رواية حورية الأحمد الفصل الحادي عشر 11 - بقلم سارة مازن

الصفحة الرئيسية

     رواية حورية الأحمد كاملة بقلم سارة مازن عبر مدونة دليل الروايات

رواية حورية الأحمد

رواية حورية الأحمد الفصل الحادي عشر 11

احمد و راح علي هاني : انا بطلب ايد حور منك ي عمو 
هاني بغموض : مش موافق 
احمد بصدمه : اي     
حور  بزعل : بعد ازنكم انا رايحه غرفتي 
احمد بعيون مرغرغه : ليه ي عمو كدا  انت عارف ان انا بحب حور و مليش غيرها 
هاني : استني ي حور 
حور بزعل : نعم ي بابا 
هاني  بضحك: هوا انتو قلبتوها درمااا ليه كدا انا بهزر ياد منك ليها 
حماده بضحك : شربوووو المقلب 
احمد بأعصاب سايبه : والله انا جسمي بيرتعش من الي انت عملته دا ي عمو 
حور جريت علي بابها و حضنته : تسلملي ي بابًا يارب 
حماده : طب هنعمل خطوبه قصيره كدا علي اما تظبط شويه حاجات 
هاني : ودا رايي بردو يعني. تبقي شهرين تلاته كدا 
احمد : اي شهرين تلاته لا انا مش هستحمل 
حماده بضحك : بس ي ولااااا اختشي اصبر مجتش من تلات شهور 
حور بتضحك بكسوف 
احمد : حاضر هصبر وامري لله 
هاني : خلاص يبقي الخطوبه الاسبوع الي جاي 
حماده : يبقي توكلنا علي الله       ي سانيه 
سانيه من فوق نعم ي حاج 
حماده : زرغطي ي ي ام احمد خطوبه احمد الاسبوع الي جاي 
ملك طلعت بسرعه : في اي ي مرات عمي خطوبه مين 
سانيه ب فرحه : احمد خطوبته علي حور الاسبوع الي جاي لولولولولولولووي 
ملك : اي و اغمي عليها 
( ي شيخه بقي قرفتينا مش عرفين نفرح 🙂😂)
سانيه : حبيبتي حاسبي ي جامعه تعالو شلوها معايا 
احمد و هاني و حور و حماده جريو علشان يشوفوها 
حماده شالها و دخلها غرفتها 
وحور جابت مايه و حاولو يفوقوها 
ملك بعد مده قصيره فاقت 
هاني : انتي كويسه ي حبيبتي 
سانيه : اي الي حصلك ي بنتي 
ملك بصت علي احمد : انا كويسه الحمد الله محتاجه انام بس 
سانيه : ماشي ي حبيبتي يلا ي جماعه نسبها ترتاح 
حور : الف سلامه عليكي ي ملك 
ملك مردتش و ادتها ظهرها 
و كلهم طلعو من غرفتها 
ملك  : الووو انتو لزم تيجو 
ميمي امها  : ليه اي الي حصل 
ملك : هيتخطبو الاسبوع الي جاي 
ميمي : تتك خيبه وانتي مش بتعرفي تعملي حاجه كدا 
ملك : طب انا اعمل اي يعني 
ميمي : خلاص انا نقول لي ابوكي و هنيجي و نشوف هنعمل اي 
ملك : ماشي 
ميمي : يلا سلام 
( اي الناس الحقوده دي )
———-
عند حور و احمد كانو وقفين في البلكونه 
حور : انا زعلانه علي ملك اوي ي احمد 
احمد : وانا كمان بس هي مش كويسه 
حور : متقولش عليها كدا 
احمد : طيب خلاص سيبك من الموضوع دا 
انا مبسوط ان كلها شهرين و هتبقي ليا ي حور 
حور بحب :  اااممم هانت ي كوكي 
احمد : قلب كوكي والله 
احمد بضحك : متجيبي بوسه تصبيره 
حور ضربته في صدره : بس ي احمد بطل قله ادب 
احمد : الله طب تعالي في حضني طيب 
حور : علي فكره بقي احنا المفروض اننا منحضنش بعض 
احمد : ليه بقي ان شاء الله 
حور : انا عارفه ان الموضوع مش عادي لان احنا من صغرنا متعودين نحضن بعض بس احنا كبرنا بقي ي احمد 
احمد بتفهم : اوكي ب حبيبتي الي يريحك و بعدين كلها كان شهر و مش هيبقي حضن بس ي جميل 
حور  بكسوف : في اي ي احمد الله انا ماشيه
احمد بضحك : خلاص ي مجنونه تعالي 
حور : لو اتكلمت ب الاسلوب دا تاني همشي والله 
احمد . خلاص ماشي متزعلش نفسك ي عم الله و انت حلو كدا 
حور ضحكت : خلاص بقي ي ابني 
و فضلو يهزون و يضحكو مع بعض 
عند ميمي و حمدي ……
ميمي بخبث : حاج عوزين نروح عند اخواتك نقعد معاهم الكام  يوم دول 
حمدي : ان شاء الله ي حاجه انا عوز اروح والله علشان اخواتي وحشوني اوي و العيال كمان 
ميمي : خلاص بكرا ان شاء الله ي حاج 
حمدي : ماشي ي ميمي 
رواية حورية الأحمد الفصل الحادي عشر 11 -  بقلم سارة مازن
nada eid

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent