رواية مطلوب حبيب الفصل الثامن 8 - الجزء 2 بقلم منه محرم

الصفحة الرئيسية

    رواية مطلوب حبيب كاملة بقلم منه محرم عبر مدونة دليل الروايات

رواية مطلوب حبيب

 رواية مطلوب حبيب الفصل الثامن الجزء 2

 

هنا: بنتك بنتك ازاي دي بنتي انااااا
مني بتوتر: مليكه حبيبتي ارتاحي انتي 
مني وهي بتبص لهنا: تعالي نتكلم علي جمب
برا الاوضه
مني: اذيك ياهنا عاش من شافك فاكره اخر مره شوفنا بعض كانت امتي ههههههههه ايام 
هنا: ممكن افهم مليكه بنتك ازاي 
مني: ممممم شكلك عرفتي مليكه تمام بما انك عرفتي الحقيقه بقه احب اقولك ان مليكه تبقا بنتك انتي وانا الي خطفتها من تسع سنين علشان انتقم منك 
هنا وهي ماشيه راحه لمليكه بفرحه: بنتي بنتي انا 
مني وهي بتمسك اديها: استني عندك انتي سمعتي نص الحقيقه لسه الباقي 
هنا: عايزه مننا ايه
مني: حق امي وحقي حقي لما جوزتيني لراجل قد جدي 
هنا: انتقمي مني انا ليه تاخدي بنتي منيي ليههه انا هروح واقولها الحقيقه واقولها اني امها 
مني: روحي بس ساعتها هتنسي ان عندك ابن اسمه اياااان 
هنا: اايه
بقلمي/menna moharam
مني: زي ماانا قتلت مالك اقدر اقتل ايان انا خدت حقي 
هنا بصدمه: انتي انتي بتقولي ايه
مني: ابعدي عني انا وبنتي وساعتها هنساكي انتي وابنك بس تنسي مليكه يااما بقه حبيب القل
هنا وهي بتحط اديها علي بقها: لا ارجوكي متكمليش لاااا لاااا ابني سبيه علشان خاطري 
مني: ابعدي عني وعن مليكه يااما الاتنين هيتقت. لو زي ما قتل. ت ابوهم 
هنا بعياط: انتي انسانه مريضه مريضهه
مني: يلا سلام
هنا: حسبي الله ونعم الوكيل 
هنا بدموع: يارب يااارب 
ايان: ايه ياماما بتعيطي ليه 
هنا بخوف: يلا نمشي ياايان من هنا علشان خاطري
ايان بقلق: ايه ياماما في ايه 
هنا: يلا يا حبيبي علشان خاطري يلا 
ايان: طب ومليكه
هنا: ممش بنتي انا كنت كنت فاهمه غلط يلا ابوس ايدك نمشي
ايان بشك: متاكده 
هنا: اها اه يلا بقه 
ايان في باله: متاكد انها اختي ياماما وهجبها لحضننا من جديد 
في البيت
ايان: ممكن افهم عرفتي ازاي انها مش بنتك 
هنا: مش عايزه اتكلم ياايان
ايان: هرد علي عمر وهاجي نتكلم ياماما 
ايان: الو ياعمر
عمر: ايان انا عايز اقولك حاجه مهمه ياايان 
ايان: في ايه 
عمر: مش هينفع اقولهالك في الموبايل 
ايان: قول ياعم 
عمر: مليكه مليكه تبقا اخ
ايان: الو الو ياعمر
عمر: انتي ازاي تاخدي الموبايل كده مني انتي اتجننتي 
مني: تعال معايا انا انا في خطر تعال معايا برا المستشفي ارجوك
عمر: انتي كدابه عايزه مني ايه
مني وهي بتشده: مش انت عايز تعرف الحقيقه وان مليكه مش بنتي واخت صحبك تعال انا هحكيلك
عمر: تمام يلا
مني بخبث: يلا 
برا المستشفي
مني وهي بتغمز لشخص يخطف عمر
عمر: اه اه انتو ميننن انتو ميننننن سبوني ياولاد الكل*ب
مني: ههههه كنت عايز تكشفني 
تاني يوم في بيت ليلي
ايان: ليلي موجوده
ليلي وهي بتحسس: ايوه انا انا اهو 
ايان وهو بيمسك اديها: احم تعالي 
ليلي: عامل ايه 
ايان: الحمد لله 
ليلي: مالك
ايان: مافيش يلا علشان ننزل 
ليلي: طيب برحتك 
بقلمي/menna moharam
في الكافيه 
ايان: انزلي
ليلي: وصلنا 
ايان: اه بس مش المستشفي
ليلي: اومال 
ايان: تعالي
ليلي: حاضر 
ايان: احنا في الكافيه
ليلي: كافيه
ايان: مش انتي عايزه تعرفي مالي هحكيلك 
ليلي: سمعاك
ايان: ليلي صدقيني انا قلبي حاسس انها مليكه اختي ومتاكد انها اختي حته اول ماشفتني افتكرت حاجات من الماضي لما مسكت  دماغها واغمي عليها علشان هي فاقده الذاكره واكيد اول ماشفتني افتكرت حاجات صح 
ليلي: انا مصدقاك لان مافيش ام تفضل تضرب في بنتها ليل ونهار انا حاسه من بدري انها مش بنتها حاول يا ايان واوعا تقف في نص الطريق 
ايان: ممكن تبقي معايا 
ليلي: حاضر انا معاك وهحاول معاك 
ايان:  انا متاكد انها ورا كل ده وخوف امي امبارح فجاه
ليلي: ايه رايك اروحلها واقولها اني عارفه ان مليكه مش بنتها وهي ممكن تعترف 
ايان: لالااا متعمليش كده انا عندي حل تاني 
ليلي: ايه هو 
ايان: اخطب مليكه 
ليلي بصدمه: اااايه الي بتقولو دهه
بقلمي/menna moharam
ايان: ماما عارفه حاجه بخصوص مليكه ومش عايزه تقولي انا هحطها قدام الامر الواقع كده وكده مش هخطبها لجد يعني بس اعملها ازاي 
ليلي: احم انا يعني 
ايان: انتي ايه
ليلي: كنت قايله لمليكه اني يعني 
ايان: انك ايه 
ليلي وهي بتلعب بي اديها بتوتر: يعني انا يعني
ايان: مالك ياليلي
ليلي: اني معجبهه بيكك
ايان بصدمه: بيا انا 
ليلي بتوتر: ااه
ايان: احم وانا كمان 
ليلي: وانت كمان ايه 
ايان بكسوف: بتكسف 
ليلي: يعم اقعد خلينا نفكر دلوقتي هنعمل ايه 
ايان: يلا نروح المستشفي
بقلمي/menna moharam
ليلي: اعتقد ان مليكه زمانها مشيت 
ايان: عارفه بتها 
ليلي: اه يبني بيتي قصادها
ايان: حلو اوي
في بيت مليكه 
مني: انتي يلي اسمك حنان 
حنان: ايوه ياست مني 
(حنان الخدامه بتاعتها من زمان اوي من ساعت ماكانت في بيت جدها وكانت شغاله عند جدها اول ماجدها مات راحت عند مني ) 
مني: افتحي الباب ايه مش سامعه
حنان في بالها: كتك القرف في شكلك 
ايان: ازيك ياطنط مليكه موجوده 
حنان بصدمه: انت انت مالك بيه جوز الست هنا  بس اظاي انت شكلك شاب لسه
ايان: انتي تعرفيهم

يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية مطلوب حبيب) اضغط على أسم الرواية
 رواية مطلوب حبيب الفصل الثامن 8 -  الجزء 2 بقلم منه محرم
حبيبة

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent