Ads by Google X

رواية صعيدية خطفتني الفصل السادس عشر 16 - بقلم هاجر سلامة

الصفحة الرئيسية

 رواية صعيدية خطفتني الفصل السادس عشر 16 - بقلم هاجر سلامة 

رواية صعيدية خطفتني الفصل السادس عشر  16

..روايـة صعـيديـة خطـفتني.
البـارت ال 16.
بقـلـم هـاجـر سـلامـة.
صهيب..اقولها انا حبيتك صدفة مش عارف ازاي بس حبيتك وعايز تجوزك شوفلي معاد مع ابوكي وفجأة لاقي حاجة بتوقع ف الارض
 صهيب ببص وراه تصدم تقي اغم عليها وقلبه وقع جري عندها وشيلها هو بيقول تقي احبيتي تقي فوقي منك الله يامحمود البت اكيد سمعت وفهمت غلط وبقي يرش ماية لغاية ماتقي فتحت عينها شوفته عيطت.
صهيب..والله العطيم انتي فاهمة غلط.
تقي بتعيط وشقهة..انت انت كنت بتقولها عايز ات اتجوزك وبتحبها.
صهيب قلبه وجعه عليها وحضنها وقال والله ابدا اللي حصل اهو ...... شوفتي بقا انتي اللي ظلمني ازاي.
تقي بفرح وشقهة..بجد انت مش هتجوز عليا.
صهيب بضحك..طيب بذمتك حد بيقي معاه البطل دا ويتجوز طب والله عيب.
تقي بخجل..ولااااا عيب.
صهيب بصدمة..ولا انا صهيب الفارس يتقالي ولا.
تقي بضحك..اها يولا.
صهيب بعمزة..تصدقي عسل منك.
تقي اتكسفت..يوووة بقا هتفضل كل شوية تكسفني كد.
صهيب قعد يضحك.
تقي سرحانه فيه.
صهيب بعمزة..انا عرف اني قمور.
تقي بضحك..بس ياض.
صهيب بصدمة..ياض كمان طب والله ماهسيبك ياتقي .
تقي قامت تجري وراها صهيب وبيحاول يمسكها وهي بتجري وبيضحكوا وقالها هتروحي مني فين هوريكي.
تقي طلعت لسانها وقالت هنشوف نيهاهاهاهاها.
صهيب واقف وعامل نفسه تعب وقال انا تعبت رجلي وجعني. 
تقي جريت عليه وقالت تعبت من اي انا آسفة فين اللي تعبك.
صهيب مسكها من وسطها وقال وضحكت عليكي ومسكتك تعالي بقا وقعد يزغزغ فيها.
تقي بتضحك..خلاص خلاص ونبي خلاص مش هقولك كد تاني خلاص.
صهيب قعد ع السرير وتقي جمبه وبيضحكو.
صهيب بصلها وقال..بحبك.
تقي اتكسفت 
صهيب أقرب منها و......
عيب 😂🫣.
متـنسوش تصـلوا على النـبي😍
عند شاهيناز.
شاهيناز قعد بتعيط وجمبها ريم.
شاهيناز بتعيط.. كل حاجة راحت صهيب راح وبابا سافر ومعرفش عنه حاجة ومامت صهيب مش بترد اععععععع.
ريم بزهق...خلاااااص بقااا اهديي كل حاجة هتتحل.
شاهيناز بعياط..قوليلي ازاي قوليلي ونبي خلي صهيب يشك فيها وتسيبه.
ريم بخبث..تؤ تؤ تخلي تقي اللي تشك فيه .
شاهيناز ...ازاي.
ريم..بصي ياستي انتي تحاولي تقابلي صهيب ع اساس انك ندمانة ها وانتي معاه اعملي نفسك هتوقعي وحضنيته وخلي حد يصور الحته دي وبعدين تبعتيها اللي تقي وانتي عارفة الباقي بقا وغمزتلها.
شاهيناز بفرح وبخبث..يابت ال اييي دماغك جامدة.
ريم...عيب دا انا ريم يابنتي.
ضحكوا.
متـنسوش تصـلوا على النـبي😍🫶🏻
تاني يوم.
صهيب اصحي لاقي تقي نايمة ف حضنه قال اي القمر دا ربنا يحفظك ويحميكي لياا.
تقي صحيت وقالت صباح الخير ياحبيبي.
صهيب..صباح الفل يعيون حبيبك نامتي كويس.
تقي..اها وانت
صهيب..انا اول مرة نام كويس اصلا.
تقي ضحكت وقال قليل الادب قوم يلا.
صهيب ضحك..وقال ماشي ياعم المدلع انت ودخل الحمام وغير وطلع.
تقي دخلت الحمام.
صهيب طلعه البلكونة لاقي فونه رن برقم شاهيناز .
صهيب..اووووف بقا مارد شوفها عايزة اي الو اي يا شاهيناز مش قولنا مليكش دعوة بيا تاني.
شاهيناز..اسمع بس انا ندمانة وعايزة اشوفك تكلم معاك ف كام حاجة كد وتاسفلك ونبي مترفض عايزة ريح ضميري بس.
صهيب..ماشي يا شاهيناز قابلني ساعة ٢ بعد الضهر.
شاهيناز..تمم وفقلت.
ريم جمبها..جدعة ابت يلا قومي لبس اشيك حاجة عندك ونزلي.
شاهيناز..اشطا يلا هقوم.
لبست لبست فستان احمر اصغير  بكت بس الكم شفاف لبست هيلز لونه فضه وحطت ميكب وسيبه شعرها.
ريم..ايوة كد جامدة كد يلا روحي ونا كلمت مؤمن وفهمته ع كل حاجة ها.
شاهيناز..حبيتي ربنا يخليكي لياا.
ريم بغل..انتي اختي ابتت.
شاهيناز نزلت وراحت الكافية قعدت على الكرسي ومستنياه فجاه حد دخل شافته اتصدمت.


رواية صعيدية خطفتني الفصل السادس عشر  16 - بقلم هاجر سلامة
menna

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent