Ads by Google X

رواية ندم العمر الفصل الخامس 5 - بقلم دنيا فادي

الصفحة الرئيسية

    رواية ندم العمر كاملة بقلم دنيا فادي عبر مدونة دليل الروايات 


رواية ندم العمر الفصل الخامس 5

زين : طب اوعي ايديك دي
ويدخل الحمام
زين بصدمه : فييي بيتييي ياااا حيوووووا*نه
خلود وتسيطر علي عصبيتها
خلود : حيوا*نه؟؟؟
 زين : ايوا اي حد بيربي حيوا*ن يبقا حيوا*ن زيو
خلود : واللهِ الي بيفكر كده يبقا هو الي مبيفهمش
زين بهدوء : ازاي دخل البيت !!
خلود : من الباب عادي
زين ويتحرك بعيد عنو
زين : والله؟؟ طب خرجيه برا البيت
خلود بعلو الصوت : نعممم و اخرجو لييي
زين بإستفزاز : عشان ده حيوا*ن وانا مبدخلش بيتي حيوا*نات من بعدك يعني
خلود بغيظ : متعصبنيش
زين بإبتسامه بارده : طيب هتكلم بهدوء اهو لوسمحتي خرجيه برا بيتي
خلود : طيب واخرجو لي اديني سبب ؟؟
وتجلس لتصل الي مستوي هذا الكائن
خلود بإبتسامه : ده لطيف خالص وهتحبو واللهِ ،، عارف معايا بقالو 4 سنين بخدو معايا في اي مكان و بخرجو كل مره في الاسبوع اليوم ده بيبقا خاص ليه هو ،، انا متعوده عليه عايزني ازاي اخرجو برا البيت قولي !!
زين كان ينظر لها بإبتسامه وهي تلاعب هذا الكائن المرح وهو مبتعداً عنها خوفاً من ذالك الكلب وكاد قلبو سيلين ويتقبل هذه الفكره لاكن
خلود وتقف وتوجهه كلامها ل زين وهي مبتسمه وتسخر منهو
خلود : انت بتخاف من الكلاب عشان كده عايزني اخرجو برا يعني بذمتك ده يتخاف منو؟؟ قوي قلبك و واجهه خوفك بدل ما انت واقف ك..
زين بعصبيه : بسسس اخرسي الكلب ده مش هيقعد هنااا ارجع من شغلي ملاقهوشش انتيييي فااااهمه
____________________________________
عمر : هتفضلي ساكته كتير
هاجر بتوتر : هقول اي؟؟
عمر : هو انتي مش قولتيلي في حاجه عايزه تقوليهالي بخصوص اسيل
هاجر : اه انا كنت هقولك ان اسيل
وتصمت
عمر بعدم فهم : مالها اسيل
هاجر : انت بتحبها
عمر وعيونو تلمع بعد سماع اسمها ويبتسم
عمر : بصراحه مش عارف قلبي مصدقها و بيقولي انها مكنتش تقصد انها تجرحني بس عقلي مش مصدقها وبيقولي هي حتى مضحتش عشانك مأثبتتش انها بتحبك بس كل ما بفتكر انها هربت عشاني بصراحه بصدق قلبي
هاجر بإبتسامه : ربنا يخليكو لبعض ،، هروح انا شغلي عايز حاجة؟؟
_____________________________________
بعد ساعتين
زين بألام : براحه يا يارا
يارا : برااحه اهووو ،، بس انت اتخبطت ازاي في دماغك كده
زين ويتذكر الذي حدث من هذه الفتاه المزعجه
زين : هاه !!
يارا ببراءه : ياحبيبي هي الخبطه مأثره عليك ومش مركز
زين : لا مركز يا يارا و روحي علي شغلك بقا عشان محدش يفهمنا غلط
يارا وتقترب منو بوقا*حه : ما يفهموها غلط
زين : يارا وحياه امك انا مش ناقص ممكن تروحي تشوفي شغلك
يارا : حاضر واه صح اتبسط اوي انك كنت معايا امبارح
زين بزهق : روحي بقاا
_____________________________________
حازم بحزن : كانسرر؟؟ ازاي التحاليل الي وصلتلنا من يومين كانت بتقول ان بابا كويس
محمود : ايوا عارف ده خطأ من عندنا حصل لغبطا والاسامي اتبدلت وانا بعتذرك عن الي حصل وهعمل كل جهدي لمساعده والدك في الشفاء
_:..
منار : ايوا يافندم حضرتك زين العاريني؟
زين : ايوا انا
منار : كنت جيت عملت تحليل عندنا من فتره
زين : ايوا هو في حاجه ولا اي
منار : لا لا يا فندم انا كنت بس بتصل عشان اعتذر عن اللغبطا الي حصلت
زين بعدم فهم : لغبطت اي
منار : التحاليل الي وصلت لحضرتك من يومين مكنتش التحاليل بتاعت حضرتك هو بس حصل لغبطا زي ماقولتلك
زين : بس انا موصليش اصلا نتيجه تحاليل
____________________________________
خلود بحزن : يعني انا لو رجعتك البيت تاني مين هيخلو بالو منك
وتكمل بإبتسامه : ده حتي ماما بتقر*ف منك وبعتتك مع حد غريب اعذرهم مش عارفين قيمتك واللهِ
ويقاطعها صوت خبط الباب
خلود : تعالَ اخبيك بقا ليكون هو الي علي الباب
_:.
خلود بتوتر وتفكر في رد تقولو وتستعد للمجادله معهو
وتفتح الباب ولاكن لم يكن هو
خلود بتسرُع : اسيل …

رواية ندم العمر الفصل الخامس 5 - بقلم دنيا فادي
nada eid

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent