Ads by Google X

رواية عشقت ليلة الفصل الرابع و العشرون 24 - بقلم سلمي احمد

الصفحة الرئيسية

    رواية عشقت ليلة كاملة بقلم سلمي احمد عبر مدونة دليل الروايات 


رواية عشقت ليلة الفصل الرابع و العشرون 24

جاء اليوم التالى على بطلتنا استيقظت مبكرا و ارتدت ملابسها و نزلت للاسفل وجدته يجلس على المائدة و يشرب قهوته

ادم)***تعالى افطري

ليله)***شكرا

ادم)****مبكررش كلامى

ليله)***مش هاكل من حاجة انت عملتها

ادم)***مش انا الخادمة الجديدة

و يكمل

دنيا يا دنيا


دنيا هى فتاة خبيثة ذات ٢٥عام مثيرة بعد الشيء تحب المال كثيرا

كانت ترتدي جيب قصير و بلوزة بيضاء قصيرة أيضا


دنيا..... اومرك يا باشا

ادم..... شوفي طالبات الهانم

دنيا و هى تنظر لها باحتقار بسبب جمالها

دنيا...... و انتى بقا تقربي اى للباشا

ادم..... ليله هانم مراتى

دنيا..... اهلا يا هانم تامرى ب اى

ليله...... عاوزة قموة مظبوط بسرعة علشان عندي شغل

و بعد قليل جات القهوة لها و شربتها كانت سوف تخرج لكن أوقفها

ادم.... استنى اوصلك

ليله....شكرا هاخد تاكسي

ادم..... قولت هوصلك

و اخذها و قام لشركتها و ذهب بعدها لعمله


و بعد انتهاء الدوام عاد ادم من العمل و ذهب لغرفته أخذ حمام ساخن و ارتدي ملابسه و نزل للاسفل

ادم..... دنيا

دنيا..... ايوا اتفضل اقتربت منه و وضعت يديها على صدره امرك يا باشا

قام بلف زرعها بغضب و قال

ادم..... اوعى تفكرى مرة تانية تقربي منى فاهمة ولا لا علشان المرة الجاي هقطع ايدك

دنيا..... ليه بس ده انا حتى احسن من مراتك اللى مش معبراك ديه

ادم..... بغضب و هو يضغط على يدها بقوة أكبر مراتى متحبيش سيرتها على لسانك ابدا فاهمة ولا لا ديه احسن منك و من اى واحدة ف الدنيا ديه كلها و اقسم بغلوتها عندى لو ما اتعدلتى لاكون رميكى برا البيت ده و شوفي بقا مين هيشغلك

وتركها و اكمل خدي عاوز كل الاكل المكتوب ده قبل ليله ما تيجى و بعد ما تخلصي الاكل طلعي اوضتي تحضري هدومى و بعدها تحضري هدوم ليله و اكمل بصراخ فاهمة ولا لا

دنيا..... فاهمة فاهمة


خرج من المطبخ و عاد لغرفته و لم يكن يعلم أنها سمعت جميع كلامته و كيف دافع عنها و أنه لم يقوم بخيانتها لتدخل للمطبخ

و تمسك دنيا من شعرها

ليله..... لو فكرتى تقربي من جوزى مرة تانية هقتلك فاهمة ولا. لا يحلوة


و ذهبت لغرفتها هى الأخرى و بعد قليل نزلو للاسفل للطعام و بعد الانتهاء

ادم.... ليله احنا الاتنين مسافرين كمان ساعتين

ليله..... على فين

ادم..... هتعرفي لما نوصل

و بعد قليل من الوقت كانو ف الطائر التى سوف تذهب بهم للمجهول

و بعد ساعتين و صلو لجزيرة ليله نعم ف ادم قد اشترى جزيرة و اسمها ليله

ليلة.... احنا فين


ادم..... جزيرة ليله اشترتها و سميتها على اسمك و كمان مفيش حد هنا غيرنا

ركع على ركبتيه و أعطها ذلك الخاتم

ادم..... اسف على كل لحظة زعلتك فيها بس انا مليش غيرك و انتى ملكيش غيرى سمحينى و تعالى نبدا من جديد انا وانتى و الولد مع بعض و اوعدك هحميكى من اى شر

ليله..... عارفة أن ندمت بس انا مش قادرة تعبت

ادم.... يا ليله علشان خاطر الولد

ليله.... ماشي يا آدم موافقة بس علشان خاطر عيالى و اكمل عاوزة ارتاح ف اى مكان علشان تعبانة

و جلسو ف تلك الجزيرة لمدة أسبوع بين المرح و الضحك و السعادة و ف ذلك اليوم و هم عادين من الجزيرة عندما ذهبو للمنزل


وجدو أن جميع الحراس ليسو موجودين و عندما دخلت القصر كانت المفاجأة

رواية عشقت ليلة الفصل الرابع و العشرون 24 -  بقلم سلمي احمد
nada eid

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent