رواية صداقه ام حب الفصل السادس عشر 16 - بقلم منة محرم

الصفحة الرئيسية

 رواية صداقه ام حب الفصل السادس عشر 16 - بقلم منة محرم

رواية صداقه ام حب الفصل السادس عشر 16 

part 16

صداقه ام حب ♡

••••••••••••••••••

بعد شويه 


هنا وبدات تنزل الطلبات علي طربيزه سليم تحت صدمه مالك 


مالك: م مامي انتي رجعتي من السفر 


هنا بصتله وساعتها مسكت راسها بوجع: م مامي


مالك: رجعتي امتي يا مامي


هنا: احم لا انت فاهم غلط يا حبيبي انا مليكه وشغاله هنا انا مش مامي عن اذنك يا عسول 


مالك بدموع: لا انتي مامي 


هنا سابته ومشيت وهي مش فاهمه ايه الي بيحصلها 


ندي: مالك m


(ندي صحبت هنا اتعرفو علي بعض في المطعم) 


هنا: ها مافيش صداع هيموتني 


ندي: طب روحي انتي شكلك تعبان اوي 


هنا: ايوه محتاجه اروح انا حاسه اني هيغمي عليا انا همشي 


ندي: ماشي ابقي طمنيني عليكي 


عند سليم 


سليم: حبيبي مالك بتعيط ليه انا متاخرتش وبعدين مكلتش ليه 


مالك حضنه: بابي انا شوفت مامي وقولتلها انها مامي بس قالتلي لا ومشيت وسابتني 


سليم بصدمه: هنا


مالك: اه يابابي


سليم: طيب يا حبيبي اهدا وقولي شفتها ازاي 


مالك: هي الي جابتلي البيتزا 


سليم: طب خليك هنا هسال عليها 


مالك: ماشي 


بعد شويه


سليم: لو سمحت فين مدير المطعم 


-حضرتك الاكل فيه مشكله احنا ممكن نغيره 


سليم: لا انا بس بسال عن بنت بتشتغل هنا اسمها هنا احمد 


-لا حضرتك معندناش بنت بتشتغل هنا بلاسم ده 


سليم في باله: اكيد مالك بيتخيل هنا علشان انهارده عيد ميلاده واول مره هنا متبقاش معاه اكيد بيتخيل 


مالك: مالك يا بابي


سليم: ها مش هنا يا مالك وبعدين هنا هتيجي ازاي وهي مسافره برا 


مالك: طب ليه مش بتخليني اكلمها فديو يا بابي اطمن عليها 


سليم: قريب نبقا نكلمها 


مالك بحزن: يووووه كل يوم تقولي قريب قريب 


سليم حاول يغير الموضوع: يلا ناكل البيتزا قبل ما تبرد 


مالك: ماشي 


عند هنا 


هاله: مالك يا بنتي سرحانه في ايه 


هنا: ها مافيش يا ماما هو احنا ملناش عيله 


هاله: ها لا يا حبيبتي مافيش غيري انا وانتي وبابا 


هنا: تمام بابا فين 


هاله: في الشغل 


هنا: لسه العربيه مش بتجيب فلوس 


هاله: اهو عادي الحمدلله اننا بناكل ونشرب مكنتش حابه انك تشتغلي 


هنا:يا ماما انا كبيره ولازم اساعدكو وبعدين هفضل قاعده في البيت


هاله: ماشي يا حبيبتي


هنا: طيب انا هخش ارتاح 

بقلمي/menna moharam

هاله: طيب


هاله: انا حبيتك اوي ونفسي تفضلي معانا ربنا عوضنا بيكي انتي يا بنتي بس انا انانيه اوي واكيد لو رجعتلك الذاكره مش هتسامحيني بس غصب عني m


بعد شويه


هنا: يلا جهزتلكو الاكل 


هاله: تسلم ايدك يا بنتي تعرفي انك من ساعت ما ظهرتي في حياتنا وانتي ماليه علينا البيت 


هنا: ظهرت 


هاله: ها قصدي لما جيتي علي الدنيا يعني معرفش لما تتجوزي هنعمل ايه 


هنا: لا مش هتجوز واسيبكو 


هاله: ربنا يخليكي لياا ياحبيبتي اوعي تزعلي مني في يوم من الايام يا مليكه مهما حصل 


هنا: مقدرش ازعل منك يا حبيبتي 


هاله: طيب تلاقي كامل هو الي بيخبط هفتحله


هنا: ماشي 


كامل: مساء الخير 


هنا: مساء الخير يا بابا عامل ايه 


كامل: احم الحمدلله 


هنا: بابا هو انت ليه متغير معايا يعني مش بتتكلم معايا ولا بتاخدني في حضنك زي كل اب وبنته هو انا مش بنتك 


هاله: ههههه ايه بس الي بتقوليه ده يابنتي احم لا طبعا يلا ناكل الاكل هيبرد 


هنا وهي باصه لكامل: يلا


عند سليم


مازن: الو ياسطا وحشتني اوي 


سليم: انت اكتر وبعدين انا لسه جاي لحقت اوحشك 


مازن: ياعم اه وحشتني قولي اسكندريه اخبارها ايه 


سليم: الحمدلله 


مازن: ومالك 


سليم: نايم اهو قالي انهارده انه شاف هنا 


مازن: ايه 


سليم: معرفش كنا في مطعم وقالي انه شاف هنا 


مازن: طب وانت شوفتها 


سليم: لا ودخلت سالت عليها مكنش فيه حد بلاسم ده 


مازن: طيب خلو بالكو من نفسكو 


سليم: ماشي يا حبيبي عايز حاجه m


مازن: لا سلامتك 


يترا الي شوفتها دي يا مالك هي هنا فعلا ولا كنت بتتخيل يارب تكون هي هنا يا مالك فعلا ومتكونش بتتخيل 


     •يتبع الفصل التالي "رواية صداقه ام حب " اضغط على اسم الرواية 


رواية صداقه ام حب الفصل السادس عشر 16 - بقلم منة محرم
menna

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent