رواية اسد والمجهولة الفصل السادس و الخمسون 56 - بقلم فلوريدا ماجد

الصفحة الرئيسية

  رواية اسد والمجهولة كاملة  بقلم فلوريدا ماجد

رواية اسد والمجهولة كاملة

رواية اسد والمجهولة الفصل السادس و الخمسون 56

علي. معلش يامحمد انت اللي هتساعدني في الشغل ده
محمد. ولايهمك روح انت المستشفى ومتشغلش بالك
علي . انت خلااص معانا انت شايل الشغل بقالك يومين
محمد بضحك. عد الجمايل بقا هتمشي امتي
علي. انا مستني بس شويه حجات كده هتجيلي من البيت اوديها للمستشفي
محمد. طيب هروح انا اكمل الباقي
فور خروجه من المكتب اصطدم في شخص امامه
محمد بسرعه وهو بيشيل الشنط من علي الارض. انا اسف ياانسه مخدتش بالي معلش
حبيبه بإحراج. ولا يهمك انا اسفه انا اللي كنت ببص في التليفون
ناولها محمد الشنط ورفع نظره لها ولكنه اتصدم من جمالها كانت حبيبه ملاامحها هاديه جدا وذات عيون خضراء وشعر بني طويل وقصيره القامه لكن جس*دها ممشوق
ظل محمد يتأملها لبعض من الوقت وعلى شفت*يه إبتسامه جميله
محمد. اسم القمر اي
حبيبه بإحراج. اسمي حبيبه هو علي جوه
محمد بإستغراب. اه علي موجود في المكتب جوه
حبيبه. طيب عن إذنك همت ان تدخل مكتب علي لكن امس*كها محمد من يدها
محمد. انا اسف معلش اني بتدخل بس ممكن اعرف هو حضرتك قريبتو

حبيبه نظرت الي يده الممسكه بيدها وازاحتها بهدوء. اه ياباشمهندس هو خطيب اختي
ارتسمت إبتسامه على وجهه محمد. تمام اسف اني عطلتك اتفضلي فرصه سعيده
إبتسمت له حبيبه و دخلت الي المكتب
واتجه محمد الي مكتبه وهو مصدوم من جمال حبيبه
fℓσяiɒα мαɢєɒ
••••••••••••••••••••••••••••••
سحر. الف سلامه عليكي ياحبيبتي
قلب بتعب. الله يسلمك اي اللي حصل

سحر. ولا حاجه يابنتي انتي بس مكنتيش مهتميه بالاكل ولا الادويه بتاعتك
قلب وهي ممسكه ببطنها. انا مش قادره بطني بتوجعني اوي
زينب. عشان انتي اخدتي ادويه جامده شويه يلا بقا عشان تاكلي
قلب. لا انا مش قادره اكل حاجه حاسه اني تعبانه اوي ولو كلت حاجه هنزلها تاني
سحر. طب استني انده للدكتوره
قبل متخرج كانت الدكتوره داخله
قمر بإبتسامه. صباح الجمال الف حمد الله على السلامة ياجميل
قلب بإبتسامه. الله يسلمك
قمر. لازم نهتم بنفسنا شويه ياقمر عشان خاطر البيبي حتي
علي . السلام عليكم
رد الكل السلام
علي. حمد الله على السلامة يامرات اخويا قلقتنيا عليكي
قلب بإحراج. الله يسلمك
قمر. طيب انا همشي وحبه هاجي اطمن عليكي تاني ياجميل وخرجت
قابلها طارق امام الباب
طارق بإبتسامة. صباح الجمال
قمر بخجل. صباح النور ازي حضرتك
طارق. بقيت احسن لما شوفتك
قمر بخجل. طيب هستأذن انا
دخل طارق وعلي وجهه إبتسامه كبيره لاحظها كل الموجودين
طارق. حمد الله على السلامة ياقلب عامله ايه دلوقتي
قلب. الحمد لله بخير ووجهت كلاامها لسحر ممكن تليفونك ارن علي اسد
سحر. اكيد طبعا خودي اهو
امسكت قلب بهاتفها ورنت علي اسد لكن هاتفه مغلق
قلب بتذمر. تليفونه مقفول
علي. ممكن في الشفل ولا حاجه او مفيش شبكه انا هبقي ارن عليه لحد ميفتح متقلقيش
سحر. طيب يلا بينا ناكل دلوقتي عشان احنا كلنا جاعنين
fℓσяiɒα мαɢєɒ
•••••••••••••••••••

اسد. حمد الله على السلامة يابطل
مراد. الله يسلمك ياصحبي
ادم بإحراج. حمد الله على السلامة يامراد
مراد. الله يسلمك ياادم
لاحظ اسد إحراج ادم
اسد. طيب انا هنزل اجيب اكل
ادم بأسف. انا عارف اني غلط في حقك كتير وانا مدين ليك برقابتي علي اللي عملتو معايا إمبارح
مراد. انا معملتش حاجه ياادم ده شغلي ومتشكرنيش ده واجبي
إحتضن ادم مراد
اسد بضحك. انا اسيبكو دقيقتين الاقيكو مرمين في حضن بعض
مراد. ادم بقا حساس اوي
اسد. منا بقول كده برضوا بس اي رأيك عمل اكشن جامد إمبارح
ادم بضحك. دي قدرات يابني بس انت صحيح مقولتليش انك متفق مع مراد ليه
اسد بضحك. كنت عاملها مفاجأة
ادم بضحك. الدخله كانت جامده بصراحه بس انت عرفت ازاي انو هيتغدر بينا
اسد وهو يجلس على الكرسي. بص ياسيدي
انا لما جيتلك الفيلا عشان اديك الورق ساعتها كان جاسر جالك هو مشفنيش بس لمح ان في حد طالع من عندك وانت من ساعت مقولتلي انو بيحفر وراك عرفت انو مش هيسكت الا لما يعرف كل حاجه
ادم. تقوم انت معرفو
اسد. كانت تيجي مني بدل متيجي منغيري ويعرف لوحدو
ادم. لا والله طب وجبت الورق ده ازاي
اسد. لا دي بتاعت مراد مش بتاعتي
مراد بضحك. دي اسرار شغل ياباشا مينفعش تطلع بره
ادم. وبعدين

اسد. ولا قبلين جاسر طبعا مش هيتأكد انو شافني انا ولا غيري مستناش وراح ل مارك والاتنين ظبطو طبعا الكلاام اللي هيقولو عن احنا نستلم الشحنه في المنطقه اللي محددها
ادم. عشان يتغدر بينا انا قولت بردو الرجاله كترو عن المره اللي قبلها بس انت جيت امتي يامراد انت والرجاله دول كلهم
مراد. من وقت م اسد جيه احنا وصلنا في الطياره اللي بعديه
ادم. طب دلوقتي هيتعمل اي مع مارك وجاسر
مراد. هيفضلو في المخزن هنا اول ميبعتولنا طياره من هناك هنرحلهم علطول وهيتقاضو هناك مش هنا المهم دلوقتي جاسر حد شافهة
اسد. اه انا لسه جاي من عندو الدكتور قال ان الرص*اصه كانت قريبه من القلب واكمل بضحك طلعت مبتعرفش تنشن
مراد بضحك. مهو جاب اجلي قدامك اهو
ادم. منا قولتلك ان مارك جاسر تقيل ومش سهل
مراد بضحك. مش اتقل مني
اسد. طيب انا هطلع علي المخزن وانت يامراد روح عند ادم عقبال مااجي
fℓσяiɒα мαɢєɒ
••••••••••••••••••••••
في المخزن كان مارك متربط من إيده ورجله
قام بخضه بسبب المياه اللي القاه عليه اسد
اسد بإستهزاء. انت نمت ولا اي انا قولت هتقعد تخطط تهرب ازاي
مارك. متقلقش هطلع من هنا
اسد. ياريت بس بسرعه علشان اخلص عليك
مارك بسخريه. كنت عملتها بس انا عارف انك مش بتو*سخ إيدك
اسد. كويس انك عارف وانت متستهلش اني اوسخ إيدي عشانك
مارك بخبث . قلب عامله اي صحيح
اسد بغضب ركله في وجهه. وانت مالك ياب*ن ال*ك*لب متجيبش سيرتها علي لسانك
مارك. حقك تت*حرق عليها كده هي جام*ده وتستاهل بصراحه انت عارف انها كانت خلااص تح*ت إي*دي بس وقبل ميكمل كان اسد نازل عليه ضر*ب لحد مااغ*مي عليه ووشه كله في د*م وكدمات اثر غضب اسد….
    رواية اسد والمجهولة الفصل السادس و الخمسون 56 -  بقلم فلوريدا ماجد
    nada eid

    تعليقات

    ليست هناك تعليقات
    إرسال تعليق
      google-playkhamsatmostaqltradent