Ads by Google X

رواية عشقت ليلة الفصل الخامس و العشرون و الأخير 25 - بقلم سلمي احمد

الصفحة الرئيسية

    رواية عشقت ليلة كاملة بقلم سلمي احمد عبر مدونة دليل الروايات 


رواية عشقت ليلة الفصل الخامس و العشرون و الأخير 25

كانت المفاجأة عندما وجدو شخص يجلس أمامهم و حوله الكثير من الرجال

كاظم..... مفاجأة حلوة مش كدا يا آدم باشا

ادم....... انت مين و عاوز اى

كاظم..... هتعرف دلوتى و أشار لرجاله فصارو يتصارعون مع ادم ف وقت واحد وجد أنه يقدر عليهم ليزيد عليه عدد الرجال أكثر و بعدها اقترب منها و امسكها من شعرها

كاظم...... أما انتى بقا يحلوة هتيجي معايا و اخذها وسط صراخها من أمامه امسكه أحدى الحراس و ضربه على رأسه بشدة حتى فقد وعيه و ذهبو

أما ف مكان يشبه القبو كانت تجلس على الأرض و هو أمامها

كاظم...... هدفعكو تمن قتلكو لاخويا يا ليله

ليله..... اخوك انا ماذتش حد

كاظم..... ماجد صابر المهدى اخويا اللى انتو قتلتوه

ليله..... لا مستحيل مستحيل انا عمرى ما شوفتك

كاظم...... انا عششت حياتى كلها برا وجيت علشان اخد حق اخويا

ليلة...... ببكاء عملت اى ف ادم عملت اى

كاظم..... بتحبيه صح طب اختار موت عيالك ولا موت ادم

ليله..... مستحيل انت مريض

كاظم....... هوريكى المريض هيعمل اى بس مش دلوتى


اما عنه غاب عن الوعى لساعات طويلة و عندما فتح عيونه لم يجدها بحث عنها على أمل أنه كان يحلم

اتصل على احمد و سيف و أخبرهم بما حدث

ادم..... احمد هات سيف و هتلى رجاله كويسين بدل البهائم اللى هنا دول

احمد..... حاضر مسافة السكة هكون عندك ف القصر

ادم..... لا متجيش الاقصر هبعتلك لوكيشن على مكان ليله ليله اتخطفت

و قفل السكة بوجه

فتح بعدها ذلك الموقع الذي يتصل بالخاتم الذى بيدها ف هو وضع به gbs

لم اين هى الان و ركب عربيته و ذهب للمكان المحدد

اتصل على هاتفها و بعد قليل أتى الرد

ادم ..... الوو ليله ليله ردي عليا

كاظم..... لو عاوز مراتك تعلى علي المكان اللى هقولك عليه

ادم..... ماشي متاذيش مراتى و انا هعمللك اللى انت عايزو حسابك معايا راجل لراجل مدخلش واحدة ست ف قصتنا يا ابن صابر المهدى

قفل ف وجه و بعد قليل وصل للمكان

ادم..... و هو يلتفت بسلاحه

كاظم.... من الخلف اى يا آدم بيه مش هتلقيها هنا

ادم..... فين مراتي يا كاظم فين ليله

سمع صوتها تصرخ باسمه ركض اتجاه الصوت

ادم..... ليله ليله انتى فين

كاظم...... مش هتلقيها بردو تعالى معايا أخذه لغرفة التى بها ليله

ركض بتجاها

ليلة....ادم ادم انت كويس يا حبيبى انا خائفة و قامت باحتضانه بقوة

ادم..... متخفيش فاهمة انا معاكى و فجأة سمع صوت إطلاق النار من الخارج

ليله...... اععععع ليسحبها و يقوم بتخباتها ليشرك بالعراك مع كاظم يضربون بعضهم بقوة وجاءء بعد الرجال يعركون ادم ذهب لها و سحبها من شعرها و بعد قليل كانت جميع الرجال الخاصة لكاظم قد انتهو دخل سيف و أحمد و جميع الرجال

جاء بها و يضع مسدسه على رأسها

كاظم..... ها اختاري أنهى الولد و لا ادم ولا انتى

ادم.... سيب مراتى و الا و اللهى هخليك تتمنى الموت متلقهوش

اقترب ادم ببطئ منه من دون أن يلاحظ و سحبها منه ورفع مسدسه بوجه

ادم..... شوفت محدش يقدر يقف قصادي

قام بطلق النار عليه حتى وقع غارق في دماهء حمل ليله و ذهبو للسيارة و بعدها للبيت و بعد مرور يومين

دخل عليها ادم و هو يحمل فستان لها

ادم..... ليله حبيبتى عندنا فرح بليل عاوزك تلبسي ده و كمان شوية هتيجى واحدة اعملك الميكب بتاعك يلا قومى خدي شارو و البسي و بعد الانتهاء من كل التجهيزات ذهبو لتلك القاعة الكبيرة و عندما دخلو وجدو سيف و نور و احمد و اسيل و عمران كارين أمينة و مالك و جميع ابطالنا الذين ذكرناهم

وقف بها ف منتصف و امسك الميكرفون و قال

ادم.... انهاردة يوم حلو اوى علشان من انهاردة هبدا حياة جديدة مع إللى اختارها قلبي و بس هبدا حياة مع احلا و اجمل بنت شوفتها ف حياتى انا بحبك يا ليله

ليله.... و انا بعشقك يا قلب ليله

ادم ..... عجبك فرحنا

ليله.....بصدمة فرحنا

ادم.... فرحنا مفاجأة مش كدا

ليله.... و هى تحضتنه انا بحبك يا آدم بحبك اوى

ادم.... و انا كمان يا حبيبتى بحبك و عمري ما هزعلك تانى اوى هخلي دمعة تنزل من عيونك حياتنا هتبدا انا و انتى و ابننا

ليله..... تقصد عيالنا انا حامل ف تلاته مش ف واحد

ادم.... اى تلاتة مع بعض الله

و بها بدأ الفرح ورقصو مع بعضهم

امسك ادم يدها و رقصو مع بعضهم ثم قال لها

ادم..... إن كان العشق كلمة ف هو ليله منذ أن رايتك أصبح اسير ليونكِ فانتى ماضي و حاضر و مستقبلى القادم انتى الجنة و النار

الجنة بعيونكِ و حبكِ لى أما النار ف هو فى ابتعادك عنى

لقد عشقتك يا حبيبتى فانتى القلب و العقل و الروح و الكون كله أن ارتي أن أضع قلبي بين يدك لخلعته من داخل جسدي و اعطيته لكى على طبق و لن اتردد اللحظة اعطيه لكى فانتى الحب و العشق و الروح فانتى النور ف الحياة من دونكِ ليس لها معنى مطلقا احبك ايتها الحورية الصغيرة و قام بتقب*يلها

و بعد انتهاء الفرح ذهبوا للمنزل

و بعد مرور عدة أشهر أنجبت ليله ثلاث اطفال

سلمى

اسراء

خالد

ادم.... سلمى و اسراء

ليله.... ايوا طبعا انا عاوزة كدا

ادم......انتى احلى حاجة حصلتلى ف حياتى

تمت بحمد الله

رواية عشقت ليلة الفصل الخامس و العشرون و الأخير 25 - بقلم سلمي احمد
nada eid

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent