Ads by Google X

رواية صداقه ام حب الفصل الحادي عشر 11 - بقلم منة محرم

الصفحة الرئيسية

 رواية صداقه ام حب الفصل الحادي عشر 11 - بقلم منة محرم



رواية صداقه ام حب الفصل الحادي عشر 11 

part 11

صداقه ام حب ♡

•••••••••••••••••••

سليم: الو يا مازن انا عرفت مكان هنا وعلي 


مازن: طيب انا جاي 


سليم: ماشي


عند هنا 


علي: خش يا شيخنا 


هنا: لا لا انا مش عايزه اتجوزه لا


الماذون: عن اذنك هي مش موافقه وانا مش بجوز جواز غصب


علي وحط علي دماغه المسدس: هتكتب علينا ولااا 


الماذون بخوف: ححاضر حاضر هكتب 


هنا بدموع: لا يا علي علشان خاطري لا 


علي: اكتب يا شيخنا 


هنا وغمضت عنيها جامد: سليم علشان خاطري تعال انا خايفه انا متاكده انك هتيجي


عند سليم


سليم: سرع شويهه 


-حاضر يا باشا 


بعد شويه


الماذون: موافقه يا بنتي علي علي السيد 


هنا: لا رد 


علي: اكيد موافقه يا شي ومكملش كلامه كان البوليس في كل مكان 


سليم: لا مش موافقه يا شيخنا اقبضو عليهه 


هنا بدموع وجريت علي سليم: سليمم كنت كنت عارفه انك هتيجي وهتحميني منو يا سليم كنت متاكده وواثقه فيك 


سليم مسك اديها: يلا علشان اروحك 


هنا وقفت فجاه: سليم انا بحبك 


سليم: وقفتي ليه يلا 


هنا: يا سليم 


سليم بصدمه: انتي قولتي ايه 


هنا: يا سليم


سليم: لا الي قبلها 


هنا: حرف ال ك 


سليم: الصبرر يابنتي الي قبل ال ك 


هنا: ب 


سليم: يلا ياهنا يلا 


هنا: بحبك 


سليم: ايه


هنا: مش هقولها تاني 


سليم: تتجوزيني 


هنا بكسوف وهزت راسها ب نعمm


سليم: تتجوزيني بجد

بقلمي/menna moharam

هنا بدموع: ايوه يا سليم


سليم حضنها جامد 


مازن: يلا يا جماعه بلاش محن بالله عليكو خلينا نمشي من المكان الي يرعب ده 


هنا وسليم ضحكو


في العربيه 


هنا وهي ماسكه ايد سليم: هو انت عرفت مكاني ازاي يا سليم 


سليم شاور علي السلسله: مممم من هنا 


هنا: اده انت موصل جهاز في قلبي يعرفك طريقي 


سليم: انتي هبله ههههه 


هنا: اومال 


سليم: يابنتي السلسله مركب فيها جهاز تتبع 


فلاش بااااااك


سليم: مازن مش عايز هنا تعرف ان الكل*ب ده هرب انا مش عايزها تضايق احنا هنلاقيه ان شاء الله 


مازن: ان شاء الله بس خلي بالك كده فيه خطر علي حياتك انت وهنا 


سليم: متقلقش


مازن: سليم


سليم: ايوه 


مازن: خد الجهاز ده 


سليم: ايه ده 


مازن: جهاز تتبع حطه في اي حاجه هنا بتلبسها خاتم سلسله انسيال اي حاجه علشان لو حصل حاجه نقدر نوصلها 


سليم: حلو اوي ده تمام 


بعد شويه


سليم: لو سمحت ممكن السلسه دي 


-اتفضل 


سليم: ممكن تلفهالي لفه هدايا 


-تمام 


سليم في باله: حلو اوي كده لازم اعمل حساب لكل حاجه بس صدقيني يا هنا محدش يقدر يقربلك وانا موجود  


بااااك


هنا بصوت طفولي : منقذيي


سليم خدها في حضنه: بحبك اوي 


هنا: وانا كمان 


بعد مرور الايام والشهور وجه محاكمه علي 


في المحكمه 


-حكمه المحكمه حضوريا علي المتهم علي السيد بتحويل اوراقه بفضيله المفتي 


هاجر بزعيق: لااااااااا لااااا 


هنا لسليم: هي مين دي ومالها ب علي


سليم: دي ياستي الي الاستاذ كان متجوزها 


هنا: مممم 


سليم: كده تقدري تنامي مرتاحه خلاص علي هيتعدم 


هنا: انا بجد مبسوطه اوي 


عند علي بدموع


علي: هما السبب يا هاجر هما السبب انتقميلي منهم هما السبب حرمونا من بعض يا حبيبتي m


هاجر بدموع: لا ياعلي متسبنيش علشان خاطري هعيش ازاي من غيرك انت عارف اني من غيرك ولا حاجه 


علي بدموع: خلي بالك من نفسك 


برا المحكمه 


مازن: كده نقدر نقول مبروك 


هنا: مبروك جدا كمان 


هاجر واتهجمت علي هنا: صدقيني مش هسيبك 


سليم: اوعي كده انتي اتجننتي 


هاجر بدموع: حرمتوني من جوزي مش هسيبكو... ومشيت


هنا بخوف: سليم انا انا خايفه 


سليم خدها لي حضنه: ششش اهدي متخافيش


بعد مرور سبع سنين 


هنا: مالك حبيبي اصحا يلا 


مالك: سبيني دقيقه واحده بس يا مامي


هنا: لا يا مامي لازم تصحا بقه علشان المدرسه 


سليم وهو خارج من الحمام : ايه مش عايز يصحا 


هنا: لا ياسليم صحيه علشان خاطري عقبال ما اعمله البن 


سليم: عيني 


بعد شويه كان سليم خد مالك في حضنه ونامو 


هنا: يالهووووووي هتشلونيييي 


سليم: مامي تعالي نامي في حضننا 


مالك: بابي بيقول كلام مظبوط 


هنا: والله 


في مكان تاني 


-الو 


=في ايه


-اول يوم مدرسه ليه انهارده وهنفز 


=حلو اوي انا كنت مستنيه اليوم ده من زماااان اووي علشان انتقم واحرق قلبهم علي ابنهم زي ما حرقو قلبي علي جوزي 



     •يتبع الفصل التالي "رواية صداقه ام حب " اضغط على اسم الرواية 

رواية صداقه ام حب الفصل الحادي عشر 11 - بقلم منة محرم
menna

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent