رواية عشقت طالبتي الفصل الثالث و العشرون 23 - بقلم منار حسين

الصفحة الرئيسية

  رواية عشقت طالبتي كاملة بقلم منار حسين عبر مدونة دليل الروايات

رواية عشقت طالبتي

 رواية عشقت طالبتي الفصل الثالث و العشرون 23

تاني يوم في المكان المهجور او مصنع في منطقة صحراويه
شيري فاقت بتعب: اااه يا دماغي انا فين اااه ياسر و زينه هما السبب اااه مين رابط ايدي كده ومين اللي ورايا ده وعماله تهز نفسها
الشخص بعضب: اسكوتي بقا يا ز*فته اي مش عارفه ان انتي مخطوفه اي الاوفر ده
شيري بخضه: انت مين الصوت مش غريب
الشخص بسخريه: مدير ياسر السابق يا حلوه جورج مش فاكراني
شيري بصدمه: انت ده احنا هيتعمل معانا الصح
جورج بعصبيه: انا مش هاسكت على المهزله دي انا مش هاسيييبك يايااااسر انت سامعني
ياسر وهو يتقدم منه يقوم باستفزاز جورج
ياسر: تؤتؤ عيييب كده صوتك عالي يا جرجورتي مايصحش كده هتبقي بيئه ولااا ايييه
زينه من خلفه زينه بشر: اااه صوت المرأه عوره ولا ايه يا شرشوبه صح وانتي متكهربه بشعرك ده
نور وساره وهما يتقدمه من شيري ويقوله: بس محتاجه شوية شغل وبداو يضر*بوها وزينه معاهم وشيري كانت تبكي من الألم
جورج بخوف ولكن لا يظهره: انت عايز ايه ياياسر
ياسر بسخريه: هاه مش انا اللي عايز انت اللي عايز يا جورج واكمل بشر عايز تاذيني
في شغلي ليه يا جورج عارف لوله زينه حبيبت قلبي مكنتش عرفت المؤامره الز*باله دي بينك وبين شيري
البنات تركوا شيري ومازلات تتالم
جورج بستغراب: ازاي ده
زينه بهدوء: هحكيلك انت مش غريب برضو بص انا كنت شكه فالحلوه دي وبتشاور على شيري وفي يوم كنت فالجامعه روحت المكتب بتاعها
فلاش باك
زينه دخلت المكتب بتاع شيري
زينه ببرود: هااي شيري عامله ايه
شيري بقرف: خير يا ست زينه عايزة ايه
زينه بسخريه: طب والله عيب تبقي دكتور وتتكلمي كده بقرف
شيري بشر:عارفة نهايتك على ايدي يا زينه
زينه: بجد والله طب ابقي قوليلي قبلها المهم انا في جروب للدفعه ومشرف الجروب دخلك وقالي هاقولك ان في لينك هيتبعت ابقي خشيه عشان انت بتطنشي وكما في ياسر اااو قصدي حبيبي ياسر بيقول حاجه مهمة فيه باااي وتركتها ومشيت
شيري بغيظ ودخلت الجروب وهي مش مهتمه عايزه تشوف بس ياسر و محتوى الفديو من كتر الغيظ دخلت على اللينك وكان في كذا حاجه لازم توافق عليها وفعلت وهي لم يخطر على بالها انه هكر لان الغضب والكره والحقد عمي عنيها وايضا زينه واصحبها كانه اذكا منها
زينه وصحبها: تمام كده تلفونها بقا عندنا وسعاتها جورج رن عليها وهما سمعه مكلمتها وكل شئ بنها وبين جورج
الواقع
جورج دخل فالحديث: يعني انتي روحتي مخصوص عشان تخليها تخش الجروب
زينه: طبعا لان هي مش بتخش اي حاجه فالجروبات وكمان عشان احط المسجل ده وطلعت حاجه من جبها وقالت كلفني كتير بس مش خسارة فيكي يا شيري انا حطيت البتاعه دي فالمكتب بتاعك لما كان جسوس جورج بيجيلك المكتب على انه طالب ويا عيني بتقوليلو اللي واقف معاه ههه هبله بس انا برضو ذكية صح وعرفت اللي حصل و زي ما خططت وظبطهالك بشياكه دخلتك فيها باناقه بس انتي غبيه وساذجه اوي الحقد نهايه وحشه اووي يا شراشيبو وضحكه صحابها وصحاب ياسر على شكل جورج وشيري وهما مصدومين من اللي حصل
زينه: بس يا جماعه من حق استاذ جورج يعرف اتخط*ف ازاي وكمان اتلمينا ازااي ولا اي يا باشا خلاص شكله موافق اللي حصل يا باشا ان انت كمان غبي بس بتحب البنات اوووي يا باشا ههههه يلا احكيلك اللي حصل فاكر لما روحت هناك ايه اللي حصل فالكافيه بتاع واحد صاحب ياسر اصل برضو لازم تكون كل حاجه بالضبط
فلاش باك
راح جورج المكان بس خد معاه الرجاله بس خلاهم بعيد شويه ودخل الكافيه وكان قاعد دخلت بنت وقاعديت مع جورج
البنت بمياصه: العسل قاعد لوحده ليه
جورج بمعاكسه: مبقاتش لوحدي مابقا معايا القمر
البنت بدلع: ههههه والله انتي اللي قمر ياباشا طب ايه مش يلا
جورج بتوتر: بس ورايا شغل مش هينفع دلوقتي
البنت: خلاص شكلك ملكش نصيب اما اقوم انا بقا
جورج بسرعه: تقومي ايه لاء طبعا يلا يغور الشغل قصادك يا قمر البنت بدلع: طب يلا يا بيبي وطلعو من المكان جورج كان لسه هيروح للعربيه
البنت: تؤتؤ هنركب تاكسي واوعا تقول لاء ماشي
جورج: ماشي يلا وركبه تاكسي وكان رجاله جورج هتمشي وراه بس ظهرت عرابيه ووقفت ادمهم ونزلت بنت وقاعديت تصوت وتزعق والناس اتلمت والرجاله معرفوش يطلعو وراه جورج
اما فالتاكسي فكان جورج اتخد*ر وتمت العمليه بنجاح
زينه: بس عيب يا راجل نسوا*نجي اووووي يعني ما علينا بس ايه رايك حلوه صح عرفنا بقا كلنا ازاي وان انت بتراقبا اممم متستغربش اصل لولا المسجل ده مكناش عرفنا والفليم بتاع ان انا وياسر سبنا بعض لم يحدث قط اما بقا الباقي فالمزه تبقا سكرتيرة من عند ياسر وساره هي ووليد كانه دايما يتخنقه مع بعض عشان الناس اللي بتوصلك المعلومات واليوم بتاع العربيه اللي حصل كان ليه هدف وانه
فلاش باك
وليد: قربي هقولك حاجه مش هكلك يعنى وبهمس المصنع بتاع الشركه هيتم فيه خطف شيري ومش لازم نتقابل تاني
تمام
ساره بخبث: حلو اوووي اوووي الكل عرف الكلام ده
وليد: ايوه
وانت عارف الباقي اما بقا سليم ونور
فكانه اصلا اساس الخطه نور اللي وقفت قصاد العربيه بتاعت الرجاله بتاعتك وكمان سليم هو اللي خد*رك وجابك هنا وانا اللي كلمتك فالشاشه يا شيري وياسر اللي كلمك فالحقيقه بس انا اللي كنت بقول للناس تضربك ودي كانت امنيت حياتي نسيت اقولك انتي وهو الكلام بتعكم اتسجل وكمان التهديد اللي ملحقتش تعملو يا جورج بيه ووقفه كلهم جنب بعض وزينه قالت: اصل احنا اسرة مع بعضينا
جورج بغضب: هتندم يا ياسر هندمك
ياسر قرب عليه وقاله بخبث وهمس: بس في تسجلات تانيه عن الحاجات اللي انت عارفها ولا ايه
جورج بخوف: ياسر متهزرش ياسر دي فيها رقبت ناس كتير وممكن تتاذي بسببهم
ياسر بقوه: وانا معرفش اي حاجه عشان اتأذي باي جورج وسمعوه صوت البليس
زينه بصدمه مصطنعه: اووووه الحقوا صوت البوليس اه اخر لقاء للناس الوحشه وحولت وشها لشر اللي مش عايزة اشوف وش اهلهم تاني سلام وهنا البوليس جاء وقبض على شيري وجورج وشيري
زينه بصت لي ياسر: بس اللي نفسي اعرفه هيتحبسوا ازااي بالتسجيلات دي برضو لازم دليل قوي
سليم بمكر: مش لوحدك اللي ذكيه يا زينه ياسر اذكا منك برضو
زينه بستغراب: يعني اي الكلام ده
وليد: اصل جورج مش صاحب شريكات بس
زينه وصحابها: اومال ايه
ياسر ووليد وسليم: تاجر مخد*رات كبيييير اووووي بره مصر وجوه مصر مافيا يعني
زينه وصحابها بصدمه: اييييه

يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية عشقت طالبتي ) اضغط على أسم الرواية
 رواية عشقت طالبتي الفصل الثالث و العشرون 23 -  بقلم منار حسين
nada eid

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent