Ads by Google X

رواية روح اخويا الفصل الثالث 3 - بقلم سحر سمير

الصفحة الرئيسية

رواية روح اخويا البارت الثالث 3 بقلم سحر سمير

رواية روح اخويا كاملة

رواية روح اخويا الفصل الثالث 3

الظابط : انتي مطلوب القبض عليكي يا سحررر
سحر بخضه  : ايه ايه ليه 
خالد : امسكوها
أحمد بحده : محدش يقرب منها
خالد : مين حضرتك
احمد بحده : جوزها و عي*ب اوي اللي انتوا بتعملوه دا
خالد بحده : نعم يا خويا انت جاي تعلمنا شغلنا هاتوها
أحمد بحده : لا دا كدا كتير انا هعلي الموضوع لأعلى القيادات 
خالد بحده : اعمل اللي تعمله 
أحمد : طيب ثانيه واحده
و طلع يتكلم في التليفون
الظابط خالد بحده : انتوا بتتفرجوا عليا امسكوها 
العساكر مسكوها 
سحر بخوف : انا معملتش حاجه
معتز ظهر
معتز بلهفه : ايه دا ايه اللي حصل دا انا غبت عنك ثانيه بس فاتني كتير  الا هما ماسكينك كدا ليه 
سحر بخوف : مش عارفه
الظابط خالد بحده : ما تخرسي يا بت انتي 
سحر معقبه : ما تتصرف يا نط*ع ولا انت متخصص في اذيتي لوحدي اعمل اي حاجه 
معتز : من عيوني يا سحوره
الظابط خالد بحده و عيونه بدق شرار  : نط*ع انا نط*ع 
سحر بخوف : و الله ما انت و الله ما انت  
قاطعها معتز اللي ض*رب العسكري على قفاه😂😂 و التاني ض*ربه على دماغه 😂😂
العساكر : اااه ااااه 
الظابط خالد بحده : ايه في ايه 
العسكري : البت دي بتطول ايديها علينا وهي بتكلمك يا خالد باشا  
جه الظابط خالد يتكلم 
قام زق*ه معتز على العساكر 😂😂
سحر: يالهووو*وتي يالهووو*وتي  روحنا في داهي*ه منك لله يا معتز 
معتز : اي خدمه يا سحورتي 
قاطعهم الظابط خالد بحده و غيظ وهو بيقوم : اقبضوا عليها
معتز : اجري يا سحر 
سحر وهي بتجري : بيدور عليا بيدور عليا اروح فين اجي منين 
جت تطلع من الباب لقت احمد في وشها 
العساكر مسك*وها 
أحمد بلهفه : في ايه يا سحرر
سحر بحده و العساكر شايلناها : اشوف فيك يوم يا احمد يا ابن اعتماد 
معتز : شوفتي محدش بيحبك غيري 
سحر بغيظ و قهر : أخر*س انت اخر*س انت خااااالص
أحمد بحده : هو انا اتكلمت 
سحر بحده : متركزش علشان متهيسش كفايه انا ض*اربه هتبقي انت كمان اااه اااه نزلوني و النبي
سحر معقبه وهي بتض*رب العسكري على دماغه :  و حياه بنتك يا خويا اعمل حاجه لاخرتك 
معتز بحب : اساعدك يا سحوره
قاطعته سحر بغيظ : اااه اسكت خالص ملكشي دعوه بيا سبني في النصيبه السود*ه اللي انا فيها يالهوو*ووتي كان يوم مهب*ب اه و الله 
قاطعها خالد اللي رجع لها 
خالد بحده رفع امان مسد*سه 
خالد بحده : و قسما عظما لو سمعت صوتك تأني لاخلص عليكي انتي فاهمه يا بت 
اومات سحر راسها بخوف 
في القسم 
أحمد بحده : ينفع اعرف هي عملت ايه بالظبط
الظابط خالد بحده و غيظ من سحر  : الحلوه اللي قدامك دي مقبوض عليها بتهمه قتل معتز..... مع سبق الاصرار و الترصد
سحر بصدمه : ايه و قسما عظما ما اتصررت ولا اتنسطت على حد انا برئ يا بيه برئ 
قاطعها خالد بحده : باااس
أحمد بحب وهو بيمسك ايدي سحر : متخافيش يا حياتي هطلعك من هنا 
معتز بحده  : الله الله ادغد*هولك يا بت انتي ماسك ايدك ليه 
سحر بحده : انا راضيه أخر*س انت
أحمد بحده : كدا تب و عليا الطلاق ل انا ماشي 
و طلع يمشي
سحر بندفاع : احمد احمدددد مش انت يا احمد و قسما بالله ما بقولك انت احمدددد
معتز : هيه هيه خفي في داهي*ه
سحر بحده : كت خفي اثرك يا بعيد منك لله 
خالد بحده : مين دا اللي منه لله هااه 
معتز : ردي يا ختي ولا تحبي اتكلم ااه ما النط*ع بتاعك هرب و سابك
سحر بحده و غيظ : اممممممم اسكت يا بج*م يا بأ*ف يا كل*ب يا حق*ير يا ابن الك*لاب  
الظابط خالد بحده وقف وراح لها 
خالد بحده وعيونه بتشطر غضب
مسك سحر من قفا*ها 
خالد بحده : انتي قولتي ايه 
سحر بخوف : طبعا لو حلفت لك على الميه تكدب اني مش بشتمك انت مش هتصدق 
خالد بغيظ وهو بيشطر من الغضب : اممممممم
سحر بندفاع : يا ابراهيممم خدني على الحجز يا ابراهيمممم
عند احمد 
أحمد : الو يا ياسر تعالا بسرعه 
ياسر( اخو أحمد) : في ايه يا احمد 
أحمد : مراتي يا سيدي في السجن تعالا خرجها 
ياسر بصدمه  : سحر  ايه اللي دخلها السجن 
أحمد : تعالا بس هشرح لك لما تجي 
عند سحر 
العسكري بحده  وهو بي*زق سحر جوا السجن : انجري يا بت 
سحر بخوف : و حياتك بلاش طلعني طلعوووني
و الله ما قتلت حد يا مامااااا
العسكري بحده : ادخلي 
زقه*ا جوا و قفل الباب 
سحر بخوف : الدنيا ضل*مه اوي 
معتز بحب : انورها لك يا عمري 
سحر بانهيار : انت دخلت حياتي ليه هاااه جاي علشان تدمرني انا مو*تك و لا جيت يمتك 
قاطعها  واحده ست اسمها نعمات 
نغمات بحده : جرا ايه يا بت هتشغلي عفاري*تك علينا 
سحر بارتباك : لو سمحتي يا طنط سبيني في النصي*به اللي انا فيها 
نعمات : ايه نعم يا رو*ح انه طنط اسمعوا يا 
ستات شوفوا البت
نعمات معقبه وهي بتقرب على سحر : انت جايه في ايه يا بت 
سحر بارتباك وهي بتبعد : يعني ايه جايه في ايه دي و بعدين أنتي مالك 
قاطع كلامها لما شافت نعمات طلعت مو*س من بوقها 
نعمات بحده : الظاهر هنعلم عليكي النهارده

google-playkhamsatmostaqltradent