Ads by Google X

رواية عشق الحديدي الفصل الرابع 4 - بقلم اسيل باسم

الصفحة الرئيسية

   رواية عشق الحديدي كاملة بقلم اسيل باسم عبر مدونة دليل الروايات

رواية عشق الحديدي


 رواية عشق الحديدي الفصل الرابع 4

احمد بص للحاضنة سليم وبتعيط فجاة برق وانصدم قاام فجاة بغضب رااح ناحيتهم مسكهاا من دراعهاا وبعدهاا عن سليم وهو  بيضغط على اسناانه من الغضب
احمد  " انتي بتعملي  ااي هناا ي نغم
نغم  ببكااء " ده بدل ماا تقولي وحشتيني ي ناناا
احمد بجمود  " ناانا  ميتة بالنسبالي 
نغم ببكاء  " اناا عارفة انه ال عملته صعب ومحدش هيسامحني على ال عملته بس اناا عشماانة انكو هتسامحوني وهننسى ال هحصل
سليم  " انتي بتعملي ااي هنااا 
نغم  ببكاء  " محتااجة مسااعدتك ي سليم
سليم بسخرية  " طبعاا بعدماا جوزك فلس طبيعي تجي تطلبي مسااعدتي عايزة كم 
نغم  " اناا مش عاايزة فلوس
احمد  " ومحدش هيعطيك قرش وااحد ي نغم ويلا اتفضلي اطلعي من هنااا
نغم  ببكاء  " اناا معنديش مكان ارحلواا دلوقتي 
هشاام  بعدماا فلس بااع البيت وسافر براا البلد وطلقني 
احمد  " اديكي بتحصدي ال زرعتي ي نغم
نغم  " متقولش كده حراام عليك اناا بالنهاية اختك 
احمد  " يفضل منتكلمش عن العلاقات دلوقتي لانك انتي ال هتندمي 
نغم  " سليم ارجوك ساعدني اناا مهماا كان بكون ام ابنك 
سليم بجمود " طيب ي نغم هاانم تقدري تقعدي هناا لوقت ماا تلاقيلك بيت 
أحمد بغضب  " انت بتقول ااي ي سليم ازااي هترجع الانساانة دي حيااتك
 سليم  " اناا بس بقدملهاا مكاان تسكن فيه مش اكتر 
نغم بفرحة  " بجد متشكرة انك وافقت تسااعدني
يوسف  " بس انا مش مواافق 
نغم  وهي تتجه له لكي تحتضنه لكنه اوقفهاا بيده وهو ينظر لابااه  بنظراات ناارياا  
نغم  " يوسف ابنى اناا
يوسف  " اناا مش ابنك افهمي ومش بكلمك فاحسنلك تسكتي 
سليم  بعبوس  " انت اازاي تكلم امك بالطريقة دي ي يوسف
يوسف  " دي مش امي الست ال بتخرب بيتهاا عشان واحد **** ومستعدة تتخلى عن ااي حد دي مش هتكون اام لحد 
  انت ازااي تواافق انه البنى ادمة دي تعيش هنااا 
سليم  " لانه بيتي وانااا حر فيه اقدر استقبل ااي حد وال مش عااجبه يعرف طريق الباااب فين
نظر له يوسف بغضب وغاادر فحاول كل من زين و كريم اللحااق به لكنهم لم يستطعواا 
اماا عشق كانت محتاارة ماذاا تفعل هل تترك والدتهاا ام تلحق به
نغم بحزن  " مكنش لازم تقولو كده اهوو زعل
سليم  " انعاام  هتعرفك اوضتك  فين
ذهب سليم فامسكه احمد  من زرااعه 
احمد  " الانساانة دي مبيجيش من وراهاا غير الاذى فالاحسن انك تطلعهاا من بيتك من دلوقتك والا حياتك وحياة يوسف ال هتدمر 
احمد لكريم  " يلا ي كريم وجودناا هناا ملهااش لازمة
نظر كريم لعمته فنظرت به باستعطاف فجذبه احمد من يديه واخرجه معه 
استاذن بعدهاا زين ووالدته بالرحيل 
..........
في اوضة سماااا
عشق بحناان " انتي كويسة ي مامي
سماا  " اناا كويسة روحي شوفي جوزك فين 
عشق بتردد  " بس 
سماا  " اناا بخير ي قلبي يلا روحي
احتضنتهاا بحب وخرجت لملاذهاا المجروح  
دخل بعدهاا سليم الغرفة فانتفضت من مكانهاا تقف بغضب ايعقل انهاا تغاار عليه
سماا  " انت ااي جابك اوضتي
سليم  بخبث " جااي اخذ حقوقي ي مرااتي
سماا بخوووف
......
عند كريم واحمد
كريم  "  بابااا  تفتكر اااي ال رجع عمتي تاني بعدماا اطلقت من اونكل سليم
احمد  " الانسانة دي مش عمتك ي كريم 
اناا منستش هي عملت ااي في اختك وفي صااحب عمري
يفضل متجبش سيرتهااا
كريم بحزن  " عندك حق ي باااباا
احمد  " اناا هسافر كماان  يومين استرالياا
........
عشق  ببكاء  " يوسف حبيبي اصحى ارجوك
يوسف وهو يغمض عينه  " بحبك
عشق بانهيااار  " يوسف لا

يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية عشق الحديدي) اضغط على أسم الرواية
google-playkhamsatmostaqltradent