رواية احببت صعيدية الفصل السابع 7 - بقلم وفاء يوسسف

الصفحة الرئيسية

  رواية احببت صعيدية كاملة بقلم وفاء يوسسف عبر مودنة دليل الرويات 


 رواية احببت صعيدية الفصل السابع 7

مسك :  طاب خلاص خد راحتك. انا. خارجه

 أسد بغضب  شديد. مسك. ايدها  و شدها   حتى أنها  لزقت في الحيطة. و مفيش فرق بينهم خالص

و من ثم قبلها من فمها. قبلة عنيفة  و بدء يرق فيها تدريجيا 

  بعد فتره. بعد عنها علشان النفس 

 أسر :   انتي بتاعتي و مش هتروحي بعيد فاهمة

مسك : لا رد

أسر بزعيق : فاهمة. و اكمل بهدوء    ولا اكمل

مسك بتسرع : لا لا فاهمة. طبعا

أسر بخبث :  بس انا عايز. أكمل

مسك اول ماسمعت كده رايحة تجري على الحمام  قام أسر ميسك ايدها وشدها

أسر :  مش قلت مش هتروحي مكان  الحمام مش أحق مني عليكي فاهمة. و يلا علشان تعبان و عايز انام

مسك و حبت تستفزك :  طيب مش هتروح عندها

أسر غضب من تاني  و خبط ايده في الحيطه :  قلت  هنام هنا  جنب مراتي مش عند أي حد

مسك : بس هي مش حد هي حبيبتك و انا بالاسم مراتك

أسر بفحيح كالافعة :  انا حر  و الأحسن تختصري  لانو و ربنا ممكن اعمل حاجات مش هتعجبك فاهمة و بيبص على  جسمها

مسك : لا لا هسكت طبعا

أسر  ضحك عليه بس خبا  و اكمل بخبث : طيب عايز حاجه منك قبل ما انام   و بشاور على خده 

مسك : ابعد عني والنعم. و قاطع كلامها. قبله آخر منه ( انتو. طلبتو الرومانسي انا مليش دعوة 😂😂

أسر : ده  كل يوم. قبل النوم و بعد النوم

مسك. بتاخد نفسها بالعافيه

أسر :  اتوقع كده تعبتي.و عايزه تنامي و تنيميني معاكي   اه و متنسيش البوسه بتاعة بكره و جهزي نفسك

و قام شايلها  و حطها على السرير. و نام في حضنها و دفن  راسه في رقبته. و قال كل يوم هيكون كده. فاهمة

مسك : لا رد

أسر بزعيق : فاهمة 

مسك : لا  انا مش لعبه

أسر :  مسك. متتكلميش كتير  و اتوقع انك فهمتي  و مش هعيد تمام 

  و بعد طبعا  إرهاق اليوم راحوا هما الاتنين في النوم

في الصبح

مسك بتصحى  بتلاقي حاجه تقيلة  

مسك : أسر اسوري

أسر : استنى انتي قلتي ايه بس

مسك : بقول اصحى و خلص بقا

أسر : لا في حاجه في النص و قعت منك

مسك : اه ما هي وقعت وخلصت

أسر : لاء ما انا لحقتها و عايزها تتقال تاني

مسك : انا مقلتش حاجه

أسر :  بجد تمام انا اقول بقا. و بقرب منها.

مسك بسرعة : لا لا طبعا اسوري 

أسر : تصدقي اول مره احب اسمي بشكل ده

مسك اتكسفت

 مسك : صباح الخير اول حاجه. تاني حاجه  قوم

أسر : طيب اول حاجه امبارح انا متفق انو صباحي ميكنش كده

مسك : تقصد ايه.

أسر :   اقصد كده.   و قبلها من فمها   و بعد عنها

أسر  : ده صباحي

مسك ببكاء : انا عايزة اقوم

أسر بخوف عليها : اهدي  اهدي خلاص مش هعملك حاجه انا اسف. و خدها في حضنه.

أسر بعد شويه كده  :

أسر بخبث. : مش كفايه كده ولا عجبك حضني

مسك بتوتر : ها أنا اسفه

أسر  ضحك عليها  و قال

طاب  مش يلا ننزل

مسك.  يلا

مسك خدت  شاور هي و أسر و نزلوا.

أسر دخل على اوضة  سما على. طول. و ده خلا  مسك تغلى

محمود : بت مش وقته.   عمل ايه بعد مارجع

مسك  ضحكة : لا معلش بقا يا حج دي حاجات  خاصة. انا  هعلمه ازاي يحب  اللي   ما تسما دي.

محمود :   و ربنا   طيب ناويه على ايه. تاني

. مسك حكتله على الخطة ( اللي انا معرفهاش لحد دلوقتي 😂😂)

محمود : يا بت المجنونة

 مسك : طاب عن ازنك  يا عمي اشوف انا شغلي

محمود : هههه معاكي ربنا

عند أسر و سما

أسر : عاملة ايه انهارده 

سما : الحمد لله يا حبيبي.

و لاول مره  بيضايق. اسر من كلمة حبيبي من سما

أسر  : طيب  الحمد لله. انتي فطرتي

سما : لاء و الله  انا على لحم بطني من امبارح. و محدش جبلي الاكل

مسك : و مين قال كده. انا جبت لك اهوه  و بنفسي كمان

اسر كان هيموت من  الغضب انها رفضة كلمته

مسك : انا حضرة الاكل ليكي انتي علشان انتي حبيبته.و اكيد مش  هيستحمل يشوفك جعانه   و يلا بقا علشان انزلي و تقعدي معانا

سما بتكبر : نعم انا اقعد معاكي انتي  

مسك : خلاص انا هقعد في الأوضة علشان تنزلي. و بعدين  نزلت

 كل ده  و أسر هيفجر من الغيظ من الاتنين بس سكت

سما بخبث  :مااك يا  حبيبي فيك حاجه

أسر : لا ابدا  بس عن اذنك. و مشى من عير ما ياخد ردها

في الأوضة عند مسك

مسك : يا ترى هيقتلني ازاي

أسر  : بطريقتي

مسك :  انت  انت جيت امتى

أسر :  حالا  و راح في اتجاه الدولاب و اخرج

مسك :   عااااااااا انت هتعمل ايه

أسر : اللي هيريحنه احنا الاتنين 

مسك : و الله انا ممكن اريحك من غير ده

 رواية احببت صعيدية الفصل السابع 7 -  بقلم وفاء يوسسف
nada eid

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent