Ads by Google X

رواية اسد والمجهولة الفصل الخامس و الخمسون 55 - بقلم فلوريدا ماجد

الصفحة الرئيسية

  رواية اسد والمجهولة كاملة  بقلم فلوريدا ماجد

رواية اسد والمجهولة كاملة

رواية اسد والمجهولة الفصل الخامس و الخمسون 55

اسد بزعيق. وانت بر.*وح ام*ك قافلي تليفونك ليه
طارق. طيب وحيا*ت ام*ي لما تيجي وقعت اه*لك سو*دا
علي. صوتك يابني المستشفي بتتفرج علينا وشد من إيده التليفون
علي. احنا إمبارح اتلهينا في اللي حصل يااسد وكنا راجعين من الشركه متأخر فمحدش كان فايق انو يرن عليك وكانت تليفونتنا مقفوله وانت كمان
اسد بيحاول يهدي. طيب اديني قلب
علي بتوتر. لا مهي لسه مفقتش من إمبارح
اسد بإستغراب. ليه هو انت مش بتقول هي تعبت بس
علي. اه وادينلها مهدئ فنايمه دلوقتي
اسد. طب اديني سحر
علي. تمام خود هي معاك

سحر. الو ايوه يااسد عامل اي ياحبيبي
اسد. الحمد لله طمنيني علي قلب
سحر بكذب. كويسه احسن من إمبارح هي بس تعبت شويه عشان ماكلتش واما تفوق هخاليها تكلمك
اسد. خالي بالك منها ياسوسو وانا هاجي في اقرب وقت
سحر. حاضر ياحبيبي خالي بالك علي نفسك مع السلامه ياحبيبي
طارق. كان لازم نقولو
علي. مينفعش كده هو هيجي والدنيا هتخرب
طارق. طب وقلب
علي. احنا هنكلم الدكتوره ونشوف ينفع تولد حاليا ولا لا
سحر. هتولد وجوزها مش موجود
علي. هنشوف لسه إن شاءلله خير انا رايح الشركه دلوقتي
سحر. طيب عدي علي الفيله وانت جاي عشان محتاجين حجات هرن عليك اقولك

علي. تمام ماشي وانت روح شوف الدكتوره هنعمل العمليه امتي وبطل ال*تلزيق فيها
بصله طارق بحده واتجه الي الدكتوره وذهب علي للشركه
••••••••••••••••••••••••••
لم يكن ادم قاردا علي فتح عينيه بسبب تأثير الك*حول الذي شربه
قام من علي الارض بتعب وهو حاسس بصداع جامد سند علي الحيطه لحد موصل للحمام نز*ع ملاا*بسه خل*ع قمي*صه اللي كان يعتبر مش مغطي غير كتفه ودخل للحمام وضع رأسه تحت الماء عشان يفوق بعد حوال ٥ دقايق رفع رأسه بتعب واخذ شاور وخرج نزل للمطبخ عمل كوبايه قهوه عشان يفوق
قعد ادم علي الكنبه بتعب وهو حاسس بصداع جامد شرب القهوه ببطء وهو يتذكر احداث امس ويتذكر ايضا وعوده الى يارا بعدم شربه مره اخرى ظل يأنب نفسه بشده
قطع تفكيره رنين هاتفه وكان المتصل مارك
ادم بضيق. نسيتك ازاي انا
ادم. الو
مارك……….
ادم. اكيد جاي ٥ دقايق واكون عندك
مارك…………
ادم بإستهزاء. لا متقلقش انا فايق واغلق هاتفه
نفخ بضيق وصعد الى الغرفه ليبدل ملابسه ويذهب الى الشركه ليراجع اوراق الصفقه قبل الامضاء
florida maged
•••••••••••••••••••••••
:باشمهندس ياباشمهندس حضرتك روحت فين
طارق بإنتباه. انا معاكي انا اسف معلش
الدكتوره بحرج. طيب ممكن تركز معايا ثواني
طارق بإبتسامة. منا مركز اهو
؛ لا حضرتك كده مينفعش عيب انا خلااص هكلم اي دكتور يفهم حضرتك حالتها
طارق بتسرع. انا اسف انا اسف خلااص ممكن تقعدي
؛ طيب ممكن تركز معايا معلش
طارق. اتفضلي
.
شرحت الدكتوره حاله قلب بتفصيل وقالت ان هي لازم تولد قبل ما يحصل مضا*عفات لها اكثر من كده او اي مرض للجنين بسبب الادويه
طارق. تمام شكرا ليكي جدا
: لا شكر علي واجب لازم تولد في اقرب وقت ممكن ويستحسن جوزها يكون موجود
طارق. حاضر يادكتور اسمك اي صحيح
: اسمي قمر
طارق بتوهان. اسم علي مسمي كانت قمر قصيره القامه بالنسبه ل طارق وعيونعا خضراء وبشرتها ناصعه البياض ومازادها جامل هو خمارها
قمر بحزم. عيب كده والله وسابتو ومشيت
ظل طارق ينظر لفراغها بإبتسامة
florida maged
•••••••••••••••••••••

ادم. تمام كده فاضلك دول وبس
مارك بإستغراب. الورق كتر عن المره اللي فاتت
ادم بتهرب . لا مكترش ولا حاجه احنا بس ممضيناش علي الملف ده
مسك مارك الملف وقعد يقلب فيه
ادم. في حاجه ولا ايه
مارك وهو بيمضي علي الورق. لا كله تمام
ادم. كده كويس جدا الشحنه هتتسلم امتي
مارك النهارده في نفس المعاد بس مش في المكان عندك
ادم بإستغراب. اشمعني
مارك. مره عندك ومره عندي كده احسن
ادم. مش فاهم الفكره من كده اي
مارك. ولا اي حاجه زياده تأمين مش اكتر
ادم. تمام
florida maged
•••••••••••••••••••••
علي. يابنتي هاتي الحجات اللي قولتلك عليها وانتي ساكته انا مش ناقص
زينب. لا انا لازم اجي معاك
علي. يابنتي انا ماسك نفسي عنك بالعافيه اصلا استهدي بالله كده واطلعي هاتي الهدوم من فوق
زينب. ياعلي انا عاوزه اشوف قلب واطمن عليها
علي. حاضر طيب اطلعي هاتي الهدوم والحاجه وانزلي
باسته زينب كن خده بعفويه وصعدت الي غرفه قلب عشان تجيبلها ملاابسها وجميع ادويتها
بعد وقت قليل انتهت زينب ونزلت الي علي
زينب. انا خلااص جبت كل حاجه في الشنطه هنا يلا بينا واتجهت الي السياره
امسك علي يدها. اي اللي انت عملتي قبل متطلعي ده
زينب ببلااهه. وانا عملت اي
علي. انتي هبله يابت ولا بتستهبلي
زينب. يلا ياعلي عشان منتأخرش واتجهت للسياره
florida maged
•••••••••••••••••••
جيه وقت ميعاد تسليم الشحنه كان مارك واقف في المكان منتظر رجاله ادم اللي هيستلمو منو
مارك. كل ده تأخير
ادم. معلش مسافه مروحت غيرت وجيت
مارك. تمام ووجه كلاامه لرجالته حطوهم في العربيات
لاحظ ادم وجود حراس مارك بكثره
إنتهو من تعبئه السيارات
ادم وهو يتفحص السيارات. كده كله تمام
مارك وهو يتجه لسيارته . تمام نتقابل بكره في نفس المكان بتاعي إحتفالا بالصفقه التانيه
لكن استوقفه صوت طلق ناري
    رواية اسد والمجهولة الفصل الخامس و الخمسون 55 -  بقلم فلوريدا ماجد
    nada eid

    تعليقات

    ليست هناك تعليقات
    إرسال تعليق
      google-playkhamsatmostaqltradent