Ads by Google X

رواية دخلة مؤجلة الفصل الرابع عشر 14 - بقلم الكاتبة المميزة

الصفحة الرئيسية

  رواية دخلة مؤجلة البارت  الرابع عشر 14 بقلم الكاتبة المميزة

رواية دخلة مؤجلة الفصل الرابع عشر 14

تشتري المزه دي بكام
ابتسام..هههه يخرب بيتك يا اسلام انت سارق البنت دي ولا جايبها منين ياض اوع تكون خطفها يا اسلام انا مش قد الحكومه يا عيني
اسلام.. باقول لك ايه يا ابتسام ما علينا انجزي هتاخذيها انا مش هتاخذيها هاصرفها في مكان ثاني
 ابتسام وهي ترفع حاجب وحاجب وانت عايز فيها كام دي يا روح الهانم
اسلام ..شوفي انتي البت دي تستاهل كام
ابتسام..هههه بضحكه سافله والله لارضيك يا ولاه ومش هزعلك البت باين عليها تستاهل
اسلام اسمعي يا ابتسام انا مش عايز فيها فلوس دلوقت
 ابتسام ….باستغراب امال عاوز ايه هات الا عندك
اسلام ..تخليها عندك وتشتغل خدامه عندك بس محدش يلمسها
ابتسام..ايه ياعينيه محدش يلمسها ازي انت مش شايف البنت حلوه ازاي
اسلام وانت لو فكرت يا ابتسام هتعرفي ان انت اللي كسبانه هتشتغل عندك خدامه من غير مرتب ومن غير فلوس هتخليها قلت ايه ولا اخذها
 ابتسام سكتت شويه كده وبصت على كارما وقالت خلاص خليها اسلام قال لها خلاص هطير انا بقى ا
بتسام رايح فين
اسلام قال لها خلاص بقى انا عندي كم مشوار هخلصه واجي اشوفها هتكون فاقت اهم شيء البنت عندك اوعى حد يلمس
وخرج وسبب كارما في البيت ده معها ابتسام وبنات ثانيه شغاله هناك هو اساسا بيت ش*مال
 ابتسام ندىت على واحده من البنات وقالت لها تعالي فوقي البنت دي
 وفعلا البنت جابت ميه ودلقت على كارما لما كارما فاقت كانت فائقه مش شايفه حاجه ولا عارفه حاجه ولا عارفه ايه اللي حصل لها اساسا كأنها تايهه
فضلت تصرخ وتقول انا فين انا فين وانا ايه اللي جابني هنا وانتم مين وفضلت تقول يا عمر يا ادم
ابتسام بقى سكتت لا ما سكتش قالت لها اسمعي يا روح امك هنا يا حبيبتي لا في ادم ولا في عمر هنا في انا بس وعشان اليومين اللي انت جايه تقعدهم معنا هنا يعدوا حلوين وخفاف علينا وعليك مش عايزه اسمع صوتك اعتبري نفسك هنا خالص وطرشه وعاميه ده لو عايزه تعيشي يعني
كارما بدموع ولا ايه اللي جابني هنا وجيت هنا اعمل ايه
ابتسام
 وانا ما عنديش اجابات لاسئلتك دي وشاورت لواحده من البنات اللي في البيت
 وقالت لها خذيها خليها تغير هدومها دي اللي هي لابساها ولبسيها هدوم الشغل وعرفيها هتشتغل وتعمل ايه
 البنت بقى تشد كارما وكارما تقول لا انا عايزه اعرف انا ايه اللي جابني هنا ابتسام قالت لها بعنف بقى قولي حاضر يا بنت واسمعي الكلام قومي شوفي ايه اللي وراك يلا واعمليه
شايفه الرجلين اللي واقفين دول هارميك لهم يا حبيبتي وخليهم يتمتعوا بك
كارما بدموع حرام عليكم انتم بتعملوا في كده ليه
 ابتسام اسمعي بلا حرام بلا حلال انا ما عنديش قلب يا حبيبتي هتختاري هتدخلي المطبخ وتخدمي ولا ارميك للرجاله دي
كارما بصت حواليها لقيت ما فيش مفر قالت خلاص هادخل المطبخ
 وفعلا دخلت مع البنت الاوضه عشان تغير هدومها عشان تستلمه المطبخ
 
كان عمر اخو كارما خد شنطه الفلوس وطلع علي المطار واجد نفسه ممنوع من السفر كان واقف متعصب جدا وقال عملتها يا ادم
انا هعرفك
اتصل باسلام وقال له
على اللي حصل وان هو اتمنع من السفر تعال يا عم خذ نصيبك من الفلوس وهات اختي علشان اختي دي الكارت الربحان اللي معي عشان اضمن ان ادم ما يعملش فيها حاجه
ده اسلام ضحك بضحك عاليه وقال له اختك مين يا عم عمر هو اللي يسيب اخته مع راجل غريب يبقى ليه عيني ازاي يرجع يدور عليها اختك دي فيها انساها خالص
طبعا عمر ما سكتش فضل يتعصب ويزعق
 لكن اسلام قفل السكه في وشه وقال له الا عندك اعمله
عمر كان عامل زي المجنون علشان بدون كارما ادام هي*قتله ويشرب من دم*ه لازم يتصرف .خطرت على لي باله فكره أنه يروح لادام
الفيلا ويحاول يرسم عليه
في فيلا ادام
ادام طبعا ضرب اخته فضل يضرب فيها لدرجه انها جسمها كله بقى يجيب د*م وهي تصرخ
وحبسها في الاوضه وقال لها حسابنا لسه ما خلصش الحساب يجمع للجميع هي فضلت تعيط وتقول لي يا عمر الكلب انا مش هاسيبك انا لازم اق*تلك انا لازم اق*تلك
ادام كان متعصب جدا بركان نار بسبب الابيحصل
وميعرفش كارما فين لسه علي صوت تلفون
رساله الحلو عندي لو تلزمك ولو عايزها نتفق وشف هتدفع في امراتك كم عشان تاخذها
لكن قبل ما يرد كانت الشغاله بتقوله
عمر تحت
 
نزل عامل زي المجنون كانت رجاله ادام اساسا مسكينه ومحوطين عليه ومفتشينه
ادام نزل قابله بالضرب سحله ضرب وكان ادم سحب سلاحه وحطه في دماغه عمر بصوت وخده
انا جاي وعمر فضل يقول له انا جاي عشان اعرفك مكان كارما انت لو موتتني مش هتعرف توصل لكارما
الكلمه دي وقفت ادم لثواني وقال له والرساله اللي جتني على تليفوني دي على مكان كارما دي لعبه جديده
عمر صدقني ادم انا ما اعرفش حاجه انا لما حسيت ان كارما في خطر جئت لك عشان تنقذها
ادام .دي شكل الحكايه احلوات كدا وضرب عمر ط*لقه في رجله
عمر بصريخ
ادم ولو ما عرفتنيش كارما فين وفهمتيني الحكايه كلها هاضربك في كل حته في جسمك طلقه
عمر حاضر حاضر هافهمك واقول لك كل حاجه
……
اكلت كارما يا عيني غيرت هدومها وفضلت تشتغل في المطبخ وشيلي وحطي وحطي وشيلي وبهدلوها اخر بهدله وجاءت اخر يوم مش قادره تتحرك
قعدت على جنب في الاوضه وفضلت تعيط
على صوت واحده بتقول لها انت بتعيطي ليه انا ممكن اهربك من هنا بس بشرط
رواية دخلة مؤجلة الفصل الرابع عشر 14 - بقلم الكاتبة المميزة
nada eid

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent