رواية لم يفت الأوان الفصل الثالث عشر 13- بقلم نو برينسيس

الصفحة الرئيسية

      رواية لم يفت الأوان كاملة بقلم نو برينسيس عبر مدونة دليل الروايات

رواية لم يفت الأوان

 رواية لم يفت الأوان الفصل الثالث عشر 13

ريم انا حامل 
البارون بصدمه اي  وراح رافع ايده على ريم ومسكها من شعرها انتي اي 
البارون انتي عايزه تسوقي سمعتي  جايه تهدي كل اللي  عملته بعملتك السوده دي
ريم كنت فاكره ان حتي لو اتعصبت عليا اول حاجه هتقولها ليا مين وفين حصل كل ده كنت فاكره انك هتقف جمبي 
بس ازاي لازم اعرف ان كامل بيه البارون اهم حاجه عنده شغله وسمعته 
انما بنته دي اخر حاجه في التفكير 
البارون واديكي عرفتي 
البارون ماسك ريم وبيجرها من شعرها 
البارون بصوت عالي  رشاااااد 
رشاد الحارس امرك يا كامل بيه 
البارون خلص عليها
ريم بصدمه هتقتل بنتك
البارون انا اقتل اي حد يقف قصادي حتي لو كنتي انتي
البارون خد الزباله دي بره 
واسمع لو ممتتش انت اللي هتموت
رشاد بيمسك ريم وبيطلع بالعربيه على مكان مهجور 
رشاد انزلي
رشاد بيبص لريم بحزن 
ريم هتقتلني ياعم رشاد هتقتل بنتك ريم 
رشاد يبقي مستهلش كلمة بنتي منك اهربي يابنتي روحي لحبيبك وسيبو البلد اللي بيقرب من البارون بيموت 
ريم بتبوس ايد رشاد وبتحضنه 
ريم هتوحشني بس انا عارفه اني هرجع اشوفك تاني 
رشاد يابنتي بس اكون انا عايش
ريم بضحك يارجل ياعجوز اومال مين اللي هيسمي ابني 
رشاد بيودع ريم وريم بترجع لعامر
مع الوقت عامر بيحاول بكل الطرق انو يوصل للأله لكن مبيعرفش
لحد مابيكتشف البارون موضوع المخابرات المصريه 
ويقرار يدمرها 
لكن للاسف مبيعرفش عامر ولا بيشوفه 
مر الوقت بسرعه وريم ولدت تامر 
ريم انا هروح لبابا 
عامر انتي بتقولي اي عايزه تروحي للي كان عايز يقتلك
ريم ممكن لما يشوف تامر رأيه يتغير 
عامر انا مش هسمحلك تروحي 
ريم انا مش رحا لوحدي
عامر يعني اي 
يعني انت هتحميني 
عامر انتي عارفه انك روحي بس ازاي اسيبك تروحي للموت برجلك 
ريم احنا هنلعب على بعض ياسيادة العميل السري 
انت عارف وانا عارفه انك تقدر عليهم كلهم 
ريم عشان خطري دي اخر محاوله 
عامر بيهز راسه لريم وبيوفق
في قصر البارون 
ريم بتدخل شيله تامر على اديها 
ريم بابا 
البارون ريم انتي عايشه
ريم ايوه جيت عشان واريك حفيدك تامر
البارون نادو على رشاد 
رشاد ايوه يا كامل بيه 
البارون لأول مره بيضغط على زرار سري في القصر 
والحيطه بتتفتح اتنين 
البارون تعالي ياريم وانت يارشاد
ريم بتدخل الاوضه السريه بتلاقي ألة الذكريات 
ريم وهي بتفكر فضلنا ندور وهي طول الوقت هنا 
البارون رشاد البس الخوذه دي
رشاد امرك 
البارون بيشغل الأله وبيبقي عقل رشاد تحت تحكم البارون
البارون بيطلع مسدس وبيديه لرشاد 
ريم ابوس ايدك  هو ملوش زنب انا اللي هربت 
البارون اقتل نفسك
رشاد بيدوس علي المسدس وبيقتل نفسه 
ريم لاااااااااا.......
قتلته ليه حرام عليك ده كان احن عليا منك 
انت استحاله تكون بني ادم
البارون لسه هيروح على ريم 
مجدي كامل بيه تليفون مهم من مصر 
البارون بيسيب ريم وبيطلع 
ريم انا لا يمكن اسيبك تتحكم في عقول الناس 
ريم بتاخد بالها من كلمة السر اللي البارون كتبها 
وبتدخل جوه الأله وتبرمجها لشفرة النظر 
ريم بتمسك تامر 
ريم سامحني ياابني بس انت الحل الوحيد اللي قدمي 
ريم بتمسك تامر وبتحط عينيه قصاد الماسح 
وبتبقي قرنية عين تامر هي المفتح لتشغل الأله 
وبتاخد تامر وبتهرب 
البارون خلاص يامجدي هسافر مصر وهتبقي كلها تحت أمري 
البارون بيروح عشان يشوف ريم مبيلقيش حد 
بيبص على الأله بيلقيها اتقفلت 
البارون بيحاول يفتح الأله بكل الطرق لكن مفيش فايده دي كانت اخر مره لتغير رموز الأله ولازم اللي غيرها يفتحها 
البارون بغضب رررررررررررررريم........

يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية لم يفت الأوان) اضغط على أسم الرواية
 رواية لم يفت الأوان الفصل الثالث عشر 13-  بقلم نو برينسيس
حبيبة

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent