رواية ملتزمة في يد زعيم المافيا الفصل الثامن 8 - بقلم رنا احمد

الصفحة الرئيسية

    رواية ملتزمة في يد زعيم المافيا كاملة بقلم رنا احمد عبر مدونة دليل الروايات 


رواية ملتزمة في يد زعيم المافيا الفصل الثامن 8

من داخل القصر …

كان يحتضن مالك تقي بسعاده كبيره واخيرا قد اجتمعوه العاشقان .
تقي بعشق وسعاده/ياااه ي مالك مش قادره اصدق الي حصل انا حاسه اني بحلم .
مالك بابتسامه ساحره/ي سلام وبعدين ايه الجراه دي ي شيخه تقي قدام الناس كده بحبك بحبك ي مالك فاجتيني .
تقي بعشق وسعاده/وهو حرام اني اعلن حبي للجوزي قدام العالم وبعدين انا مش بس بحبك انا بعشقك ي لوكا .
مالك بمرح وضحكه/ههههه ي فضحتي الزعيم بقا لوكا .
تقي بضحكه ساحره/هههه طبعا انا مرائتك وادلعك براحتي بس ي مالك انا عايزين نعيش حياه امانه من غير وخوف نعيش في طاعه ربنا سبحانه وتعالى ده احسن بكتير ي حبيبي .
مالك وهو يقبل يدها بحنان/اوعدك ي روحي إن الزعيم خلاص هينتهي بكل جرائمه وماضيه وهيبقا انسان جديده اتولد علي ايديكي انتي وبس .
تقي بسعاده /ايه ده معقول هتنسا الزعيم بكل انجازاته ده لقبك ي زعيم .
مالك وهو يقبل رأسها بعشق/صدقيني ي تقي الزعيم بكل الي وصله وكل الي عملته ميجيش اي حاجه جنب انجازي اني امتلتك وخليتك تحبيني ده بالنسبه الي اعظم انجاز.
تقي وهي تحتضنه بعشق /كفايه ي مالك ارجوك قلبي مش هيتحمل كل ده .
مالك بابتسامه ساحره/خودي علطول من ده ي روحي اوعدك أن الي جاي كل سعاده وفرح .
تقي بغيظ وغيره /طب والبت الي جوه دي.
مالك بابتسامه/حبيبتي انتي ووعدتيني انك تفضلي جنبي لحد ماخلص كل اموري ونبداء حياتنا من جديد علشان خاطري اصبري عليا شويه .
تقي بابتسامه/امرك ي حبيبي ..
كانت تقف جيسي وهي تنظر إليهم بغيظ شديد ليغمز مالك ل تقي لكي تصعد الي الاعلي .
تقي وهي تقبل في خده بمكر /حبيبي متتاخرش عليا ..
جيسي بغضب /ممكن اعرف ايه الي بيحصل ده .
مالك ببرود /ايه الي بيحصل واحد ومراته فيه حاجه.
جيسي بحده /بلبساطه دي انت عارف اني بحبك .
مالك بغضب/بقولك ايه انتي هتكدبي الكدبه وتصدقيها ولا ايه ابعد عني احسالك ي جيسي بدل ماوريك الوش التاني فاهمه انا الزعيم مش واحد من الزباله الي انتي تعرفيهم واعملي حسابك انك بكره هتمشي من هنا اظن انا عملت معاكي الواجب وزياده .
ليصعد مالك الي الاعلي لتنظر جيسي الي أثره بتوعد .
/هقتلك ي زعيم لو مكنتش ليا مش هتكون للغيري مش جيسي الي بتاخد منها حاجه نفسها فيها .
****************.
في المطبخ …
كانت تقف نيره وهي تعد الطعام ليقف ادم من خلفها وهو يهمس .
/ايه الحلاوه دي بس .
نيره بغيظ شديد/بقولك ايه ابعد عني ي بتاع جيسيي .
ادم بضحك /اموت فيك وانت غيران عليا ي عسل انت جيسي مين وبتاع مين ده انت الي في القلب ي سمنه بلدي.
نيره بابتسامه/مباخدش منك غير كلام وبس مش كده نفسي بقا نعيش زي كل الناس ي ادم انا وانت ومالك وتقي وريم هتفضل كده لحد امتا .
ادم وهو يقبل يدها بحنان/هيحصل ي نيره صدقيني هيحصل ..
*****************.
في جناح الزعيم …
كان يسير مالك الي الداخل لينصدم من تلك الحوريه التي ترتدي بدله رقص تظهر جميع مفاتنها ليقترب منها مالك وهو يحتضنها بابتسامه .
/طب انا قد كده ايه القمر ده .
تقي وهي تجلس علي السرير وهي تنظر في عيناه بعشق .
/انت تستاهل اكتر من كده ي روح تقي اقعد واتمزج ي زعيم .
كانت ترقص تقي بسعاده كبيره ودلال ودلع أما هو فكان ينظر إليها باستمتاع وعشق فذلك تلك البريئه الذي تحولت بعشقه الي فتاه مثيره بشده ليحملها سريعا الي أحضانه ليغرقوا سويا في بحور عشقهم .
بعد وقت ….
تقي بسعاده في احضان مالك /بحبك ي مالك بحبك .
مالك بعشق /وانا بعشقك ي روحي انتي عارفه انا نفسي في ايه .
تقي بابتسامه/ايه ي عمري .
مالك وهو ينظر إليها بعشق /نفسي في ابن منك يكون شبهك في كل حاجه حنيتك طيبتك وقلبك ده الي زي الدهب ..
تقي وهي تحتضنه بحنان وعشق/أن شاء الله ي روحي بس انا عيزاه شبهك انت ي مالك .
مالك بابتسامه/ي شيخه حرام عليكي ربنا مايكتب عليه الي انا شوفته ابدا .
تقي بابتسامه/أن شاء الله كل حاجه هتتصلح ي روحي.
لتسير إليهم ريم بابتسامه لتنام وسطهم ليحتضنوا بعضهم بسعاده ليغفوا سريعا في ثبات عميق..
*******************.
في شركه أسر …
كان يقف اسر ومازال تللك الاحاسيس تسيطر عليه لتسير جيسي.
جيسي بجدية/خير طلبتني ليه .
اسر بجدية /مصلحه بمليون جنيه وانا عارف انك بتحبي الفلوس قد ايه.
جيسي بجدية /وماله مصلحه ايه بقا .
اسر بثقه /الزعيم ايه الي تعرفيه عنه انا عارف أنه بيشتغل مع ابوكي من زمان عايز اعرف كل حاجه عنه .
جيسي بجدية/الزعيم محدش يعرف عنه حاجه غير اللورد وخوف اللورد من الزعيم يمنعه أنه يقول أي حاجه كل الي اعرفه ان بابا لاقاه في الشارع وذكائه وصله لكل ده .
اسر بغضب /ي عني ايه ي عني طلع كده شيطاني مالوش اسم ام اب واخوات اي حاجه.
جيسي بجدية/الي اعرفه انه عنده اخت واحده اسمها ريم عندها 12سنه .
اسر بصدمه /بتقويلي ايه انتي متاكده من كلامك ده .
جيسي بجدية/طبعا متاكده .
اسر وهي يحدث ذاته بشرود/كده كل الشكوك الي جواك بقت مؤكده ي اسر مالك هو الزعيم يبقا علشان كده لازم اخلص قبل ماينتقم مني ياااه ي مالك بعد كل الي عملته علشان اخلص منك تتطلعلي من تاني بعد كل السنين دي لا وكمان الزعيم الي الكل بيخاف منه لازم اخلص منك ي مالك ليعود من شروده ..
/2مليون جنيه .
جيسي بجدية/مقابل .
اسر بحده /انك تقتلي الزعيم اظن مبلغ زي ده مش قليل انا عارف أن ابوكي مبيسالش فيكي .
جيسي وهي تنظر إلي المبلغ بطمع/موافقه اعتبره بكره انتهاء علشان كده هبات النهارده في عند ابويا علشان اعرف اخطط كويس اوي .
اسر بابتسامه خبيثه/كده تمام.
*****************..
في المكتب المجاور….
كان يجلس عارف والد مالك بغضب جحيمي بعدما سمع بتلك التسجيل الذي وضعه في مكتب أسر .
/ياااه ي اسر لسه برغم كل السنين لسه زي مانت جواك الشر بس انا زمان معرفتش أحمي ولادي بس دلوقتي هعرف احميهم كويس اوي ي اسر .
ليسرع عارف الي فيلا الزعيم ..
****************.
في فيلا الزعيم …..
علي مائده الطعام…..
كانوا يجلسون جميعا …
تقي وهي تتطعم ريم بابتسامه/ههههه وبس للحاره كلها اتفرجت علينا وشهدت علي قصه الحب العميقه الي بينا .
مالك بابتسامه/مجنونه .
نيره بغيظ شديد/شايف الحب بيعمل شايف للزعيم لما حب بجد بقا عامل ازي .
ادم بابتسامه وهمس /وانا كمان بعشقك والله العظيم وقريب هثبتلك ده .
تقي باستغراب /ده مين الي جاي دلوقتي .
ادم بجدية /انا هفتح .
ليفتح ادم لينصدم بمن يقف أمامه .
ادم بصدمه كبيره /عارف بيه .
عارف بابتسامه باهته/ازيك ي ادم.
مالك بصدمه وهمس /بابا .
عارف بدمع وحنين /مالك عامل ايه ي قلب ابوك .
مالك بجمود/انا مش مالك حضرتك جيت العنوان الغلط انت معندكش ولاد غير اسر الجارحي وبس .
عارف بدموع وندم /مالك انا عارف انك مش عاوزني ومهما عملت وقولت مش هيداوي الجروح الي ملت قلبك بس والله العظيم ي ابني انا مكنتش اعرف ان اسر بيفكر كده ولا أنه ناوي يعمل كده ابدا فجاه لقيتكوا اختفيتوا من غير حتي ماعرف .
ادم بحده /انا كان لازم اعمل كده كان لازم انقذهم اوعا تلومني وتقويلي اني حرمتك منهم لو مكنش حصل الي حصل كان زمان ابنك قاتلهم من زمان ي عارف بيه .
عارف بدموع/بس الحمد لله عايشين .
مالك بدموع ووجع وسخريه /هههههههه عايشين ده بجد ي عارف بيه متقوله ي ادم قوله شوفنا ايه ووصلنا لايه مالك ابنك الصغير بقا الزعيم بقا قتال قتله وتاجر مخدرات انا خلاص انتهيت واتدمرت بسبب ابنك وبسبب ضعفك وانك معرفتش تحميني ارجع من مكان مجيت ي عارف بيه وإنساني .
عارف بدموع ووجع/مش هسيبك ي مالك سامع مش هسيبك ده ربنا بيسامح انت مش هتسامح ابوك .
تقي بدموع وهي تتوسل ل مالك /علشان خاطري ي مالك علشان خاطري ده مهما كان والدك الي مالوش خير في أهله مالوش خير في حد لو بتحبني بجد هتسامح عمي .
مالك بابتسامه حنونه وهو يرتمي في أحضانه /بابا وحشتني اوي ..
عارف وهو يحتضنه بدموع /وانت كمان ي قلب ابوك وحشتني اوي اوي .
لتسرع ريم إليهم ليختضنها عارف بحب وحنان .
ادم بابتسامه وسعاده /الحمد لله انكم رجعتوه لبعض بعد كل السنين دي .
نيره بابتسامه وسعاده /علشان المناسبه الحلوه دي هعملكم احلا اكل .
تقي بابتسامه وسعاده /الحمد لله يارب .
عارف بوجع وضيق /بس فيه تسجيل مهم لازم تسمعه.
ليستمعوه جميعا الي تسجيل اتفاق جيسي وأسر .
مالك بوجع ومراره /لسه بعد كل الي عمله فيا عايز يخلص مني .
تقي بدموع ووجع/مش ممكن ده شيطان ربنا يحفظنا .
عارف بجديه /انت هتموت فعلا ي مالك .
تقي بفزع /حضرتك بتقول ايه بعد الشر عليه .
عارف بجديه /اسمعي ي تقي دلوقتي اسر عرف كل حاجه ي عني مالك دايما هيبقى في خطر حاجه كمان الزعيم لازم يموت وتتقفل كل جرائمه وتنتهي ويعيش مالك الجارحي مش الزعيم بس لما ده كمان هيحصل لازم تسافروا الصعيد عند عم وهدان هناك هتكونوا في امان اكتر لحد نهايه اسر واللورد وكل الي عايز ياذيكم .
تقي بخوف ورعب /ايوه ي مالك علشان خاطري لازم نبعد من هنا لازم .
ادم بجدية /واحنا هنزور موت الزعيم ازي ي عارف بيه .
عارف بابتسامه/انا عندي المستشفي بكل الي فيها هيكونوا تحت أمرنا كل الناس هتشوف مالك وهو داخل وكأنه جاي من حادثه عربيه والمستشفي هتكون فيها صحفيين وإعلاميين وهيعلنوا موت الزعيم جثه تتدفن مكان مالك وينتهي الزعيم بكل جرائمه وفي نظر اسر واللورد يعتبر ميت وساعتها بس تقدروا تعيشوا في أمان .
****************.
وبالفعل تم تنفيذ الخطه ببراعه 
في المستشفي .
من امام غرفه العمليات كانت تجلس بدموع وقهره وهي تتطلب منه الخروج إليها واقفا علي قدميه كما تراه دائما ليخرج الطبيب وهو ينظر أرضا بأسف شديد.
ادم بخوف وهلع /فيه ايه ي دكتور خير .
الدكتور بأسف وحزن /انا اسف انا عملت كل الي اقدر عليه بس للاس*ف البقاء لله.
تقي بدموع وانهيار /مااااااااااالك ..
وبالفعل تم إلاعلان عن موت الزعيم وتم سفر مالك وتقي وريم ونيره وادم الي الصعيد .. 
في فيلا الجارحي ….
كان يسير اسر الي الداخل بفرحه عارمه لانتهاء ذلك الكابوس دون أن يخسر أي شئ لينصدم من سهر المغشاه عليها أرضا ليسرع إليها وهو يحاول افاقتها ليحملها سريعا الي الغرفه ليطلب الطبيب .
في الغرفه ….
كان يقف اسر بقلق بالغ ليبتسم إليه الطبيب .
/مبروك ي اسر بيه للمدام حامل .
اسر بصدمه عارمه /بتقول ايه……

رواية ملتزمة في يد زعيم المافيا الفصل الثامن 8 -  بقلم رنا احمد
nada eid

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent