Ads by Google X

رواية عشقت طالبتي الفصل الرابع و العشرون 24 - بقلم منار حسين

الصفحة الرئيسية

   رواية عشقت طالبتي كاملة بقلم منار حسين عبر مدونة دليل الروايات

رواية عشقت طالبتي

 رواية عشقت طالبتي الفصل الرابع و العشرون 24 

زينه بصدمه: ازاي الكلام ده وانت كنت شغال معاه وانت عارف انه شخص مش كويس يا ياسر 
ياسر بتوضيح: لاء طبعا انا اول ماعرفت انه كده مشيت علي طول بس لسوء حظه اني اكتشف انه كده لما اسمي بقا معروف وبقا ليا مكانه في مجال التجاره الاستيراد والتصدير والحمدلله عدت علي خير 
زينه: انا عايزة اعرف عرفت ازاي و وصلت للراجل ده ازاي
ساره: الاهم من ده كله انا مش مقتنعه ان برضو شيري تتحب*س في شوية كلام يعني غيره بنات وكده 
وليد: لاء الموضوع اكبر من كده شيري دي مش سهله دي هي السبب في كل ده وهي اللي وصلت ياسر للراجل ده 
زينه بصدمه: ازاي وانت ياياسر كنت عارف وكمان مش قلت لنا حاجه 
ياسر بسخريه: انتي عبيطه يا زينه اقولك ايه ده خطر انك تعرفي فالوقت اللي هما كانوا لسه موجوين ومكنش ينفع طبعا واحده مش سهله دي من ضمن المافيا اللي في امريكا وهي اصلا اصلها امريكانيه فهمتي
زينه: انا برضو ما كنتش مرتاحلها الصفره دي ما علينا عملت ايه احكي
ياسر: الموضوع وما فيه اني كان نفسي ابقا شخص ناجح وابقا رجل اعمال وقررت اسافر روحت وحجزت لامريكا وودعت صحابي وكل الكلام ده وسافرت وانا في امريكا لقتها جتلي علي الفندق وبتقولي على واحد عنده شركة كبيره في امريكا وانها تعرفه ورحت معاها واشتغلت وهي كمان اشتغلت معايا بس كان في حاجه غريبه بنها وبين جورج وساعتها انا بقيت رجل اعمال وبقا ليا اسم بس كنت شغال برضو معاهم عشان اكبر اسمي اكتر وفي يوم سمعت
فلاش باك 
ياسر كان داخل علي جورج المكتب بعد ما الموظفين مشيت ياسر كان لسه هيخبط سمع جورج وهو بيتكلم مع شيري
بالداخل 
جورج: اما ياسر ده عبيط اووي دخلت عليه انه بيشتغل شغل نضيف ميعرفش ان احنا اصلا مافيا ههه
شيري بدلع: مااحنا برضو مش سهلين ولا ايه 
جورج بشر: ولا اه المهم انا لازم اودي ياسر في دا*هيه كده خطر عليا بدا يوصل و ممكن يعرف اللي بنعملو في اي وقت ويغدر بينا 
شيري: متقلقش انا هعمل اللازم يا حبيبي المهم انت وحشني اوووي 
جورج بخبث: وانتي كمان يا قلبي بالخارج كان ياسر مصدوم وبعديها عرف انه شغلهم كله مش تمام وقرر انه ينقل كل اعماله مصر 
الواقع 
زينه بصدمه: نهار ابيض يعني شيري طلعت استغفر الله وقال ايه وحشتني يا ياسر هاه مش سهله وربنا 
وليد: المهم انا عايز اقول حاجه 
نظرو له بستغراب وقالو: قول يا وليد 
نظر وليد لساره وقال بحب: انا بحبك يا ساره وعايز اتقدملك بس خايف اترفض او ممكن تبقي مش بتحبيني بس قبل اي حاجه انتي بتحبيني 
ولاء
نظر له ساره بصدمه وبتوتر ايضاوكسوف: انت بتقول ايه يا وليد ده مش وقت الكلام ده ومش المكان المناسب
اقترب منها وليد: هاااه قولي بقا وهو ده المكان المناسب خلصي بقا 
ساره بخبث وغرور: انا مش موافقه عليك
وليد بصدمه وحزن ولف كان هيمشي: كنت حاسس انك مش ولسه هيكمل لقا ساره بتحضنه وبتقوله وانا كمان بحبكككك يا وليد 
وليد بفرحه ولف ليها وهو بيحضنها وبيلف بيها: ااااااه اخيرا غلبتيني يا بنت اللذينه طلعتي عين اهلي 
ساره بدموع وفرحه: ماانا برضو مش اي حد انا ساره وهمست له بتحبني يا وليد 
وليد بص في عنيها وقال بعشق: بموووت فيكي يا قلب وليد روحي وحياتي فداكي بحبك من اول يوم شفتك فيه بحب كل كلمه بتقوليها بحب كل حاجه فيكي بحبك والله كلمه قليله عليكي وهفضل احبك لا اخر يوم في عمري 
ساره وهي تحضنه مره اخري: بقول ايه هااات المأذون يا عم والله قلبي الصغير لا يتحمل
وليد بضحك: مجنونه بس عمتا المأذون جي جي يا جميل وغمز لها وهي اتكسفت
 نور كانت تنظر لهم وتبتسم على جملهم وكانت فرحانه جدا لصحبتها سليم من خلفها 
سليم همس لها: بحبك 
نظرت له نور بحب: وانا كمان بحبك يا سليم 
سليم بصدمه: اخيرا الحجر التكلم وحضنها ولف بيها 
عند زينه وياسر كانه ينظرو الي اصدقائهم وهما فرحنين 
زينه: ربنا يفرحهم دايما يارب 
ياسر بإبتسامة: يارب بقولك يا حبيبتي 
زينه بحب: قول يا حبيبي 
ياسر نظر لها: انا بحبك اووي يعني بجد مش قادر اوصف ليكي الحب ده الاهم بقا ان في سر قاقوله ليكي يوم الفرح ان شاء الله والاهم من ده كله 
زينه بستغراب: ايه 
ياسر بصوت عالي: ان الامتحانات بعد اسبوعين يا حلوه انتي وهي هتتنفخ*وا يلااا عشان نروحكم
زينه وصحابها بتزمر: يووووووووه بقااااا
ياسر وهو يسحب خلفه زينه: يلااااا يا ختي انتي وهي  
زينه بضيق: قال بحبك وبتاع وتلوقاي ساحبني زي الجامو*سه وراك مش كده والله ظلم ظلم
ياسر نظر لها: خلصتي يلا يا ماما بقا
زينه نظرت لصحابها وقالو جميعا:حاااضر  

يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية عشقت طالبتي ) اضغط على أسم الرواية
 رواية عشقت طالبتي الفصل الرابع و العشرون 24   - بقلم منار حسين
nada eid

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent