Ads by Google X

رواية ملاك الأسد الفصل العشرون 20 - بقلم بسملة مصطفي

الصفحة الرئيسية

     رواية ملاك الأسد كاملة بقلم بسملة مصطفي عبر مدونة دليل الروايات

رواية ملاك الأسد كاملة

رواية ملاك الأسد الفصل العشرون 20

وفي يوم جديد علي ابطالنا أسد وملاك
يستيقظ أسد قبل ملاك وظل اسد سارحا في ملامح ملاك البريئه وهيا نايمه
واسد بقي مبسوط انها معاه وانها اعترفت بحبها ليه
اسد بيقبلها من خدها ويقوم ياخد شاور وملاك لسه نايمه
اسد خلص شاور وخرج اتجه نحو السرير وقعد يصحي ملاك
اسد :ملاك ملاكي ملاكي
اصحي بقي
ملاك بنوم :نعم يا اسدي
اسد :اصحي بقي علشان ننزل تفطر مع بعض
ملاك :حاضر خمس دقايق بس
أسد :لا ويلا بقي
واي رايك تقعدي مع ماما لحد ما ارجع من الشركه وتتعرفوا علي بعض اكتر وتقعدي مع ليان
ملاك صحيت وقعدت علي السرير :ماشي
اسد :قومي غيري هدومك بقي
ملاك قامت اخدت شاور وغيرت هدومها
واسد استناها بره لحد ما خلصت وقبل ما تخرج
اسد بيتكلم مع حد
اسد :انا عايز كل حاجه تمام ومش عايز حاجه ناقصه
 قفل اسد المكالمه وملاك خرجت واخدها ونزلوا
علي السفره
ريم ام الأسد وايان وليان قاعدين عغي السفره بيتكلموا ويضحكوا
ملاك :صباح الخير يا ماما
صباح الخير يا توينز 😂
ايان وليان بضحك :صباح النور يا مرات اخونا
أسد :صباح الخير يا امي ووطي باس ايديها وقعد علي السفره وملاك قعدت جمبه وفطروا وخلصوا
واسد استاذن امه وسلم عليها ومشي واخد ايان معاه
وبقي في القصر ليان وملاك وريم الام وقعدوا يتكلموا ويضحكوا مع بعض
ملاك :والله يا طنط قعدتكوا دي حلوه
ريم :قوليلي ماما يا ملاك
ملاك بفرحه :حاضر يا ماما
هوا انا ممكن احضنك
ريم :طبعا يا قلب امك
وفتحت لها دراعاتها وملاك جريت حضنتها 
ليان بضحك :طب وانا مليش من الحب جانب ولا اي
ولا الست ملاك جات واخدت كل الحب
ريم :تعالي يا بكاشه وفتحت لها حضنها
ريم الام :من النهارده بقي عندي ولدين وبنتين وربنا يخليكوا ليا
ملاك :اي رايك يا ماما انتي وليان نقف مع بعض ونعمل ليهم اكل انهارده
ليان :يلا هنعمل احلي اكل انهارده
ريم :يلا يا بنتي
ودخلوا المطبخ وبدأت ملاك تسأل علي مكان ااحاجه وتجيبها وتعمل وطبخت احلي اكل وليان وريم واقفين مصدومين من مهارات ملاك في المطبخ
وبعد اما خلصت عملت ليهم تورته وزينتها وخلصت
وقعدوا لحد ما سمعوا صوت عربيه اسد
قاموا التلاته وجهزوا السفره
ولكن ملاك طلبت منهم محدش يقول ان ده اكلها لحد ما يشوفوا رايهم
 وخلاص السفره جهزت وجه اسد طلع علي فوق وايان كذلك غيروا ونزلوا
سلموا وباسو ايد مامتهم وقعدوا اكلوا مع بعض وسط ضحكهم وهزارهم ولكن فجاه
اسد :مين االي عامل الاكل ده
 ريم :ملاك يا أسد هيا اللي عملته
اسد :الاكل طعمه جميل قووي بجد تسلم ايدك يا روحي
ملاك بخضه :ده انا خوفت اصل يكون في حاجه
ايان :الاكل تحفه تسلم ايدك يا مرات اخويا
اسد :لا متخافيش يا حبيبتي
كلهم خلصوا اكل وملاك وليان شالو الاكل وملاك جابت التورته وليان جابت الاطباق والشوك وااسكينه
وحطتها ملاك قدامهم واسد اتفاجا من جمال منظر التورته وقال لملاك
اسد :انتي االي عامله دي كمان
ملاك :اه
دوق وقولي رايك
قطعت لكله وكله اكل
كلهم :التورته طعمها جميل قووي اي الجمال ده تسلم ايدك يا ملاك
طب بمناسبه الجو الجميل ده عندي ليكم خبر حلو
أسد. :في حد جه الشركه ليا وطلب ايد ليان وهوا شخص محترم جدا وانا عارفه من زمان
ريم الام :مين ده يا اسد
اسد :فهد صديقي يا امي
فلاش باك flash back
أسد قاعد بيراجع ورق الصفقه الجديده حد خبط ودخل
أسد رفع وشه من الورق لقي فهد صديقه
فهد :ازيك يا صاحبي
أسد :ازيك يا فهد
عامل اي يا صاحبي
فهد :الحمد لله
اسد :اي في حاجه مبتجيش هنا المكتب غير وفي حاجه مهمه جدا
فهد بتوتر :ايوا
انا انا
أسد :في اي يا ابني متقول
فهد :بصراحه كده انا جاي اطلب ايد ليان اختك
أسد :وانا عمري ما هلاقي عريس مناسب زيك وانا موافق يا صاحبي
بس هاخد رايها وارد عليك
فهد :ماشي يا صاحبي. وانا مستني الرد
Back
اسد :اي رايك يا ليان
ليان....................

رواية ملاك الأسد الفصل العشرون 20 - بقلم بسملة مصطفي
حبيبة

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent