحك: ياريتك ما كنتي اختي كنت اتجوزتك
صقر بغضب: اقسم بالله الي هيبصلها بس بصه هوا حر
الكل بخوف بصو في الارض وحور ضحكت عليهم
خالد راح مسك ايديها وباسها
خالد بحب: تعرفي انك وحشتني اوي
حور بحب: وانت كمان
خالد اخدها في حضنه
صقر كان هيولع من الغيره وماسك نفسه بالعافيه
بس مقدرش وراح شد حور من حضن خالد ودخلها حضنه هوا
خالد بعصبيه: انت بتشدها كده ليه انت اتجننت
صقر بغيره: انت ازاي تحضنها كده
خالد بتعجب: اختي وانا حر
صقر بغضب وغيره: لا ماتحضنهاش تاني انت فاهم
حور بهدوء: آدم في اي ده اخويا
خالد استغرب مين ادام
آدم بتملك: ماحدش يحضنك غيري انتي ليا انا وبس سامعه
حور بعصبيه بعدت عنه: يعني اي بقولك ده اخويا توأمي نصي التاني
آدم شدها واخدها ومشي قبل ماهي تعضرت ولا حد يلحقه
خالد بغضب: خدها ابن…..
احمد: اهدا ياخالد هوا مش هيقدر يعملها حاجه
حسن: يلا ياولاد
الشباب: يلا
وكل واحد مسك ايد حببته ومشي
______________

يوسف بندم: ياريتني ماكنت عملت كده
طلعت بحزن: كان نفسي اعيش الباقي من حياتي مع ولادي
يوسف: تفتكر ممكن يسمحونا
طلعت: هوا احنا غلطنا فيهم ولا كذبنا عليهم
احنا خونهم وخونا البلد
يوسف: اي نا ليه كنا هنخون البلد
طلعت: الله يرحمه صابر هوا الي عمل كل ده

 رواية الكوبرا و الصقر الفصل الخامس و الثلاثون 35 - بقلم شيماء
nada eid

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent