رواية مطلوب حبيب الفصل العاشر الجزء 2 - بقلم منه محرم

الصفحة الرئيسية

     رواية مطلوب حبيب كاملة بقلم منه محرم عبر مدونة دليل الروايات

رواية مطلوب حبيب

 رواية مطلوب حبيب الفصل العاشر الجزء 2

مني وهي بتضرب مليكه: بقهه كده بتعملي نفسك مغمي عليكي صح علشان يدور وراكي اااه يابنت هنا هتروحي مني فينننن
مليكه بعياط: لا انا اسفه اسفه والله حقك عليا 
مني: شكلك عايزه تشوفي اخوكي زي ابوك
مليكه بمقاطعه: لاااااا ونبي ابوس ايدك سبيهم سبيهم 
مني: يبقا تسمعي الكلام وتقطعي علقتك ب ليلي علشان شكل الحلوه واقعه في اخوكي 
مليكه: حاضر حاضر 
مني بزعيق: ومتحوليش تهربي يامليكه انتي ساااامعه 
مليكه بخوف: ححاضر حاضررر 
عمو الشرير: الو 
مني: عايز ايه 
عمو الشرير: تعالي بسرعه علي المخزن الي اسمه عمر ده مش مبطل زعيق 
مني: حاضر جايه خليك معاه لحد مااجيلك 
عمو الشرير: تمام 
(مليكه عندها تلفون ارضي في اوضتها بتراقب مكلمات مني) 
بقلمي/menna moharam
مليكه في بالها: يترا مين عمر الي مسكاه في المخزن ده انا لازم اعرف 
عند ايان
ايان بفرحه: ماما انا لقيت مليكه ياماما طلعت هي طلعت هيي
ايان: مالك ياماما انتي مش فرحانه 
هنا بدموع: مش بنتي يا ايان 
ايان: لا بنتك انتي ليه كده انتي الي يشوفك امبارح وانتي بتجري علشان تشوفيها ميشوفكيش دلوقتي 
هنا بزعيق: علشان هي مش بنتي افهم بقهه ياايان مش بنتي مش بنتي مش بنتيييي
ايان: اهدي ياماما اهدي خلاص خلاص 
هنا بدموع: مش بنتي يا ايان مش بنتي 
ايان وهو بيحضنها: خلاص اهدي اهدي 
ايان في باله: متاكد ياامي انك متهدده هعرف مين وساعتها مش هسيبه غير وهو في السج*ن
تاني يوم في الكليه
ايان: بس بس 
ليلي بخضه: ايه يبني خضتني 
ايان: مشوفتيش مليكه 
ليلي: مجتش وانا قلقانه عليها اوي 
ايان: طب خشي المحضره بتاعتك بدات
ليلي: وانت هتروح فين 
ايان: هخلص واجيلك نروح الكافيه
ليلي: تمام وفجاه وقعت
بنت بتكبر: هههههه مش عارفه تمشي بتيجي ليه 
ايان بزعيق: اهي الملاك دي احسن منك ومني وللاسف اهلنا علمونا منردش علي حد قليل الادب علشان مش بيبقا من مستوانا 
البنت بغيره: انت مالك بيها انت 
ايان وهو بيقوم ليلي: مراتي المستقبليه 
البنت: ههههه وهي هتعرف تبقا ام ولا تعملك حاجه 
بقلمي/menna moharam
ايان: انا مستعد اعملها كل حاجه بس انتي متدخليش هي عندي ب الدنيا كلها والي بيحب حد بيحبه كله علي بعضه مش بيبقا عنده تفكير مريض زي تفكيرك ده واه ان الله إذا أحب عبداً ابتلاه سلام يلا ياليلو
ليلي: ايان انا كويسه شكرا ليك 
ايان وهو بيمسك اديها: لما ابقا بكلمك متمشيش وتسبيني 
ليلي: عايز ايه اقولك ايوه انا هبقا مراتك الي انت مستعد تعيش بقيت عمرك معاها ولا اقولك ايه
ايان: ليلي بس انا بحبك 
ليلي: مش هننفع لبعض انت تستاهل حد احسن مني
ايان: مافيش احسن منك انتي الي قلبي اختارها 
ليلي بدموع: مش هتيجي في يوم تندم 
ايان: عمري ماهندم ولا هفكر اندم
ليلي: هتبقا عيني الي بشوف بيها 
ايان: بحبك
ليلي بدموع وبتحضنه: وانا كمان 
الكليه كلها بتصفيق 
لولولولولوليييي 
ليلي باحراج: احم هي الكليه كلها واقفه 
ايان: قصدك مين مش واقف ده ماشاء الله كلهم واقفين 
ليلي: بتعرف تجري 
ايان: انا بعرف انتي بتعرفي 
ليلي: هوبااااا
عند مليكه 
مليكه وهي راحه جايه في الاوضه 
بقلمي/menna moharam
مليكه: اعرف ازاي مكان المخزن ده اكيد في حد هناك وممكن يموت انا لازم اساعده اعمل ايه اعمل ايهه
مني: مليكههه
مليكه: حاضر جايه 
مني: قولي لحنان تحضر اكى وتحطه في شنطه بسرعهه
مليكه بسرحان: معقول الاكل ده للشخص الي في المخزن انا لازم اروح وراها 
مني: اخلصي معنديش وقتتت
مليكه: ححاضر حاضر 
في الكافيه
ليلي: يعني مامتك بتقولك مش اختك وانت حاسس انها اختك 
ايان: انا متاكد وكلام الشغاله خلاني ابقا متاكد اكتر بس انا خايف عليها مش عارف مجتش انهارده ليه 
ليلي: وانا كمان  تيجي نروحلها البيت
ايان: لا حنان قالت لو فيه جديد هترن عليا بلاش انا اروح 
ليلي: طب هنعمل ايه 
ايان: مش عارف 
عند مليكه 
مليكه: احم ماما الاكل جهز
مني: تمام هاتي 
بقلمي/menna moharam
مليكه: انتي راحه فين 
مني وهي بتقرب عليها: وانتي من امتي بتقوليلي راحه فين ولا جايه منين
مليكه: انا انا مش قصدي حاجه انا طالعه انام
مني: انتي مروحتيش كليتك ليه
مليكه: كنتت تعبانه شويه
مني: من بكره تروحي علشان محدش يشك  اه واي حركه كده ولا كده اخوكي هيبقاا
مليكه بمقاطعه ودموع: ححاضر  
بعد شويه في المخزن
مليكه وهي مستخبيه: ايه المكان الغريب ده 

يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية مطلوب حبيب) اضغط على أسم الرواية
 رواية مطلوب حبيب الفصل العاشر الجزء 2 -  بقلم منه محرم
حبيبة

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent