رواية عشقت طالبتي الفصل الثامن 8- بقلم منار حسين

الصفحة الرئيسية

   رواية عشقت طالبتي كاملة بقلم منار حسين عبر مدونة دليل الروايات

رواية عشقت طالبتي

 رواية عشقت طالبتي الفصل الثامن

ياسر: اخرسي وتعالي معايا يا محترمه يلااااا 
زينه بقلق من شكله: احم حاضر اتفضل وراك اهو 
وذهبه الي المكتب 
ياسر وهو يجلس وهي واقفه امامه وينظر لها بغضب يحرق من حوله
زينه في نفسها: ده لو انظرات بتحرق كنت زماني شايطه زي الفشار المحروق والله العظيم 
افقها من شرودها ياسر بزعيف وصوته خض زينه
ياسر بهدوء : من غير لف ودوران ايه اللي انتي هببتيه ده 
زينه وهي تنظر له وتكلم نفسها: ده مايسما الهدوء قبل ما يو*لع فيا انا عارفه يومي مش هيعدي على خير عطلع على المستشفى
زينه ببراءة: انا عملت ايه ده انا نسمه متحركه
ياسر بسخريه: قصدك عواصف ورياح مش نسمه 
زينه: متشكره لحضرتك ممكن امشي بقا
ياسر وهو يمسكها من الجكت بتعها: تمشي فين هو دخول الحمام زي خروجه ده انا صااااابر من اول مشفتك واقول عديها ممكن بتتعالج ممكن عندها هطل زياده او خال اهبل لاااااكن توصل بانك تهزقيني في الجامعه كلها اطين عيشتك وعيشت اي حد يتشدد لك
زينه وهي تزيح يده: لااا مش كل اللي يتقلوو بخ يتخض فوووق انا سيباك بتتكلم كتير وسكته بس تقل ادبك في عمي الاهبل وتقولي اي حد يتشدد لك مسمحلكش يا استاذ
ياسر هيولع من برودها: بت انتي صنفك ايه ده انتي الدنيا كلها دعت عليكي بي كل حاجه وانا اتبليت بيها وهو يجلس على الكرسي من الفرهده ويقول روحي اللهي متكسبي يا بعيدة 
زينه: لاء يا شبه متعمليش في نفسك كده عشان اللي فبطنك يا ختي سابك في د*اهيه اللهي ميرجع اهم حاجه الصحه
ياسر بصلها بصه وكان لسه هيقوم 
زينه وهي تجري وتقول:بيقولوا الجري نصف الجدعنه انما هي الجدعنه كلها يا كبيرررر وطارت
ياسر بتعب من تلك المجنونه: اااااه همو*ت منها موو*تي على ايد الصرمه دي ثم نظر على  شئ وقال بخبث وضحك دي شكلها هتحلو اوووي
عند صحاب زينه 
نور: هل تعتقدي زينه هتموت مشنو*قه ولا محرو*قه ولا مبلو*عه
ساره بهزار: هتمو*ت مقتو*له وهتتعمل شيش طاووق وهناكل اكل
نور: لاء هنمصمص اصلها صوفيفه كده 😂
زينه من خلفها 
زينه بغضب: كلك عفريت احول ولما شافك فكرك كل*ب  جربان وقرف منك ورماكي في او*سخ بلاعه اللهي تتبلعي يا حيوانه انتي وهي وتتمسمري يا حيوانه يا نور قال صوفيفه
نور وساره بفضول: هاااه عملتي ايه شتمك ضربك علقك شلوحك مرمط بي كرمتك الارض
زينه بصراااخ: باااااااس ايه لكلك لكلك اتهدي انتي وهي شويه واكملت بغرور ولا عمل اي حاجه من دول هو بس هزقني بكرمتي
صحبها طب احكي اللي حصل 
زينه بتوتر: لازم احكي يعني 
صحبها: طبعاااا
زينه: طب اللي حصل وهو انه وقصت لهم ما حدث 
صحبها ماتو ضحك: هههههه هموووت لاء هههههه ده انتي وهو ذي القط والفار وربنا 
زينه بزهق: اخرسو بقا ده تلاقيه ناويني على نيه زي الفل على دماغي مش هيعديها على خير انا هاروح لان الوقت كده اتاخر اشفكم بكره يا بلاوي سلاااام 
صحبها: سلاام والله ده انتي مليون بلوه في بعض 😂
زينه روحت البيت زينه وهي تفتح الباب وهتقول بغناء
زينه: غيري مني وولعي صعب جدا تلمعي استحاله تقابلي ستك انتي اخرك تسمعي وهنا تاتي ولديتها
الام بهمس وغضب منها: اخرسي يا بنت عندنا ضيوف 
زينه بهمس: بجد اخيرا جلنا حد وسعي اما اسلم عليهم 
زينه دخلت عند الضيوف
زينه: السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 
الجميع: عليكم السلام ورحمة الله وبركاته 
 ثم نظرت على شخص قاعد بعيد شويه منزل راسه زينه  وهي تدقق في ملامح هذا الشخص وتقول 
زينه بسغراب: دكتور ياسر 
ياسر بص لها وابتسم بخبث ونزل راسه تاني
ابو زينه: ياسر جي يطلب ايدك يا زينه اي رايك
زينه بصدمه: لاء دي احلوت اووي اووي واغمي عليها 

يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية عشقت طالبتي ) اضغط على أسم الرواية
رواية عشقت طالبتي الفصل الثامن 8- بقلم منار حسين
حبيبة

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent