Ads by Google X

رواية حور ياسين الفصل الثاني و الثلاثون 32 - بقلم مي

الصفحة الرئيسية

     رواية حور ياسين الفصل الثاني و الثلاثون 32 

رواية حور ياسين الفصل الثاني و الثلاثون 32

 

بحث عن
بحث عن
ايمان: الو
..: ها حصل اي

ايمان: يبقا انت اللي بعت لي ياسين الصور
..: عندك شك ولسة
ايمان: ههههه لعبتها صح يا فهد
فهد: ولسة هتشوفي
ايمان: طيب هتعمل تي
فهد: هتعرفي بكرا بس استني
ايمان: لا انا عايزة اعرف دلوقتي
فهد: قولت لا
ايمان: لا لا المهم تخلصني من اللي اسمها حور دي بدل ماقتلها انت فاهم
فهد: جربي بس تعملي وتكوني مدفونة انتي فاهمة وقفل في وشها
فهد: اووووف بقا امتا تبقي معايا يا حور مش هتكوني غير ليا وبس وهتشوفي
ــــــــــــــــــ بقلم مي ـــــــــــــــــــــــــــــــ
عند ايمان بعد ما قفل في وشها
ايمان: والله لوريك يا فهد معرفش بتحبوها على اي دي
منال دخلت الاوضة: بت انتي بتكلمي نفسك
ايمان: لا يا ماما
منال: طيب يلا مش هتجهزي
ايمان: لا خلينا يومين كمان يا ماما
منال: لا مش هينفع
ايمان: يا ماما لو مشينا من الاقصر حور هتخلي خالتي ترجع في كلامها
منال: يوووو طيب هشوف
ـــــــــــــــــــــــ بقلم مي ــــــــــــــــــــــ
عند حور خرج من الحمام
حور: ممكن اعرف بقا اي سبب رافضك اني اروح اوضتي
ياسين: مانتي في اوضتك اهوو
حور: ياسين دي مش اوضتي ومش هتكون حتة لو سمحت خليني اروح اوضتي
ياسين: حووووور ممكن تخرسي شويا
حور: لا مش هخرس انا مش شغالة عندك انت هتأمرني وانا انفذ انت فاهم
ياسين: وانا مأمرتكيش يا حور عشان دا مكانك الطبيعي ولا انا غلطان
حور: لا غلطان يا ياسين وانا قولت دي مش اوضتي ولا دا مكاني ولا هيبقا انا عمري مفضل مع حد طول الوقت بيزعق ويأمر و يشك كمان يا ياسين بيه
ياسين بزعيق: بشك انا مشكتش فيكي انا بس غيرتي عمتني يا حور جربي انتي كدا تشوفيني واقف مع واحدة ولما تيجي تسأليني ارد عليكي واقول زميلتي واقرب واحدة ليا هتعملي اي اكيد هتقولي عادي عشان انتي محبتنيش ربع الحب اللي بحبهولك يا حور وبعدين المفروض اكون انا اقرب حد ليكي مش واحد غريب يا حور وفي الاخر انا اللي غلطان
حور: تكون ازاي اقرب حد ليا و انت طول الوقت عصبية وزعيق وطول الوقت بتأمر فيا انت عل طول كنت بتخوفني منك ولحد دلوقتي بخاف منك يا ياسين
ورغم خوفي منك لأسف كنت بحبك
ياسين: تعرفي انا هتخمد عشان مفيش فايدة من الكلام معاكي يا حور هتفضلي طلعيني انا اللي غلطان
حور: ياسين هات المفتاح بتاع الاوضة خليني افتح واروح اوضتي انا مش هفضل هنا
ياسين: لا يا حور واتفضل اقعدي في اي مكان عشان عايز انام شويا
حور: والله انت مستفز ياسين مردش عليها وهي قعدت على الكنبة اللي في الاوضة
ـــــــــــــ بقلم مي ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عند حنان وملك واسماء بعد ماخرجو من الاوضة
ملك: ماما تفتكري ياسين هيعاقب حور
حنان: لا مفتكرش بس عايزة اعرف مين اللي عمل كدا
اسماء: خالتو انا عارفة ان انتو شاكين فيا بس والله انا معرفش حاجة عن الموضوع دا
ملك: لو انا شاكة فيكي 1%كنتي زمانك في المستشفي
سيف جه: مين اللي شاكك في مين وانتو واقفين كدا ليه في اي
ملك: احكيلك انا تعالى
حنان: انا داخلة اوضتي
سيف: تعالو احكولي في اي
ملك واسماء قعدو وهو كمان قعد ملك حكتلو كلو حاجة حصلت في غيابو
سيف: مين اللي عمل كدا وجاب الصور منين اصلآ وبعدين مين فهد دا انا اول مرة اسمع عنو
ملك: احم اصلي يعني دا كان زميلنا انا وحور في الكلية
وهو حب حور وحور لما عرفت بعدت عنو
سيف: وانتو من امتا بتكلمو حد متعرفوش
ملك: انا هروح اوضتي عشان فوني بيرن يلا باي وجريت على اوضتها
سيف: والله حلال اللي ياسين بيعملو فيكو يا حور انتي وملك
اسماء: حرام عليك دي حور خدت ضرب
سيف: ازاي ياسين يضرب بنت
اسماء: انا هروح اجهز شنطتي
سيف: هتسافرو
اسماء: ايوآ هنسافر شويا كدا
سيف: طب متخليهم هما يرجعو وانتي خليكي يومين
اسماء: لا كفاية قعاد هنا لحد كدا بعد اذنك وطلعت
سيف: هو انا ليه زعلت لما قالت انهم هيمشو وقام طلع اوضتو
ـــــــــــــــــــــــــــــــ بقلم مي ــــــــــــــــــــ
عند ملك اول ما طلعت فونها رن
ملك ردت: الو
ادهم: واحشتني
ملك:….
ادهم: ملك انتي نمتي ولا اي مبتروديش ليه
ملك: لا
ادهم: طيب مال صوتك بتنهجي ليه
ملك: كنت بجري من سيف
ادهم: سيف ليه
ملك ببرأة حكتلو كل حاجة وان سيف زميلهم
ادهم بغيرة: نعم وانتي تعرفي منين عشان تكلمي اصلآ
ملك: كان زميلنا في اي
ادهم بعصبية: لا مفيش حاجة يا هانم
ملك: يوووو هتبقا انت و هما كدا كتير وبعدين انا مكنتش بكلمو حور بس مش انا
ادهم: ملك اقفلي عشان مطلعش عليكي عصبيتي وغضبي كلو وساعتها هتشوفي وشي تاني انتي حرة وقفل في وشها
ملك: يووووووه بقا مالهم دول شكل كدا ادهم هيوريني ايام سودا
ــــــــــــــــــــــــــــــــ بقلم مي ــــــــــــــــــ
عند حور قعدة مكانها وكان ادهم عامل نفسو نايم
حور بزهق: ياسين ياسين
ياسين: نعم
حور: انا عايزة اروح عند ملك
ياسين: لا طول منا هنا تكوني هنا
حور: لا بقا كدا كتير اوووي بقولك هات المفتاح
ياسين ببرود: لا يا حور وقام من علة السرير
ياسين: ممكن بقا نتكلم بجد
حور: مفيش كلام بينا يا ياسين
ياسين: لا في انا عايز اعرف مين فهد ومين اللي صوركم وانتي بتحبي ولا لا يا حور
حور: مين فهد زميلي في الكلية مين اللي صورنا معرفش والله وبحبو ولا لا فا لامش بحبو ولا حبتو قبل كدا اصلآ هو اللي بيحبني وبس
ياسين بيحاول يبقا هادي: طيب وصور اللي شوفتها يا حور كدب
حور: لا الصور مش كدب انا فعلآ كنت واقفة معاه سعتها عشان اديلول المحاضرة بس معرفش مين صورنا بس
ياسين: ماشي يا حور هعمل نفسي مصدق
حور: انت حر تعمل نفسك مصدق او تصدق او متصدقش حاجة ترجعلك ممكن بقا تفتح الباب عايزة اخرج لو سمحت
ياسين: تمام انا هفتح عشان نازل المكتب تحت وقبل مطلع تكوني هنا سامعة يا حور
حور: اه اه انشاء الله بس افتح
ياسين: ماشي يا حور وفتح الباب وحور راحت اوضت ملك وياسين نزل تحت
ــــــــــــــــــــــ بقلم مي ـــــــــــــــــــــــــ
ياسين بعد ما دخل المكتب رن على ادهم
ياسين: ادهم هبعتلك صورة واسم حد عايز كل حاجة عنو وارقبو كويس
ادهم بغيرة: فهد زفت صح
ياسين: هو انت اي اللي عرفك
ادهم: كنت بكلم ملك وجابت سيرتو ولما سألتها قالتلي زميلي والله هموت واولع فيها بس هعمل اي بتنيل بحبها
ياسين: اخرس يا زفت
ادهم: ياسين انت مش واخد بالك من حاجة
ياسين: اي
ادهم: ان الصور ما تبعتتش غير لما اعترفتو انكم بتحبو بعض
ياسين: قصدك انها مقصودة عارف لا وخد دي كمان حد من الاقصر بيساعدو بس هو مين مش عارف لسه بس هعرف قريب اوووي
ياسين: بظبط
ادهم: طب هتعمل اي
ياسين: ………..
ـــــــــــــــــــــــــ بقلم مي ـــــــــــــــــــــ
عند حور اول ما خرجت من اوضة ياسين جريت على اوضت ملك حور بصدمة: مللللك
رواية حور ياسين الفصل الثاني و الثلاثون 32 - بقلم مي
nada eid

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent