Ads by Google X

رواية اسد والمجهولة الفصل التاسع و الثلاثون 39 - بقلم فلوريدا ماجد

الصفحة الرئيسية

  رواية اسد والمجهولة كاملة  بقلم فلوريدا ماجد

رواية اسد والمجهولة كاملة

رواية اسد والمجهولة الفصل التاسع و الثلاثون 39

اسد . مصدقتش لما قالولي انك عاوز تقابلني
جاسر . كفايه نلعب من تحت الطربيزه خلينا علي المكشوف
اسد بتفكير . امممم علي المكشوف تحب تشرب اي
جاسر . انا مش جاي اضايف
اسد . عيب ده انت اول مره تشرفني في مكتبي
جاسر بضحكه إستهزاء. هتزعل اوي انت
اسد بضحك . ياااااااه ده انا مزعلتش بقالي كتير هنولك الشرف وحاول تزعلني يلا انا مستني
جاسر . حاليا انت هتزعل و اوي كمان
اسد بإستهزاء . مقولتش تشرب اي
إستقام جاسر بظهره وهو يعدل جاكيت بدلته . كل اللي عندك هيتص*فو واحد ورا التاني واقرب الناس ليك مش هتلقيهم جنبك شركتك هجبها للارض واخليك تركع تحت رجلي
اسد وهو يرجع بظهره الي الكرسي. اه واي تاني
جاسر بإستهزاء. صد انت بس في اللي هيحصلك ولو مش عايز كل ده يحصل عندي شرط
اسد بإستهزاء. احب اسمع الشرط يعني من باب العلم بالشئ بس موعدكش اني اعرف انفذه
جاسر . بنت عمي

قاطعه اسد بغضب. شرطك مش مقبول
جاسر بإبتسامه. مش تسمع الكلاام علي اي
اسد بنفاذ صبر. محبش حد يجيب سيره مراتي
جاسر . انا مش حد انا ابن عمها وانا اولي بيها منك وصدقني هحسر قلبك عليها سلاام ياابن الدمنهوري
خرج جاسر وخرج خلفه اسد وركب سيارته
اسد . الو انا اللي هنفذ حضرلي العده اللي هحتجها
الروايه خصري لجروب صدفة تجمعـنا لعـشـاق الــروايـات 
 ••••••••••••••••••••••••••••••
علي . هو ده اللي حصل
طارق . هو الظابط اللي جوه ميعرفش انت مين
علي . اكيد عارف
طارق بتنهيده . انت مينفعش تدخل النيابه القضيه مينفعش تتقيد اصلا
علي . مش مهم تتقيد ولا لا انا عملت اللي يريحني في الواد ده

طارق . دي مش خناقه عاديه والواد ده حد باعتة وانت متوصي عليك جامد هنا
علي . اسد فين
طارق . فيه واحد جاله النهارده في الشركه قاله كلمتين عفرتو ونزل علطول لحد دلوقتي مرجعش
علي . وزينب
طارق . زينب قاعده عامله تعيط من ساعت مرجعت وكانت عاوزه تجيلك معايا
علي . زينب متدخلش هنا خالص ياطارق ومتقولهاش حاجه قولها اني خرجت وروحت علي البيت علطول اريح شويه
طارق . اكيد متقلقش
: كفايه كده يااستاذ انت وهو الباشا جيه
طارق . هروح اشوف الظابط ده مين واجي ابلغك خاللي بالك علي نفسك
دخل طارق مكتب الظابط
طارق . معاك طارق الدمنهوري
الظابط بأحترام . عارف حضرتك اكيد اهلا بيك
طارق . متشكر ليك في مهندس جيه النهارده في خناقه عبيطه كده المفروض ميبتش اصلا في الحجز
الظابط . اسمو اي


طارق . علي السيوفي
الظابط . انا مش هعرف أديك اي تفاصيل في الموضوع ده
طارق بإستفهام . ازاي
الظابط . الظابط اللي الباشمهندس اتعامل معاه قفل محضر علي وهو حاليا لازم يتحول للنيابة
طارق . وده قفلة ازاي منغير ميحقق مع علي اصلا
الظابط . بيني وبينك الواد اللي اتض*رب ده واخد واسطه كبيره انو ميبتش حتي في القسم وعلي متوصي عليه انا مقدرش اقولك اكتر من كده
طارق بتنهيده . عنوان الظابط اي
الظابط . ثواني اتفضل
طارق . طلب اخير عاوزك تأخرلي ترحيل علي للنيابة مش عاوز العربيه تتحرك بيهم
الظابط . كده كتير ياباشا
طارق . مفيش اي حاجه هتضرك انا اضمنلك ده ولو حاجه حصلت انا هعرف اخرجك منها
الظابط . بس ياريت تتحرك بسرعه
طارق وهو بيقوم . اسم الظابط اي
الظابط . جلال المصري
طارق . تمام وخرج من المكتب ركب سيارته واتجه الي عنوان جلال
 ••••••••••••••••••••••••••
فتحت عينيها ببطء والم شديد في بطنها
ساره بتعب . ا ادم
حاولت الاعتدال في جلستها بتعب ولكن فشلت
ساره بتعب شديد . ادم

نظرت بعينيها الي كامل الغرفه ولكن لم تجد احد تجمعت أحداث امس في رأسها
زادت شهقاتها ودموعها اخذت مجراها حاولت النهوض من علي السرير بعد محاولات عديده سندت إيدها علي حرف السرير وقامت وهي تتجه الي الباب لكن فشلت في الصمود ووقعت علي الارض بسبب كثره الألم وفقدت الوعي
كان فور وقوعها دخول قلب وسحر
قلب بصدمه . ساره ساره
جرت سحر الي ساره وبتحاول تفوقها
سحر بسرعه . نادي علي حد من الممرضين ياقلب بسرعه
خرجت قلب من الغرفه بسرعه وهي تبكي ظلت تجري في الممر لكن لم تري اي احد من الممرضين او الدكاتره
لمحت قلب دكتور خارج من غرفه
قلب بسرعه وهي تجري عليه. دكتور دكتور
:ايوه يافندم
:طيب اهدي كده تعالي معايا نروحها بسرعه
ومس*ك إيديها بق*وه وشد*ها جام*د
قلب بخوف . مش هنا انا كنت جايه من الناحيه التانيه انت ماس*ك إيدي ليه كده
قلب بصوت عالي لما لقته مش بيرود ومكمل في طريقه بإتجاه بوابه المستشفي . انت مواديني فين سيب إيدي سيب إيدي
شالها بسرعه ونزل السلالم ودخلها العربيه وهو كاتم بوقها بمنديل فيه مخ*در
خمس ثواني وكانت قلب فاقده للوعي
:الو تمام ياباشا كله تمام وهي معايا
،،،،،،،،،
:ثواني واكون عندك
رواية اسد والمجهولة الفصل التاسع و الثلاثون 39 -   بقلم فلوريدا ماجد
nada eid

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent