رواية مطلوب حبيب الفصل الثاني عشر الجزء 2 - بقلم منه محرم

الصفحة الرئيسية

       رواية مطلوب حبيب كاملة بقلم منه محرم عبر مدونة دليل الروايات

رواية مطلوب حبيب

 رواية مطلوب حبيب الفصل الثاني عشر الجزء 2

مليكه: ابعدي عنها هي ملهاش زنب 
مني: بتحاول تعرف الحقيقه ابعدي عنها يااما 
مليكه: حااضر صدقيني مش هكلمها تاني صدقيني 
مني: تمام انتي كده تعجبيني ياملوكه
مليكه بقرف: عن ازنك 
بااااك
مليكه بسرحان: انا اسفه ياليلي اسفه انا بحبك بس اعمل ايه انا لو معملتش كده مني هتعمل حاجه فيكي يا ليلي ومينفعش اقولك ان اخويا يبقا ايان انا متراقبه من كل حته 
عمر: مليكه انتي بتعيطي
مليكه: عن ازنك مينفعش حد يشوفنا سوا
عمر: ليه يامليكه 
مليكه: عمر خلي بالك من نفسك 
عمر: مني عرفت انك انتي الي هربتيني 
مليكه: باين كده 
عمر: مليكه انا دورت علي ايان علشان اقوله الحقيقه
مليكه بصدمه: ايه
عمر: لازم يعرف 
مليكه وهي بتشوف راجل من رجاله مني: 
مليكه: اانا للازم امشي 
 عمر: طيب
عمر في باله: يترا اقول ل ايان انها اخته ولا هيبقا في خطر علي حياتها وحياتي مش عارف بجد اعمل ايه
عمر: الو اااايه طيب طيب انا جاي 
هبه: مالك ياليلي 
ليلي: هو ايان لسه مجاش
هبه : ليلي متصدقيش نفسك ايان مستحيل يفكر فيكي انتي موهومه تلاقيه بيلعب بيكي 
ليلي: لاا مستحيل 
هبه: بكره تشوفي 
بعد مرور شهر
ليلي: داده انا انا شيفاكي 
داده: ياحبيبتي الف مليون مبروك مش ناويه ترجعي مصر بقه 
ليلي: هرجع يا حبيبتي 
فلاش باااك 
ليلي في بالها: معقول سبني والي بنا انتهي معقول كلام هبه صح 
ليلي: داده ياداده
الداده: ايوه ياحبيبتي 
ليلي: انا عايزه اسافر اعمل العمليه ياداده 
الداده: لا ياحبيبتي انتي عارفه ان نسبه نجاح العمليه ٥٠ في ال١٠٠ 
ليلي: هعملها ياداده انا تعبانه اوي تعبانه ارجوكي ساعديني
الداده: طيب ياحبيبتي هنسافر وهنعمل العمليه وهترجعي احسن من الاول 
ليلي وهي بتحضنها: وحشوني اوي انا ضايعه من غيرهم
الداده: ربنا يرحمهم
باااااك
ليلي: هنرجع بس هنرجع علي القاهره مش اسكندريه
الداده: ليه بس وي كليتك 
ليلي: هشتغل في شركه عمرو ابن خالتي 
الداده: طيب ياحبيبتي الي تشوفيه 
في القاهره
عمر: ايوه يبني انت فين 
ايان: في القاهره
عمر: بدور عليك بقالي شهرين وتلفونك مقفول كل يوم اتصل عليك
ايان: معلش ياحبيبي المهم المطعم ماشي ازاي 
عمر: الحمد لله مش ناوي ترجع
ايان: ماما مش راضيه
عمر: ايان انا عايزه اقولك حاجه مهمه
ايان: قول
عمر: مليكه
ايان: مالها
عمر: تبقا اختك 
ايان: ماما قالت انها ماتت وانا مش مصدقها بس اعمل ايه
عمر: صدقني تبقا اختك وهي الي قالتلي كده بنفسها وكمان قالتلي مقولكش علشان هي مش عايزاك تشوف مني علشان هيبقا في خطر علي حياتك ومليكه متراقبه من كل حته انا كنت خايف اقولك يصحبي لاني متهدد من مني
فلاش بااك
ام عمر: تعال بسرعه يابني 
عمر: طيب طيب جاي 
في بيت عمر 
مني: ازيك كنت فاكر اني نسيتك لما هربت تؤتؤ 
عمر وهو بيحضن امه: عايزه ايه 
مني: تبعد عننا ومتقولش لحد علي الي حصل يااما مامي هيحصلها زي الي حصلك ياعموره
عمر: طيب طيب انا هبعد عنكو صدقيني 
 مني: كده تعجبني يلا بااي 
عمر: ماما انتي لازم تسافري سافري لخالتو الصعيد 
مامت عمر: وهسيبك يبني 
عمر: هجيبك ياماما تاني صدقيني وهحكيلك كل حاجه
بااااك
عمر: احم صحبك بقه عمل ايه مع انه متهدد منها بس انا مش بخافف هههه الي يحصل يحصل بقه اهم حاجه ماما سافرت
ايان: مليكه فين 
عمر: جت امبارح الكليه بس كان باين عليها القلق والخوف بس مش بقدر اكلمها لان في حد مراقبها 
ايان بقلق: مالها 
عمر: مش عارف
ايان: احم طب بتشوف ليلي 
عمر: لا بقالها كتير مش بتيجي الكليه 
ايان: تمام بس بقولك 
عمر: قول يصحبي 
عند ليلي 
الداده: حمدلله علي السلامه ياقمر 
ليلي: الله يسلمك ياحبيبتي 
 الداده: خشي ريحي بقه
ليلي: لا هنزل اروح لعمرو وحشني 
الداده: مش هترتاحي من السفر 
ليلي: تؤتؤ انا فرحانه دلوقتي سبيني انزل بقه واتفسحح
الداده: هههههه طيب
في الشركه 
في مكتب عمرو
ايان: استاذ عمرو انا عايز اخد اجازه اسبوع
عمرو: يبني قولي عمرو بس 
ايان: لا ياعم انا سكرتير هنا انت صحبي برا الشركه لاكن في الشركه غير 
عمرو: يعني صاحب اكبر مطعم في اسكندريه يقولي يااستاذ 
ايان: شوفت بقه 
ليلي بتدخل: عموووورييييييي

يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية مطلوب حبيب) اضغط على أسم الرواية
google-playkhamsatmostaqltradent