Ads by Google X

رواية صعيدية امتلكتني الفصل الرابع 4 - بقلم اسماء صالح

الصفحة الرئيسية

 رواية صعيدية امتلكتني كاملة بقلم اسماء صالح عبر مدونة دليل الروايات 


 رواية صعيدية امتلكتني الفصل الرابع 4

فجأة سمعوا صوت ضر*ب نار* قامت تصر”خ : عاااااااا
وحازم قام مخضوض: فيه ايه تحت؟؟!
مريم بخوف : معرفش روح شوف في ايه ؟
حازم : انتي شايفاني بسألك
مريم بزعيق : الله مش انت اللي بتسأل

حازم ببرود : بكلم نفسي يا ستي روحي نامي
مريم بهمس: مستفز اوووي … بس عنيه حلوة اوووي
قرب حازم منها : بتقولي حاجة
ها لا هقول ايه يعني سكت اهو
ضحك حازم بسره وهو سمعها …ورجع للكنبة فجأة سمعوا صوت الغفر تحت …
طلع حازم ع طول من اوضته
..
غرفة جمال ..
سعيدة بخضة : في ايه يا جمال الصوت ده
جمال وهو بيقوم من السرير بي*لبس جلابيته: ده صوت الغفر اكيد مسكوا حرامي ولا حاجه
طلعوا كلهم من الغرف ونزلوا ع تحت !…
الغفير وهو داخل ماسك شخص من هدومه : يا عُمدة يا عُمدة مسكنا واحد داخل البيت
__اوعي ايدك دي انتوا بها*يم مش بتفهموا ؟!
جمال وهو نازل من ع السلم : في ايه يا غفير منك لهُ
الغفير 2: واحد منعرفوش يا عُمدِه .
حازم من فوق : أكرم ؟…
مريم وهي طالعة من الاوضة وقفت جنبها سمية وسعيدة.
جمال بيحضنه : اكرم ولد اخوي ..سيبوه يا بجـ.م منك له
اكرم : عمي ..؟ عامل ايه
جمال : الحمدلله يا ولد اخوي .. حمدالله على السلامه
اكرم : الله يسلمك يا عمي
حازم باستغراب : بتعمل ايه في الوقت ده هنا يا اكرم
اكرم بحزن مصطنع : كله بسببك العربية اتعطلت في الطريق وتلفوني فصل ومعرفتش اوصلكم ولا اوصل لحازم.
جمال بحنية : المهم انك وصلت وبخير يا ابني .
وانتوا بتمسكوا اي حد كده وخلاص
اكرم : هما اتخضوا شوية اصلي داخل ع طول فقالوا حر*امي وكده ٠
حازم : والله تستاهل لو كنت جيت في النهار
اكرم بحرج : احم ما خلاص بقي يا حازم وبعدين ماما هي اللي بعتتني وراك ع طول.
جمال : طيب يا ولدي ادخل دلوقتي وبكرة نظبطلك اوضتك
ماشي ياعمي
جمال للغفر : روحوا انتوا وابقي افهموا يدخلوا مين وبطلعوا مين صحصحوا أكده
الغفر : حاضر يا عمدة .
سعيدة : طيب يا بنات روحوا ناموا مع بعض في اوضة سمية
وخلي حازم وأخوه يناموا في اوضة واحدة لغاية ما ننضف اوضة اكرم..
مريم : حاضر ياما
سعيدة : يلا تصبحوا ع خير .
مريم: سمية .سمية
سمية بتوهان : هاا أيوة بتقولي حاجة يا مريم
مريم بابتسامة : بقول يلا بينا ياختي ننام .وو سكتت لما شافت سمية مش معاها وكل عنيها ع اكرم وهو بيتكلم مع اخوه.
مريم بتريقة: هي السنارة غمزت ولا ايه يا سمية
سمية بارتباك : ايه س س سنارة ايه انتي بتتكلمي ع ايه
مريم : لا ياختي مش بتكلم .
قرب منهم حازم وأكرم اللي بيعدل في قميصه*
مريم بخجل: ااه إحنا هنام في الاوضة التانية لغاية ما تجهز الاوضة.
حازم بحرج وهو بيحط ايده ع رأسه : احم ااه طيب ماشي
اكرم بغزل : أهلا وسهلا بالقمامير
حازم بغضب : اكرم
اكرم : ايه ياعم بسلم ع بنات عمي مسلمش.
مريم بضحك ع عفويته : ههه ازيك يا اكرم
حازم بضيقة من ضحكتها : هو كويس يلا ادخلوا اوضتكم.
سمية بحب : حاضر وحمد الله على السلامه يا اكرم
اكرم : الله يسلمك يا سمية.
حازم بهدوء : تصبحوا ع خير.
علي صاحب موسي..
علي : تمام فهمت أكده
شخص : ياباشا قلنا انت عايز ايه بالتفصيل واحنا نعمله
علي وهو بيحط رزمة فلوس ع الطربيزة : بصوا بقي دولا عشرين ألف جنيه
هتنفذوا مهمة وبعد ما تخلصوها ليكم العشرين الباقين.
شخص : تمام يا باشا اي العملية اللي عايزني فيها .
علي بشر”*: عايزك تخطفوا حد وترجعوا نفس المكان في نفس اليوم .
شخص : ومين الشخص ده يا علي بيه .
علي بخبث : بنت العمدة.

 رواية صعيدية امتلكتني الفصل الرابع 4 - بقلم اسماء صالح
nada eid

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent