Ads by Google X

رواية عشقت ليلة الفصل الثالث 3 - بقلم سلمي احمد

الصفحة الرئيسية

  رواية عشقت ليلة كاملة بقلم سلمي احمد عبر مدونة دليل الروايات 


رواية عشقت ليلة الفصل الثالث 3

ادم.. ليله ف اى متتحركى

ليله.. بتوتر و ارتباك و هى تفرك أصابعها اسفة ي فندم يلا بينا و بعدها يبدأ ادم الاجتماع

و ذالك الشاب الذي يجلس مقابل ل ليله ينظر لها كثيرة حتى لاحظ ادم ذالك و شعر بضيق

ادم .... ماجد باشا ركز معايا

ماجد... و هو ينتبه لادم ايوا يا آدم بيه

ادم... كدا احنا مضينا القعد و كلو تمام

ماجد.... تمام يا آدم بيه

ادم... احمد روح على مكتبك شوف شغلك

احمد .. تمم يا بوص

ادم... ليله قومى على المكتب و راجعى تانى على العقود

ليله و لم تنتبه لادم

ادم.... ليللللله

ليله.... ها بتقول حاجة

ادم.... بغضب قومى روحى على شغلك ورجعى العقود

ليله... حاضر يفندم

ذهبت إلى غرفة مكتبها و قامت بقفل الباب و ظلت تبكى

سمعت طرقات على باب المكتب فاذنت بالدخول اللطارق بدون أن تعرفة

حتى سمعت صوته و هو يقول

ماجد.... بخبث و مكر ل ليله وحشتينى اوى

ليله... و هى مرتبكة عاوز اى ي ماجد امشي من هنا فورا فاهم ولا لا

ماجد .... امشي ازاى أنا ما صدقت ليقتك

ليلة.... و هى تفتح الباب و تقول

ليله... اطلع برة دلوقتى

ماجد . ..... ماشي بس هتقابل تانى


Stop..

ماجد صابر

شاب مستهتر و جبان لا يعيش سوا من أجل النساء و الشرب فقط

ليله... يرب ابعدو عنى بقاا

ليله ... و هى تذهب لمكتب ادم تطرق الباب

ليله..... آدم بيه ممكن امشي دلوقتى علشان انا تعبانة اوى

ادم.... تمم ي ليله بس تعالى بكرة بدرى

ليله.... حاضر يفندم

تخرج من الشركة و تذهب للبيت نورسين و تقابلها و تقص عليها كل ما حدث

نورسين... طب هتعملى اى دلوقتى ماجد مش هيسيبك ي ليله قولى لادم

ليله... لا ادم ملوش دعودة بالمشاكل ديه كلها انا هحل كل حاجة

نورسين... ازاى

ليله.... معرفش انا خائفة ي نورسين اوى

نورسين ....متخفيش انا معاكى

ليله... انا هقوم اروح البيت

نورسين .... خلى بالك من نفسك سلام

ليله .... سلام

و تذهب للمنزل لتجد امها تبكى و معاها أشخاص لا تعرفهم و معهم شاب أيضا

ليله.... اهلا يا جماعة ماما مش تعرفينا مين دول

سالى .. دول و لما تكمل

.......

ف مكان اول مرة نذهب إليه كان يجلس ف غرفتة يحتسي الكثير من الخمر و و هو يفكر بها

شريف ...... ماجد بيه حضرتك عاوز حاجة تانى

ماجد ... لا كويس اوى انا كدا عرفت كل حاجة عنها و مش هسيبها الا لما تكون بتاعتى انا وبس

شريف.... ماجد بيه انا بخذرك ديه بتشتغل مع ادم السيوفى يعنى خط احمر

ماجد... بخبث و هو مالو كل الللى هعملو أن هستديف آنسة ليله عندي شوية مش اكتر

شريف..... تمم يا ماجد بيه انا هامشي

ماجد..... بتلذذ و خبث مش هسيبك يا ليلتى

Stop

شريف.. المساعد الشخصي لماجد و ميفرقش عنو كتير


نرجع تانى لادم

كان يجلس فى شقته الخاصة و كانت تجلس بجانبة فتاة

تدعى نسرين


نسرين .... فتاة ف عادية جدا ب وجهها و جسدها و لكن تحب ادم و تمنى أن يتزوجها


نسرين .... و هى تقترب من ادم دومى انت وحشتني اوى كل ده تغيب عنى هونت عليك

ادم..... مش وقتك دلوقتى خالص يا نسرين

نسرين.... و هى تحضتن ادم ليه موحشتكش

ادم.... وحشتينى

(مع السلامة انتو بققا)😂🙂

............

أما عن ليله

ليلة .... ماما قولى مين دول

سالى لا رد

حسن.... انا جدك يا ليله و جيت من الصعيد علشان تيجى معايا فرحك على ابن عمك الخميس الجاي

ليلة...... بصدمة اييييييي

رواية عشقت ليلة الفصل الثالث 3 - بقلم سلمي احمد
nada eid

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent