Ads by Google X

رواية صداقه ام حب الفصل العاشر 10 - بقلم منة محرم

الصفحة الرئيسية

 رواية صداقه ام حب الفصل العاشر 10 - بقلم منة محرم



رواية صداقه ام حب الفصل العاشر 10 


part . 10

صداقه ام حب✨🤍 

••••••••••••••••••••


سليم: سامعك


هنا: سليم انت ليه مبقتش تكلمني زي الاول سليم انا محتجالك انا بقيت وحيده يا سليم ياريت انت كمان متسبنيش 


سليم بحنيه: طيب ممكن متعيطيش انا معاكي اهو وبعدين انتي مش بتنزلي شغلك ليه وليه شكلك بهتان كده وتحت عنيكي اسمر ليه كل ده كل ده علشان علي الخاين والمجرم 


هنا: سليم انا بقيت بكرهه بجد وياريت متفكرنيش بيه تاني 


سليم: تمام ممكن بقه تفوقي لنفسك وتنزلي شغلك 


هنا: حاضر عايز حاجه 


سليم: البسي 


هنا: اايه اومال انا ايه مش فاهمه 


سليم: خشي البسي ننزل نتعشي برا 


هنا: بس انت لسه راجع من شغلك اكيد تعبان 


سليم: مش عايز كلام كتير بقه هخش اغير تكوني جهزتي اشطا 


هنا: حاضر 


بعد شويه


سليم خرج وهنا خرجت في نفس الوقت وفضل سرحان 


♡هنا كانت لابسه فستان اسود بحمالات ومفتوح من فوق وطويل وكانت حاطه روچ احمر ومش حاطه ميكب كتير ♡


سليم: اي ده 


هنا بتسرع : ايه شكلي مش حلو اغير الفستان صح دقيقه ورجعالك انا عارفه اني مش ببقا حلوه في الفساتين بس قولت تغير 


سليم مسك اديها:ششش اهدي انتي جميله اوي 


هنا بكسوف: بجد 


سليم: بجد 


هنا: وانت كمان شكلك حلو


سليم: ممم ماانا عارف 


هنا: يلا


سليم مسك اديها: يلا 


هنا باحراج وبصت علي اديه الي ماسكه في اديها 


سليم: اايه احنا اصدقاء 


هنا: يلا يا سليم


في المطعم 


هنا: انت هتفضل باصص عليا كده كتير 


سليم باحراج: احم ها لا ها تطلبي ايه 


هنا: اي حاجه علي ذوقك 


سليم: تمام


بعد شويه 


كندا: سوليييي عامل اااايه 


سليم: كندا وحشاني اخبارك ايه 


كندا: الحمد لله ايه فينك يا عم جيت القاهره ونسيتني انت والواد ميزو


سليم: عامله ايه واسكندريه عامله ايه 


كندا: اه ماانت بقالك خمس سنين في القاهره 


سليم: المهم انتي جيتي هنا زياره ولا اقامه 


كندا: لا لسه جايه بقالي شهر انا وماما وخدنا شقه اهي قريبه من المطعم ابقا تعال ماما تشوفك


سليم: هي اخبارها ايه طمنيني عليها هاتي رقمك علشان ابقا اجلكو 


كندا: اكتب ياعم ********011


سليم: حلو اوي 


كندا:  مراتك دي كمان اتجوزت من غير ماتقولي 


هنا بكسوف: لا لا انا مش مراته احنا اصدقاء بس 


كندا: ممممم اصدقاء وغمزت لسليم


سليم: لمي نفسك مافيش حاجه 


كندا: لا بس عسوله 


سليم: ههههه ماشي ياختي يلا سلام واه هبقا اكلمك علشان اجي اشوف طنط 


كندا: هستناك 


بعد شويه


سليم: ايه رايك المكرونه حلوه 


هنا: ممم جميله اوي بس انا بعملها احلي 


سليم: طبعا طبعا 


هنا: احم هي هي مين البنت دي 


سليم: انهي 

بقلمي/menna moharam

هنا: الي كانت هنا من شويه وانت قولتلها وحشاني 


سليم مسك اديها: انتي بتغيري 


هنا بتوتر: لا لا انا بس كنت بسال عادي يعني لو مش عايز تقول عادي 


سليم: دي كانت جارتي في اسكندريه ومامتها كانت صحبت مامتي واكتر من الاخوات وبعدين بعد ما ماما وبابا اتوفو روحت عشت مع صحبي مازن وبعدين نقلنا القاهره 


هنا: ربنا يرحمهم 


سليم: يارب 


بعد شويه


هنا: الله الاغنيه دي حلوه اوي 


سليم: تيجي نرقص؟ 


هنا: ممممم موافقه 


سليم خد اديها ورقصو وهنا سندت علي كتفه وسرحو مع الاغنيه✨


♡-وأنا بين إيديك محتاجة إيه♡

♡ في حاجة أكبر من كده♡

♡ وأنا عمري كنت أحلم في يوم، أعيش حياة بالشكل ده♡

♡ وأنا بين إيديك محتاجة إيه♡

♡ في حاجة أكبر من كده♡

♡وأنا عمري كنت أحلم في يوم، أعيش حياة بالشكل ده♡


هنا: احم ممكن نمشي 


سليم: يلا 


هنا: سليم انا مش عايزه اركب العربيه تعال نتمشي


سليم: بس كده عيني


هنا ببتسامه: شكرا 


بعد شويه


هنا وهي باصه للسما: مممم قد ايه شكل السما جميل 


سليم: انا بحب اتأمل فيها اوي برضوه 


هنا:اه جميله اوي ومكملتش كلامها وكانت هتتكعبل 


بس سليم كانت اديه اسرع ومسكها: هنا خلي بالك 


هنا فضلت باصه في عينه بسرحان: عيونك حلوه 


سليم: ها


هنا اتعدلت: احم انا اسفه 


سليم: كنا بنقول ايه بقه 


هنا: ان السما حلوه وكده


سليم: طب متبصيش ليها تاني علشان اتكعبلتي بسببها m


هنا: ههههههه 


سليم: مش سقعانه 


هنا: متلجه بس خلاص قربنا 


سليم قلع الجاكت وحطه عليها: كده احسن 

بقلمي/menna moharam

هنا: هتبرد كده 


سليم: فداكي 


هنا بصت في عينه بتركيز: هي عينك خضرا


سليم برقله فجاه: انتي شايفه ايه 


هنا ضربته علي كتفه: يااما سليم خوفتني 


سليم: حقك عليا يا ست هنا 


هنا: الشارع هادي اوي تيجي نجري


سليم: لا طبعا انت ومكملش كلامه كانت هنا قلعت الجزمه وجريت


سليم وهو بيجري معاها: انتي هبله 


هنا: اده انا كنت سبقاك انت لقحت 


سليم: الله اكبر في عينك 


هنا: نينينينيننيني


سليم: اقفي بقه انا تعبت


هنا: خدت الفرصه ان الدنيا ضلمه والشارع ساكت 


بعد شويه قدام شقه هناm


هنا: كان يوم جميل اوي شكرا وكمان نفسيتي اتحسنت 


سليم:طب كويس يلا تصبحي علي خير 


هنا: سليم جاكتك 


سليم: خليه معاكي 


عند هنا 


هنا وهي واخده الجاكت في حضنها: عملت فيا ايه يا سليم معرفش امتي وازاي حبيتك كده 


تاني يوم 


مازن بزعيق: ااااايه ازاي هرب ازايي 


-والله يا باشا منعرفش كل الي نعرفه انه قال انه عايز يعمل حمام خدناه ودخل الحمام مخرجش 


مازن: اقلبو عليه الدنيا لازم نلاقيه كده هيبقا في خطر علي سليم وهنا 


-امرك يا باشا 

بقلمي/menna moharam

عند سليم 


سليم: ااايه هرب ازاي 


مازن: لسه عارف الخبر المنيل ده 


سليم: طيب انا في الطريق وجاي 


مازن: ماشي 


عند هنا 


هنا: لازم اعترفلك بكل حاجه يا سليم لازم واقولك قد ايه اني بحبك 


عند سليم


سليم: مازن مش عايز هنا تعرف ان الكل*ب ده هرب انا مش عايزها تضايق احنا هنلاقيه ان شاء الله 


مازن: ان شاء الله بس خلي بالك كده فيه خطر علي حياتك انت وهنا 


سليم: متقلقش 


بليل 


هنا: سليم انت رجعت 


سليم: ايوه وجبتلك معايا هديه 


هنا: هديه هديه ايه 


سليم: غمضي عينك 


هنا: مممم اهو 


سليم لبسها سلسله الماظ: فتحي كده 


هنا: سليم انت بتهزر 


سليم: تؤ 


هنا: سليم بجد بتهزر 


سليم: لا خالص مبهزرش وبعدين مش احنا اصدقاء 


هنا بحزن: ها اه طبعا اصدقاء 


سليم: يلا انا هخش انام 


هنا: تصبح علي خير 


سليم: وانتي من اهله هناا 


هنا: ايوه 


سليم: خلي بالك من نفسك 


هنا: حاضر m


سليم: واي حد يخبط متفتحيش الباب واه الصيدليه متنزليش غير مااقولك تنزليها 


هنا: في ايه يا سليم 


سليم: م مافيش بس علشان خاطري متنزليش من غير ما تقوليلي 


هنا: حاضر يا سيدي ودخلت وقفلت الباب


هنا: بقه انا الي كنت هقولك بحبك تقوم قايلي اصدقاء ماشي يا سي سليم 


تاني يوم 


هنا بزهق: ياربي زهقانه وبعدين ليه منزلش يعني والله لاهنزل وقامت لبست ونزلت


بعد شويه

هنا: عاااا انتو مين سبوني 


-اخرسي وضربها علي راسها 


هنا بوجع: ااه وفقدت الوعي


عند سليم


مازن: اخبار هنا ايه


سليم بغيره: كويسه وانت بتسال عليها ليه 


مازن: بتحبك ولا لسه معتبراك صديق 


سليم: لسه يا خويا 


مازن: هههههه حد ميحبش سليم المصري الشاب المز الرياضي ابو عيون خضرا


سليم: مممم هتحبني وانا متاكد وهفضل وراها لحد ما اوقع قلبها زي ما وقعت قلبي 


مازن: هههههه ماشي يا حنين 


سليم: صحيح شوفت كندا 


مازن: احم بجد


سليم: ااه بجد مالك وشك احمر ليه كده 


مازن: احم كنت بحبها واحنا صغيرين


سليم: طب ودلوقتي مش بتحبها 


مازن: اعترفتلها من خمس سنين وقالت ساعتها انها بتحب حد تاني فا خلاص شلتها من قلبي يلا انا هروح اشوف شغلي m


سليم: بس باين مافيش حد في حياتها مكنش في دبله في اديها ولا حاجه 


مازن: فكك منها بقه المهم انت خلي بالك من نفسك انت وهنا


سليم: هكلمها اهو اطمن عليها


مازن: طيب وانا رايح مكتبي


سليم: تمام 


بعد شويه

بقلمي/menna moharam

سليم بقلق: مبتردش ليه دي 


مازن: سليم انت رايح فين 


سليم: هنا هنا يا مازن مبتردش 


مازن: انت اخر مره شايفها امتي 


سليم: امبارح ومخبطتش عليها انهارده علشان كنت مستعجل 


مازن: طيب اهدا هتلاقيها 


سليم: انا ماشي 


بعد شويه


سليم: هنا افتحي هناا ومسمعش رد منها فا قلق اكتر وكسر الباب 


سليم: هناااا انتي فين هناااا ونزل يشوفها في الصيدليه


في الصيدليه


سليم: هنا هناا 


مني: حضرتك عايز مين 


سليم: هنا الي كانت بتشتغل مع حضرتك


مني: لا والله مجتش 


سليم بخوف: يترا انتي فين ياهنا 


هنا بصريخ: طلعوني من هناااا حرام عليكووو سبوني انتو مين انا معملتش حاجه 


علي شال من علي عنيها الرباط: ششش متخفيش يا هنايا انا علي جوزك 


هنا: انتت انت مش كنت في السجن 


علي: هنا حبيبتي انا جوزك وانتي مراتي تعالي نرجع بيتنا وننسا الي فات ها ايه رايك 


هنا بضحك: انت خلاص صفحه وانتهت ومبقتش جوزي ايه ناسي انك طلقتني 


علي: هتجوزك تاني يا هنا وهتبقي مراتي 


هنا: ده علي جثتي 


سليم: الو يا مازن انا عرفت مكان هنا ومكان علي

 

     •يتبع الفصل التالي "رواية صداقه ام حب " اضغط على اسم الرواية 

رواية صداقه ام حب الفصل العاشر 10 - بقلم منة محرم
menna

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent