Ads by Google X

رواية انقذني من الجحيم الفصل الثالث 3 - بقلم فرح محمد

الصفحة الرئيسية

  رواية انقذني من الجحيم كاملة بقلم فرح محمد عبر مدونة دليل الروايات 


رواية انقذني من الجحيم الفصل الثالث 3

فهد بيقر*ب منها اكتر وبيفك زراير القميص

ليال بتوتر وخوف وبترجع لوراه: ا. انت بتعمل اي... اعععااا

كانت هتقع فهد مسكها من وسط*ها وشد*ها لي يعتبر بقت في حضنه

فهد بإبتسامه خبيثه: ها لسه عايزه تعرفي

ليال بتحاول تبعدو وبعناد: ايوا لسه عاوزه اعرف

فهد بينظر لشفا*يفها وبيقر*ب وقبل ما يقبل*ها

ليال ز*قته بقوه

فهد: كنتي عايزاني اسبيو يقت*لك

ليال: يعني عشان كدا

فهد بغمزه: ليه كنتي فاكره حاجه تاني

ليال: لا انت تعرفني اصلا

فهد: امم حاجه تاني

ليال: لا.. اه

فهد: انتي مش تعبانه يعني مش عايزه تنامي

ليال: اه مهو ده اللي كنت عايزه اقوله هنام فين

فهد: هتنامي هنا

ليال: هنا؟

فهد:ايوا

ليال: وانت هتنام فين

فهد: هنا برضو

ليال: اكيد مش هنام جنبك

فهد: لتكوني ناسيه انا جوزك دلوقتي

ليال بتتجاهله وبتنام علي كنبه

فهد: براحتك

___________________________

عدنان: ليال فين يا بابا

سليم: ليال اتجوزت

عدنان بغضب: اتجوزت ازاي

سليم بصرامه: انت فاكر نفسك كبرت عليا وطي صوتك

عدنان: انا أسف بس اتجوزت ازاي برضو

سليم: حكاله

عدنان: اكيد ليال مستحيل تعمل كدا

سليم: قصدك اني بكدب

عدنان: لا طبعا بس ليال

سليم: خلاص قفل علي الموضوع واطلع غرفتك

عدنان: انت عارف اني بحب ليال رغم كدا بعدها عني بس انا مش هسكت

كارما: ااه.. مالو ده

سليم: انتي لسه منمتيش يا كارما

كارما: كنت راحه انام بس سمعت صوتكو عالي هو في حاجه ي بابا

سليم: لا مفيش حاجه روحي نامي

كارما: حاضر.. اه اومال فين ليال

سليم: اتجوزت

كارما: اي

سليم: زي ما سمعتي ويله روحي نامي

___________________________

دوريه: صباح الخير

محمد: صباح النور شكلك مبسوطه

دوريه: اكيد مش ابني فهد جي انهارده

ليلي بفرحه: بجد

دوريه: ايوا اتصل بيا وقالي انو جي انهارده وقال عاملنا مفاجأه

ليلي: واو مفاجأه كمان

دوريه: ايوا

ليلي: يععاا متحمسه اويي

محمد بصوت منخفص: بقولك ي دوريه

دوريه: نعم

محمد: مقليكيش اي هي

دوريه: لا والله مقالش

دوريه: انا هقوم الحق اجهز الاكل اللي بيحبو

____________________________

فهد: ليال.. ليااااال

ليال بنوم: ااممم

فهد: شكلها مش هتصحي كدا

فهد شالها وحطها تحت الدش

ليال: اععععععاااااا بغرق بغرق

فهد كان واقف وميت من الضحك علي شكلها و بيمدلها ايدو

ليال بخبث بتشده بيقع عليها

فهد بسرحان وبيتأمل ملامحها وليال كمان

ليال بتقوم: بس كدا متعدلين

فهد: يعني كدا اخدي حقك

ليال: ايوا

فهد: طب يله عشان هنمشي

ليال: هنمشي فين

فهد: عند اهلي

ليال: بجد

فهد: ايوا

ليال: بس هيبقا رد فعلهم ايه لمه يعرفو

فهد: مش عارف بس هنعرف لمه نروح يله غيري عشان منتأخرش

ليال: بس انا معنديش لبس هلبس ايه

فهد: افتحي الدولاب وهتلاقي لبس

ليال نظرتله بستغراب

فهد: انا عندي اخت فالطبيعي هيكون في لبس

ليال: اه

فهد: يله متتأخريش

___________________________

ليلي بفرحه: فهههد وجريت عليه حضنته

فهد بضحك: وحشتيني يا لولو

ليلي: والله لو وحشتك فعلا كنت جيتلي اول واحده مش تروح الفيلا

فهد: اي الحلاوه دي احلوينا اوي

دوريه بضحك: اه يبكاش انت

فهد: اومال فين بابا

محمد: انا يحبيبي

فهد بيسلم عليهم

ليلي: ماما قالتلي انك عاملنا مفاجأه هي فين

فهد: ايوا... ليااال

ليال بتدخل

فهد: ليال مراتي

رواية انقذني من الجحيم الفصل الثالث 3 -  بقلم فرح محمد
nada eid

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent