رواية مطلوب حبيب الفصل الحادي عشر الجزء 2 - بقلم منه محرم

الصفحة الرئيسية

      رواية مطلوب حبيب كاملة بقلم منه محرم عبر مدونة دليل الروايات

رواية مطلوب حبيب

 رواية مطلوب حبيب الفصل الحادي عشر الجزء 2


بعد شويه في المخزن

مليكه وهي مستخبيه: ايه المكان الغريب ده

مني: خد اديلو الاكل ده

عمو الشرير: فلوسي فين وهنخلص عليه امتي

مني: فلوسك هتوصلك لاكن هنخلص عليه امتي انت متسالش انا الي انفز هنا

عمو الشرير: تمام

عمر بزعيق: انتو عايزين مني ايه ياولاد الكللل*ب مشوني من هناااااا

مني: اخرص مش انت الي عملت فيها ناصح وكنت رايح تكشفني لصحبك اتحمل عقابك بقه لحد مااقت**لك

عمر: عاااااا قت*ل

بعد شويه

عمر: يارب عايز اخرج او يجبولي راجل غير الراجل الي شبه العج*ل ده حاسس انه هيبلعني لو مخرجتش من هنا

مليكه بضحك:

عمر: هو في حد بيضحك ولا بيتهيالي

مليكه: لا بيتهيالك

عمر: انا قولت كده برضو اااايه مين مين هنا

مليكه: شششش اسمعني

عمر: مليكه

مليكه: ايوه

عمر: مليكه انتي مش بنت الست دي انتي بنت الست هنا

مليكه: ششششش انا عارفه هحكيلك كل حاجه بس نخرج من هنا

عمر: تمام

بعد شويه

عمر: ممكن افهم طلاما انك عارفه مرجعتيش لمامتك واخوكي ليه
بقلمي/menna moharam
مليكه: متخلنيش اندم اني قولتلك واوعدني متقولش لحد السر ده

عمر: احكي

مليكه: فاكره لما شوفت ايان في المطعم

عمر: ااه واغمي عليكي ساعتها

مليكه: بص ياسيدي يوم

فلاش باااك

مليكه: لمياء

لمياء: ايه ياملوكه

مليكه: مش الشاب الي بيغني الي واقف بضهره ده مع ليلي

لمياء: اسمه ايان

مليكه: ايان اول مره اسمع حد ب الاسم ده هنا

لمياء: باين جديد

مليكه: مممم تعالي نشوفهم

لمياء: طيب تعالي والبت هبه اهي تعالي نتعرف عليه ونشوفه

مليكه: تعالي

وفجاه ايان لف بضره بس مشفهاش هي الي شافتو

مليكه وقفت بصدمه وهي ماسكه دماغها: ااايان

لمياء: مالك يامليكه يلا نروح تصدقي شكله قمر

مليكه وهي واقفه مبتتحركش: اايان

لمياء: ايوه ايان في ايه انتي تعرفيه

وفجاه مليكه وقعت من طولها

لمياء: مليكه مليكه محمد محمد

محمد: ايه في ايه اده مالها مليكه

لمياء: معرفش تعال ناخدها علي المستشفي بسرعه

محمد: طيب استني انادي ليلي

لميااء: لالاا علشان متزعلش انت عارف هي بتحبها قد ايه

في المستشفي

الدكتور: المريضه شافت حاجات من الماضي

لمياء: هي فاقده الذاكره

الدكتور: ايوه وهي فاقت تقدرو تخشولها

لمياء: الف سلامه عليكي ياملوكه انتي كويسه

مليكه: ايان ايان انا انا عايزه ايان

لمياء: انتي تعرفيه

مليكه بضحك ودموع: اياننن ايان يبقا اخويا انا ايانن انا انا عايزه اروحله

لمياه: انتي بتقولي ايه مش فاهمه

مني بتدخل: سبونا لوحدنا ياشباب

مليكه: انتي ايه الي جابكك

لمياء: انا الي قولت لطنط يامليكه

مني: ممكن يا لمياء تسبينا شويه اه لمياء

لمياء: ايوه ياطنط

مني بتحذير: الكليه لو عرفت بلي حصل وان مليكه فاقده الذاكره مش هيحصلك كويس ماشي ياحبيبتي

لمياء بخوف: حاضر حاضر

مليكه: عايزه ايه مش كفايه خدتيني من وسط اهلي

مني: اووووه

مليكه بزعيق: انا عايزه ماما ايااان بابااااا

مني بضحك: ههههه القطه كبرت وبقت تخربش

مليكه: انتي عملتي ليه كده عايزه مني ايه انتي ضحكتي عليا كل السنين دي
بقلمي/menna moharam
مني: طب بصي بقه ياحلوه بما انك عرفتي انا عطلت فرامر العربيه وابوكي مات وخطفتك وحرقت قلب امك واخوكي لو عايزه حبيب القلب يحصلو زي ابوكي انا معنديش مشكله ياتعيشي معايا هنا وافضل حارقه قلب امك ياترجعلها وتموتيها وترتاح وهيبقا عليها هديه الي هو اخوكي واهو تعيشي لوحدك ههههه ايه رايك في الخيارين دول

مليكه : انتي قتلتي ابويااااااااا لييييه انتي عارفهم منين ليه ليه كل دههه

مني بزعيق: اشمعنا ليهم عادي وليا لا هاااااا اشمعنااااا امك خلتني اتجوز واحد قد جدي وسجنت امي انا لازم احرق قلبها

فلاش باااك

مالك: انتي اكيد الي خطفتي بنتي انا لازم اموتتكك واخلص منك

مني بخبث: خلاص خدها خدها سبني

مالك: هي فين

مني: في عربيه برا اركبها ورح مكان*****ده وهتلاقيها هناك مستنياك

مالك: وانا اضمن منين

مني بدموع خبث: صدقني انا ندمت وعياطها عليكو خلاني اضعف صدقني

مالك: هاتي المفاتيح

مني: اتفضل

مني: هههههه وكده خلصت منك انت كمان ههههههه

مني: الو نفز

عمو الشرير: تمام

باااك

مليكه: ارجوكي ارجوكي متقربيش منهم انا مستعده اعمل ايه حاجه علشانهم اقتليني اعملي فيا اي حاجه بس متعمليش حاجه فيهم

مني: تمام تنسيهم نهائي واكنك مشوفتيش حاجه ولو حاولتي تقولي لحد السر ده هيكونو مات*و انتي فاهمههه
بقلمي/menna moharam
مليكه بخوف: فاهمه فاهمه

باااااااك

عمر: طب ليه اغمي عليكي في الطعم لما شوفتيه والدكتور قال ان عندك فقدان في الذاكره مع انك معندكيش

مليكه: انا عملت كده علشان ايان يتاكد اني اخته علشان انا متراقبه لو عملت اي حاجه هيكون هيكون مااا*ت انا مكنتش مخططه لده ومكنتش اعرف انه موجود ده من حسن حظي
فلاش باااااك

مليكه: دكتور دكتور

الدكتور: اده انتي كويسه

مليكه: ابوس ايدك متقولش لحد اني كويسه بس قلهم المريضه فاقده الذاكره وشافت حاحات من الماضي والكلام ده تقوله للشاب الي عنيه خضرا برا

الدكتور: حاضر حاضر

بااااك

عمر: طب ليه متروحيش تقولي ل ايان كل حاجه وخلاص

مليكه بدموع: لا علشان خاطري انا حاولت اتصرف وعملت نفسي اغمي عليا علشان اوصل ل ايان اني اخته ويحاول يفهمني بس بس هي عرفت

عمر: تمام متقلقيش انتي انا هتصرف بس افرضي عرفت انك انتي الي خرجتيني

مليكه: مش هتعرف انا لازم امشي قبل ماهي توصل البيت

عمر: تمام هشوفك تاني

مليكه: ان شاء الله

في بيت مليكه

مني: مليكه انتي يلي اسمك مليكه
بقلمي/menna moharam
في اوضه مليكه

مليكه وهي بتنط من الشباك: ااه الحمد لله يارب متكونش دخلت الاوضه

مني وهي بتدخلها: مش بنادي عليكي

مليكه بتوتر: انا مسمعتش

مني بشك: انتي مالك خايفه وعرقانه كده ليه

مليكه: كنت بغسل وشي علشان انزل لو مش عايزاني انزل خلاص مش لازم

مني: تمام متنزليش مش معاد الكليه فات ولا بقه هتنزلي عشان تقابلي ليلي

مليكه: لااا مش هكلمها تاني صدقيني بس متعمليش فيها حاجه

مني: ثواني ارد علي التلفون

مني بصدمه: يعني ايه هرب هرببب ازااااااااي وانت كنت فين ياغب*ييي

عمو الشرير: مش عارف صدقيني فص ملح وداب

يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية مطلوب حبيب) اضغط على أسم الرواية
google-playkhamsatmostaqltradent