Ads by Google X

رواية احببت صعيدية الفصل السادس 6 - بقلم وفاء يوسسف

الصفحة الرئيسية

  رواية احببت صعيدية كاملة بقلم وفاء يوسسف عبر مودنة دليل الرويات 


 رواية احببت صعيدية الفصل السادس 6

مسك شالت  الفرش و فرشت واحده شبها تاني  

خرجت سما من الحمام و هي لابسه   شورت قصير جدا   و فانيلا راقيه انوثيه من غير كم

مسك    في نفسها :  و النبي والنبي دي بيحبها كيف  دي مش لابسه يا نهار ابيض. و النبي اسود

مسك : تعالى اهنه  لما احضرلك الاكل

سما : طيب بسرعة  انتي اخرك كده اصلا

مسك سكتت و نطقتش بكلمة

بس أسر كان جاي علشان يطمن على سما و سمعها 

أسر و عنيه حمر من كتر الغضب :   سما انتي ازاي  تقوليلها كده  

سما :  سوري يا بيبي. بس ده اكيد مقامها   و لأنها اخدتك مني

أسر اشتد. غضبه و كسر ألفاظ بيده  و رايح يتجه امها علشان يضربها.

مسك بسرعة ووقفت قدامه انت

مسك :  انت هتعمل ايه انت مجنون  دي هتبقا مراتك ازاي تضربها. و بعدين هي معاها حق  انا  هنا مجرد خدامة  و اكيد هنطلق

أسر اشتد غضبه جدااا و كاد أن ينفجر.  ثم ضرب مسك بلقم. على وشها

أسر  بنظرة غضبو رعب :  اولا مفيش طلاق. ثانيا انتي مرات أسر الشناوي. و مش خدامه  ثالثا هتجوزيها عليكي    و همس في اذنها و هخليها ست كمان

كل ده وسما قاعده و هتموت من الرعب من أسر 

مسك. ببرود  :    ما شاء الله  مش خدامه   اوك. بس انا شايفة نفسي خدامه و ده لو كان عجبك وعملها الاكل لانو انا مليش لأزمة في البيت ده ولا صفة اصلا

أسر اشتده غضبه من كلامه. و سحبها من ايدها. و ضغط عليها حتى كانت هتتكسر  و خدها على الاوضة

مسك : سيب ايدي  انت اهبل

أسر : لا رد

أسر دخل الاوضة ورماها على الأرض

مسك ببكاء :  اه ه ه ه. انا عملتلك ايه

أسر بنظرت رعب : عملتي كتير و هتتعقبي.    و اكمل. بقا. مرات. اسر الشناوي. خدامه

مسك :  و انت عملت  فرق بيني وبين الخدامه  ده حتى الخدامه ارحم     بتجيب حبيبتك جدامي ولا و كمان عايزين اجهزلها الاوضة في بيت جوزي  لا و كمان اروح قدامك بعربيت عمي

أسر. بصدمة : بس. انا مقلتلكش تقولي كده

مسك بزعيق :  بس وافقت و ده. السبت اني خدامه أو حاجه أقل

أسر  اشتد غضبه اتر عندما سمع كلمت خدامه مره تانية

أسر :  بقا كده  تمام

و اكمل.   و ربنا لا تشوفي ليالي سودة  سوووودة.

مسك :  انا شوفتها قبل ما اشوفك حتى ولو شفتها تاني  مش هتفرق

اسر  مشي ولا كأنها قالت حاجه. وخرج وركب العربيه و مشى

بعد  ما أسر مشي. محمود طلع بسرعة لمسك

محمود. :   في ايه ايه اللي حصل

مسك :  قومني الأول ابنك. مطلعش مععصعص

محمود :  وربنا تستاهلي    ها حصل ايه قولي

مسك بخبث : كل خير يا عمي كل خير وحكتله اللي حصل

.

محمود : يا بت المجنونه. بس انتي مزوتهمش شوية  ده مش بعيد يولع فيكي

مسك : تؤ تؤ ياعمي هو  هيولع قبلي    

وبعدين ضحكت هي  و محمود ( جماعة انا بدائت اخاف منهم  استر)

في اوضة سما

سما : اه ه ه. جسمي.

اما بت الجز **مة دي هتسرف معاها.

يا رب  أسر ما يكون عصب أوي منها ده الله اعلم هيعمل ايه و هتبوظ كل خطتي

عند. اسر

أسر. راح على البحر   و قام. مزعق باعله صوته

أسر : اه ه ه ه ه ه ه ه ه ه.  ليه كده. اووووووف ازاي تقول كده

و اكمل بهدوء 

 ازاي قدرت تقول انها خدامه. و انواا انا اللي خليتها كده. انا انا اههه يا ناس

.. و اكمل في نفسه.

قلبه :  طيب انا زعلان ليه معقوله اكون حبتها

عقله : لا لا اكيد لا. انا بحب سما وبس بس  هي اللي في قلبي

قلبه : طيب يمكن سما مجرد إعجاب

عقله : تؤ تؤ اسكت اسكت يا غبي انت بتقول ايه سما بس بس.

و بعد وقت كبير من التفكير  ذهب اللي البيت 

أسر و دخل الاوضة 

مسك بخوف :  أسر

أسر ببرود : انتي منمتيش ليه.

مسك : مش جاييني نوم

أسر :  يعني ايه نامي دلوقتي حالا

مسك : طاب و انت هتنام فين

أسر بخبث : عند سما

مسك : نعاااااااااااااااااااااااام

أسر  بخبث :  مالك في ايه

مسك بتوتر : لا لا مفيش بس يعني ازاي تنام معاها في اوضة و انتو  مش مش

أسر :  و ده يهمك

مسك بتسرع : لا اكيد

أسر اشتد غضبه مره  تانيه   و قال :  بس انا هنام هنا 

مسك : و تنام هنا ليه شوف اوضة تانية أو روح عندها

أسر بغضب و زعيق : قلت هنام هنا انا حر 

مسك : طاب  خلاص خد راحتك   انا هطلع باره

أسر بغب عارم ميسك ايدها و شدها و.... 

 رواية احببت صعيدية الفصل السادس 6 -  بقلم وفاء يوسسف
nada eid

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent