رواية تاج اللوسيفر كاملة بقلم سلمي احمد عبر مدونة دليل الروايات
رواية تاج اللوسيفر الفصل الواحد و العشرون 21
جاء صباح جديد لتستيقظ اميرته مباكرا و ترتدي بنطال اسود و تيشيرت ابيض و كوتش ابيض لتنزل للاسفل لتجدة تميمها يجلس على الطاولة ينتظرها مثل كل يوم
تاج)**صباح الخير
تميم)**صباح النور يا حياتى
تاج)**بقولك اى عاوزة اخرج انهاردة
تميم)**مش فاضي عندي اجتماع مهم انهاردة
تاج)**بحزن خلاص نخليها يوم تاني
تميم)**ولا تهوني يا مزة
تاج)**بخجل و هي تقترب من أذنه عيب احنا قاعدين مع الناس
اتصل تميم علي كمال صديقة
تميم)**كمال يا تأجل كل المواعيد بتاعت انهاردة يتحضر الاجتماع بدالى
كمال)**.....
تميم)**مفيش المدام تعبانة شوية
ماشي خلاص مع السلامة و اكمل و هو ينظر إليها خلاص يحبيبتى نخلص فطار و اوديكي احلا حتة فمصر
تاج)**ربنا يخليك ليا يا
تميم)**يا اى
تاج)**لوسيفر
تميم)**برافو يلا بينا
تاج)**يلا امسك يدها بين يده و ذهبت لاحدي المولات لشراء بعد الملابس اشترت تاج الكثير من الأشياء
و أثناء الغداء ف المنزل كانت تاكل بهدوء لكن فجأة وضعت يدها على فمها و ذهبت للمرحاض
عندما رآها تميم تركض ركض وراها
تميم)**مالك يا حبيبتى فيكي اى
تاج)**مفيش مفيش يا تميم انا بخير
ذهبت لمكانها على مائدة الطعام
عايدة)**مالك يا حبيبتى
تاج)**مفيش حاجة يا مرات ابويا
تميم)** بصوت عالى احممممدددد
احمد)**ايوا يا باشا
تميم)**فورا عاوز دكتورة مش دكتور فاهم
احمد)**حاضر يا باشا ذهب و بعد نصف ساعة جاء بالدكتورة
حملها تميم بين يده وصعد للغرفة ليصعد ابيها و زوجته و اختها ايضا
تميم)**ها ي دكتورة فيها اى
الدكتورة)**المدام حامل ف شهر يا باشا ياريت ناخد بالكم من صحة المدام و صحة الجنين و ده عنوان العيادة هستنكو كل أسبوع علشان تطمن على المدام و الولد
تميم)**بفرحة متشكر متشكر اوي احمد وصلها
و ناديلى على الدادة
جات بعد قليل كوثر
تميم)**من النهاردة انتى و الخدم تعملولها كل اللى هي عاوزاه مش عاوزها تتحرك من السرير ده و يلا كل واحد على شغلو
عايدة)**بكره هي و ابنتها مبروك يا تاج و خرجوا وكلهم
تميم)**مش مصدق أن هيكون عندي طفل و منك كمان ياااه احضت*أنها
تميم)**انتي مش فرحانة ليه
تاج)**فرحانة بس خايفة خايفة عليهم يحصلهم حاجة
تميم )**متخفيش انا نسيت اقولك حاجة مهم انا انسحبت من المافيا
تاج)**بفرحة ازاى
تميم)**لما قتلت الكسندر اعتبروا أعضاء المافيا اني مش منهم و أما بردو بعتلهم انى منسحب من المافيا عملت كل ده علشانك
تاج)**بحبببككككك يا تميميي
تميم)**بحد طب بقولك اى انتى وحشت*يني
تاج)**مينفعش انا حامل
تميم)**احم ماشي
مرت ايام و شهور و جاء اليوم الموعود كان تميم يهتم بها لابعد الحدود
تاج)**بصراخخ اهههههه اصحي يا تميم بولد
تميم)**بفزع يخربيتك معادك بعد اسبوع
تاج)**بولد يخربيتك الحقنيييي
تميم)**حاضر حاضر حملها تميم و ذهب للسيارة
و فخلال وقت قصير كانت بغرفة العمليات مرت ساعات و جلس تميم و بجانبه كمال وفجأة جرحت الممرضة و بيدها طفلين
الممرضة)** مبروك جالك بنت و ولد زي القمر
تميم)**و تاج عاملة اى
الممرضة)**بخير المدام بس اهتموا بصحتها
كمال)**مبروك يا لوسيفر
تميم)**الله يبارك فيك
كمال)**هتسميهم اى
تميم)**احمد و زينب
انوار)**اشمعنا زينب مستحيل
لوسيفر)**هتاخد مراتك و بنتك و تمشي ولا اخلص عليك هنا
ذهب لتاج و هو يحمل الطفلين
تاج)**الاولاد عاوزة تشوفهم يا تميم
تميم)**البت شبهك
مر اسبوعين كان ملئ بالسعادة و الحب بين تميم و تاج و أطفالهم
.......
انغام)**لزم اخلص علي تميم
دخلت لمنازلهم وجدت تميم و تاج يأكلون
انغام)**اهلا يا تميم باشا
تميم)**عاوزة اى
انغام)**عمرك
تميم)**و هو ياقف أمامها لكن على بعض مسافة و تاج بجانبه و انتى فاكرة انك لما تاخدي عمرى هتطلعي حياء من بيتي احممممددد
احمد)**ايوا يا باشا
تميم)**خد انغام وصلها بيت خالتي
انغام)**و انا مش هطلع غير وانت ميت و ف لم البصر
أطلقت تلك الطلقة بتاجه تميم
تاج)**تتتتتميممممممم حاسسسببب
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية تاج اللوسيفر ) اسم الرواية