رواية مطلوب حبيب الجزء (2) الفصل الثالث عشر 13 - بقلم منه محرم

الصفحة الرئيسية

  رواية مطلوب حبيب كاملة بقلم منه محرم عبر مدونة دليل الروايات

رواية مطلوب حبيب

 رواية مطلوب حبيب الجزء (2) الفصل الثالث عشر 13


ليلي بتدخل: عموووورييييييي
عمرو وهو بياخدها في حضنه: ليلوووو
عمرو: اعرفكك ايان
عمرو: ايان دي ليلي 
ايان: ليلي 
ليلي: اايان
فلاش بااك
ليلي: تعرف انا نفسي اشوفك اوي 
ايان وهو بيمسك اديها وبيحطها علي وشه: تخيليني
ليلي بكسوف:انت بتعمل ايه 
ايان: ششش
ليلي وهي بتحسس علي وشه: مممم دقنك طويله 
ايان: دي رموشي ياما
ليلي: ده انت فصيل والله مالاعبه
ايان: هههه خلاص خلاص يلا بحبك
ليلي: طيب يلا اايه انت قولت ايه
ايان: قولت ايه
ليلي: بحبك
ايان: وانا كمان
ليلي: هههههه بارد 
بااااك
عمرو: انتو تعرفو بعض 
ايان: اه
ليلي: لاا
عمرو: اه ولا لا 
ليلي: لا مش عارفه انا اول مره اسمع الاسم ده 
ايان: انا اسف افتكرتك ليلي حبيبتي وصحبتي 
ليلي: طلاما انا كده سبتني ليه ومشيتت
ايان: ظروف
ليلي: هي الي خلتك تسبني
عمرو: اهدو ياشباب مش كده 
ايان: صدقيني انا حبيتك 
ليلي: كداب 
ايان: صدقيني انا حبيتك ياليلي 
ليلي بدموع: انت كداب يا ايان انا حبيتك اكتر من اي حد وكنت محتجاك جمبي  امشي ياايان 
ايان: بحبك والله 
ليلي: لا رد
ايان: طيب انا همشي
ليلي بتسرع: مقولتليش ان عنيك حلوه كده 
ايون بفرحه ودموع: هههههه بحبك يامجنونه
ليلي: وانا كمان 
ايان بغيره: طب ممكن افهم الحضن بتاع دلوقتي ده نظامو ايه
ليلي: احم انت بتغير
ايان: والله انتي شايفه ايه
ليلي: ده عمرو اخويا في الرضاعه
ايان: حته لو ابوكي متحضنيش حد تاني
ليلي: حاضر بس انت كنت فين كل الفتره دي
عمرو: اجبلكو اتنين لمون 
ليلي وايان: بس ياض
بعد شويه في كافيه
ليلي: انا معاك في الخطه دي 
ايان: انا محتاجك فعلا
ليلي: تمام هنسافر امتي اسكندريه
ايان: دلوقتي
ليلي: دلوقتي
ايان: اه
بقلمي/menna moharam
ليلي: طب هتعمل ايه مع طنط هنا هي مش منعاك
ايان: زمان عمر كلمها وقالها اني مسافر اسبوع معاه شرم الشيخ
ليلي: طيب مستني ايه يلا بينا
ايان وهو بيمسك اديها: وحشتيني علي فكره
ليلي: احم انت اكتر بس يلا بقه نركز في خطتنا 
ايان: تمام 
في اسكندريه 
في اوضه مليكه 
ايان وهو بينط من شباك مليكه
مليكه بخضه: اايان انت ايه الي جابك هنا انت ازاي تخش اوضتي
ايان: مليكه انا عارف كل حاجه 
مليكه بدموع: انا انا مش اختك 
ايان: انا قلبي حس بيكي احنا روح واحده يامليكه عمري مااغلط فيكي لو في وسط مليون حد شبهك
مليكه وهي بتحضنه: كل ماكنت بشوفك كان نفسي اخدك في حضني بس مينفعش مينفعش كنت كل مااجي علشان اقول الحقيقه بيبقا في خطر علي حياتك انت وحشتني اوي انت وماما 
ايان: احنا لازم نكشفها وندخلها السجن علشان خطفتك 
مليكه: ومش علشان كده بس 
ايان: اومال
مليكه: قت*لت بابا
ايان بصدمه ودموع: بابااااا
مليكه: لازم ناخد حقنا ياايان
ايان بعصبيه: بنت الك*لب انا نازلهااا
مليكه وهي بتمسك ايده: لا يا ايان بالله عليك لو شافتك هتقتلك دي مش بتمشي غير وفي اديها المس*دس
ايان: هي بتضربك صح
مليكه: لا رد
ايان: مليكه ردي عليا 
مليكه وهي بتوريلو ايدها الي فيها علامات: لسه في تاني بس دول حاجات بسيطه لما قبلت عمر في الكليه من حوالي شهر كانت باعته حد يراقبني ولما روحت البيت فضلت تضرب فيا ومنعتني اخرج من البيت ارجوك خرجني من هنا يا ايان
ايان: متقلقيش  هنفز الخطه انهارده
مليكه: خطه ايه
ايان بشر: هتعرفي دلوقتي
بليل في اوضه مني
ايان وهو بيقلد صوت ابوه: رجعتلك يامني هيهيهيهيهي
مني: بسم الله الرحمن الرحيم مين مين 
مني: معقول بتخيل ولا بحلم
ايان بصوت مخيف: انتي قتلت*يني وانا جاي علشان اخد روحك هيهيهيههييهيهي
ايان ليلي بصوت واطي: هو ايه الي هيهيهيهيهي
ليلي بصوت واطي: علشان تخاف ياعم 
ايان: وربنا 
مني: مينن هنا انطق انت مين
ايان: مالك الي ضحكتي عليه وقتلتيه 
مني بخوف: انت انت عايز مني ايه انا انا معملتش حاجه
ايان بصوت عالي ومخيف: كداااااااابه  اعترفييي
مني بخوف:ايوه ايوه انا الي عطلت فرامر العربيه وانا الي خطفت مليكه من مامتها بس سامحني مش قصدي 
مني وهي بتفتح النور: انت فين 
مني: انت فيننن
في اوضه مليكه 
ايان بفرحه: انا جبت التسجيل هييييي الي فيه اعترافها هروح اسلمه بكره للشرطه او ابعته لعمر
مليكه وهي باصه ليلي: ليلي 
ليلي وهي باصه بعيد عنها: عن ازنك يا ايان انا هنط من الشباك 
ايان: عايزه تنتحر*ي
ليلي: هههه ياخفه 
مليكه: ليلي 
ليلي: عايز حاجه يا ايان
مليكه: ليلي انتي لسه زعلانه مني
ليلي: هزعل منك ليه لا 
مليكه: ليلي انا كنت متهدده بيكي انتي كنتي هتت*قتلي لو مبعدتش عنك انا ساعت الكلام ده مني كانت معايا علي الخط وعايزه تعرف انا كنت هقولك ايه صدقيني انا بحبك 
ليلي بدموع: انا مقدرش ازعل منك انا اسفه 
مليكه بدموع: انا الي اسفه 
مني بتدخل: هههههههه الله الله 

يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية مطلوب حبيب) اضغط على أسم الرواية
google-playkhamsatmostaqltradent