Ads by Google X

رواية عشقت ليلة الفصل الثامن عشر 18 - بقلم سلمي احمد

الصفحة الرئيسية

   رواية عشقت ليلة كاملة بقلم سلمي احمد عبر مدونة دليل الروايات 


رواية عشقت ليلة الفصل الثامن عشر 18

ادم)***و هو يصفرر دليل على إعجابه بها اى القمر ده

ليله)***بخجل شكرا

ادم)***شكلى هت*هور و اعمل حاجات مش عاوز اعم*لها

ليله)***ممم ادخل خد شارو و تعالى عاوزاك

و بعد أن تنتهي من استحمامه ارتدي تيشيرت اصفر و بنطال قطنى ازرق و جلس بجانبها

ليله)****اى اللى حصل يوم الفرح و اى خبر موتك قولى اى اللى حصل


ادم)***القصة بدأت لما ماجد كان هنا و هو يتذكر ما حدث

فلاش باك

مر بالصدفة ليسمع ماجد يقول

ماجد)***انهاردة ف الفرح عاوزك تخلص على ادم السيوفي ب اى طريقة و مراتو تاخدوها عند جدها فاهم و لا لا بس اوعى حد يمسها فاهمين ولا لا

بعدها قرر أن يضع تلك الخطة ارتدي الواقي ضدد الرصاص تحت بدلته و ذهب للحفل كان يعلم على ما يريدون فعله و اشتري إحدى رجال ماجد كان يخبره بكل كبيرة و صغيرة تخص ليله

بعدها روحت المستشفي بس و انا متعور حاجة بسيطة خليت الدكتور يقول انى ميت صراخ اختى عليا لسه سامعو لحد دلوتى و هى بتعيط عليا بس كان لزم اكمل

حتى بيت جدك الخدامة اللى كانت هناك كنت بتبعدلى كل حاجة و جيت يوم كتب الكتاب مخصوص و بعدها اخذت حقي منهم كلهم و جبتلكم يقمر انتى

لتنظر له بخجل

ليله)****انت مش عارف انا كان بيحصلى اى ف غيابك كنت حاسة انى جسم من غير روح ارتتمت باخضانه و هى تبكى ربطت على ظهرها

ادم)***خلاص كل ده فات وعدى يا ليلتى

و يكمل بخبث

بس اى ده انا مت*جوز القمر ده اق*ترب منها

ليله)****بخجل بس بقا بطل قله ادب

ادم)**** حاص*رها بينه و بين الحائط و وضع يده علي الحائط و قال انا بقول الحقيقة يا ليلتى

ليله)****هههههههه قامت باحت*ضانه بشده و قالت بحبك يا آدم بحبك

لم يصدق ما سمعه منها هل اعترفت بعشقها له الان احتض*انها أكثر

ادم)****و انا بعشقك يا روح ادم بقولك اى بقا عاوزين ت*ؤام

ليله)****حرام عليك تؤام واحد كفاية لكن اتنين مع بعد اربيهم ازاى

ادم)****هأتي*هم انتى بس الاول

و حملها للفراش وووو بس كدا كفايه🙂


أما ف مكان آخر كانت تتوعد على تركها و تقسم أن تتفعه التمن

نسرين)****وحياة كل لحظة عشمتنى فيها لندمك


أما عن اسيل

احمد)***انا مش مصدقة أن ادم مماتش لما حالنا انهاردة الصبح انا فرحنا اوى اوى هو اكيد هيزعل أننا اتجوزنا انا عايزة اروحلو

احمد)***انا قولت لاخوكى و متزعليش فرحنا قريب يا حبيبتى اننشالله

اسيل)****بجد يا حبييى

احمد)***بجد


كانت تجلس باحض*ان زوجها

نور)***سيف هنسافر امتا

سيف)***بكرة الصبح هنرجع مصر

نور)****بابا وحشني اوى

سيف)****خلاص كلها بكرة الصبح و نرحلو

نور)***و ليله كمان وحشتني اوى

سيف)***و انا كمان

نور)*****نعممممم يا عنيا مين ديه اللى وحشتك

سيف)***مكنش قصدى انا اقصد أن ادم هو اللى وحشنى و بعدين حد يسب القمر ده و يبص برا تعالى بس هف*همك


أما عن كارين

كانت تشاهد التلفاز دخل عليها عمران

عمران)****عملت فشار علشان ناكل مع بعض ها يلا وسعي كدا عاوز اقعد

لتبتعد قليلا عنه و يجلسون سويا و يضحكون

كارين)****انا متشكرة

عمران)***** على اى يا حبيبتى

كارين)****على كل حاجة عملتها علشانى

ايوا احنا اتجوزنا ف ظروف وحشة بس معملتك ليا ناستني كل حاجة احضتانته شكرا يا عمران انت احسن واحد شوفتو ف حياتى


عمران)*****عفكرة مكنتش اعرف ان حضني هيعجبك اوى كدا


لتبتعد عنه و تدرك ما فعلته

كارين)***انا اسفة

عمران)***متجيبى واحد تانى انا زي جوزك يا يعنى

كارين)***بخجل بس بقا

عمران)****عاوز احكيلك حاجات يعنى كانت ف حياتى قبل ما اعرفك

كارين)***قول

و يحكي لها عن كل شيء كان يفعله

و يكمل عمران)***لحد ما شوفتك ف فرح مالك و امينه من سعايتها و انا مش قادر افكر غير فيكى و لا بقيت بسهر ولا بشرب و لا بعمل اى حاجة غير انى براقبك و بفكر ازاى تكونى ليا و بعد متجوزتك بحاول اكسب قلبك علشان متبعديش عني

كارين)****اهم حاجة أنك اتغيرت

انا قررت أن ادي فرصة لعلاقتنا جائز تكمل

عمران)****بجد

كارين)***بجد

عمران)***طب قومى البسي عزمك على العشاء برا

كارين)****يلا

اما عن ابطالنا

ادم)****مبروك يا عروستى

ليله)**** ادم احترم نفسك بقا شوية هى الحجة و الحج مقلولكش أن كدا عيب

ادم)*** بضحكة رجوليه صاخبه قولتك قبل كدا انا مش متربي اصلا

بس قوليلى بقا هى امك كانت جام*دة كدا

ليله)**** وهى تضربه على كتفه ادم عيب احترم نفسك ديه ماما

ادم)****طب يلا علشان عندك ليا خروجة حلوة اوى و بعد الخروجة عندي ليكى مفاجأة

ليله)***بجد يلا طب يلا نخرج

ارتدي بنطال اسود و قميص اسود و كوتش ابيض و كاب ابيض فكان رائع الجمال

ارتدت هى نفس ملابسه بالملى

فكانوا ثنائي رائع

ادم)***مش عيب تقلدينى كدا

ليله)***انا حرة عجبك ولا لا

ادم)*****عاجبني طبعا

ليله)***طب يلا نخرج

ادم)***يلا امسك يدها و ذهبو للخارج ركب سيارته و من بعده حسام و بعد الرجال بسياره أخرى

ذهب لاحدي المطاعم و طلب لهم وجبه كان يأكل و كانت تنظر له بحب كبير

ادم)***و هو ياكل بطبقة بدون رفع عيونه مكنتش اعرف انى حلو اوى كدا علشان تفضلى بصالى

ليله)**** ملكش دعوة انا براحتى ابصلك براحتى عفكرة ده انت حتى زى جوزى ادم انا هروح الحمام و جاي على طول ذهبت للحمام و دخل وراها بنتان

البنت١)****شوفتى البطل اللى لابس اسود برا ده يبقا ادم السيوفي هظبت وشي و شعرى وأخرج أسلم عليه

البنت٢)*** يخربيت جمالو يبخت اللى تتجوزو

قالت لهم فعلا يا بختها بيه

بنت١)***باستحقار و انتى فاكرة انو هيبصلك كدا يعنى حد يجي مطعم زي ده ب اللى انتى لابسها ده و كمان عيونك على ادم السيوفي

البنت٢)***هههه ديه عبيطة

و يخرجون

لتجد تلك الفتاة التى سخرت منها تتكلم مع زوجها جن جنونها

ذهبت لهم بسرعة جنونيه و جزبتها من شعرها و قالت بعصبية انتى بتعملى اى يروح*مك

البنت١)***انتى اتجننتي ازاى تعملى كدا الحقني يا آدم البت العبيطة ديه

ادم)****نسرين احترمى نفسك انتى عبيطة ولا اى و جزب ليله من خص*رها و قربها إليه و قال

احب اعرفك ليله ادم السيوفي مراتي

نسرين)***هى ديه اللى فضلتها عليا و حياة امى يا آدم لندمك و اندمها

ليله)***و هي تسحبها من شعرها مرة اخرى و قالت لو شوفتك مرة تانيه ناحية جوزى هقتلك فاهمة ولا لا و صفعتها على و جهها مرة تلو الأخري

ادم)***كفاية يا ليله كفاية و حملها بين يده للسيارة

ليله)***مسبتنيش ليه اضربها

ادم)****مبقاش ف حتة ف وشها سليمة

ليله)****قل اى بتقولى انا ف الحمام هيبصلك على اى

ادم)***و هو ينظر لها بخبث من ناح*ية على اى ف فيه حاج*ات كت*ير اوى و غمز لها

ليله)***بخجل بس بقا يا آدم متكسفنيش

طب تعالى بقا معايا

ليله)***على فين

ادم)***هترفعى و بعد عددة سعات

ذهبو لتلك الفيلا على البحر

ادم)***ليله ليله اصحي يلا

ليله)***سبني شوية يا دومى عاوزة انام

ادم)***الله دومك ليله قومي

ليله)*** بنعاس ف اى

ادم)****وصلنا

ليله)***احنا فين

ادم)****الغردقة

ليله)****بجد الله احتض*نته شكرا يا حبيبى يلا ننزل بقا

ادم)***طب متخليكى ف حض*ني شوية

ليله)****طب اعمل ف سفل*تك ديه اى

ادم)***احضن*ينى بس انا زى جوزك عادي يعنى

ليله)****يلا عاوزة اشوف البيت و انزل المائة

ادم)**** ماشي يلا

نزلو و ذهبو للبيت و بعد الوقت قصير كانو ياكلون البيتزا و بعد الانتهاء

ليله)***شوية و جاية ذهبت و ارتدي مايو السباحة ادم انا هنزل المائة

ادم)***هتنزلى ب اى

ليله)****مايو

ادم)** طب ماش اييييييييي مايو و حي*ات امك وربنا متنزلى بيه

ليله)***يا آدم ده عادي

ادم)***لا انا عامل حسابي جبتلك هدوم تعرفي تنزلى بيها و أعطاها ملابس مغلقة ارتدتها و نزلت الماء و بسبب علو الماء لم تقدر على السباحة كانت سوف تموت لكنه جاء بالوقت المناسب و أخرجها من الماء لتتعل*ق برقب*ته بشده بسبب خوفها من الماء

ليله)****ادم عاوزة ادخل جواا

ادم)****بتعومى ليه طلاما مش قد المائة كان ممكن تروحى مني لتدمع عينه و يحضت*نها بشده و يكمل لو حصلك حاجة ممكن اموت وراكى

ليله)****بعد الشر عليكى يا دومى متقولش كدا تانى

ادم)*** هههههه دومى على فكرة أنا بضعف

ذهبت ابدلت ثيابها و نامت و بعد قليل دخل هو أيضا و انام بجانبها قام بحض*تانها بشدة و قبل رأسها و ذهب ف ثبات عميق 

رواية عشقت ليلة الفصل الثامن عشر 18 - بقلم سلمي احمد
nada eid

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent