Ads by Google X

رواية حور ياسين الفصل السابع و العشرون 27 - بقلم مي

الصفحة الرئيسية

   رواية حور ياسين الفصل السابع و العشرون 27   

رواية حور ياسين الفصل السابع و العشرون 27

 وقعدو وبدأو اكل ياسين فونو رن
ياسين: الو 
...: الو 
ياسين: هو انت عايز اي يا اسر مش قولتلك ابعد عننا نهائي 
اسر بخوف: ياسين ماما تعبانة جدآ والمفروض انها تعمل العملية دلوقتي بس هي مش راضية تدخل اوضة العمليات الا لما تشوف حور بالله عليك خلي حور تيجي
ياسين بصدمة: طيب طيب اي عنوان المستشفي 
اسر: تمام العنوان******
ياسين: تمام مسافة السكة سلام وقفل 
ياسين: حور يلا تعالي معايا 
حنان: انت كنت بتكلم مين ومستشفي اي اللي كنت بتقول عليها 
ياسين: هناء في المستشفي وتعبانة والمفروض تعمل العملية دلوقتي بس هي مش راضية تدخل اوضة العمليات  الا لما تشوف حور
حور عيطت: يلا ي ياسين بسرعة بالله عليك 
ياسين: يلا ومشيو 
حنان: ربنا يشفيها 
ملك وسيف واسماء: يارب 
 عند اسر وهناء في المستشفي 
هناء بتعب: حور جاية صح 
اسر: ايوآ والله جاية 
محمد بدموع: ماما بالله عليكي وافقي انك تدخلي اوضة العمليات 
هناء: لا عايزة اشوف حور الاول مش يمكن اموت 
محمد واسر: بعد الشر عليكي 
 عند حور في العربية بتعيط جامد 
ياسين: حور ممكن تهدي هتبقا كويسة متقلقيش
حور: انا مش عيزاها تسيبني تاني ي ياسين
ياسين: خلاص يا حور انشاء الله خير 
حور: يارب 
بعد نص ساعة وصلو المستسفي نزلت حور وياسين 
ياسين سأل على اوضتها وعرف وطلعو فوق بسرعة 
حور اول ما شافت محمد محد جري عليها وحضنها 
محمد: ماما هتروح ياحور انا خايف عليها اووي 
حور: بأذن الله خير هي فين 
محمد: في الاوضة دي ادخللها     حور دخلت وياسين دخل وراها حور راحت جنب حنان ومسكت ايدها وباست دماغها 
حور: ماما حبيبتي انا جيت اهوو 
هناء فتحت عينها بتعب: حور حبيبتي سامحيني ياروحي والله انا ندمت انب بعدتك عني كل السنين دي 
حور: حبيبتي متكلميش كدا هتتعبي يلا عشان تعملي العملية وتبقي كويسة انشاء الله ياماما
ياسين لممرضة: روحي خليهم يجهزو اوضة العمليات وخلي الدكتور يجي 
الممرضة: حاضر وخرجت 
هناء: ياسين 
ياسين قرب منها: نعم 
هناء: خلي بالك من حور  حور بتحبك اووي لدرجة انها كانت بتعيط عليك لما كانت مسافرة عندنا واه صح اسر مطلبش ايد حور انا قولت دا عشان تعترف لي حور بحبك واقول لحنانان حور ملهاش ذنب في اللي عملتو انا فيها زمان واني اسفة 
الدكتور دخل: ممنوع الكلام واداها حقنة هناء نامت في ساعتها 
حور: مالها هي هتبقا كويسة صح 
الدكتور بحزن: هي في المرحلة الاخيرة ونسبة نجاتها 7%بس فا ربنا يستر ادعولها ومشي والممرضين خدو هناء على السرير المتحرك وخرجو 
حور بعياط: هي هتمشي تاني وهتبعد عني انا والله سمحتها و مش عايزها تبعد عني تاني ي ياسين 
ياسين حضن حور: طيب ممكن تهدي هي بأذن الله هتبقا كويسة حور وياسين خرجو من الاوضة 
حور قعدت جنب محمد وياسين واقف واسر وياسر واقفين جنب اوضة العمليات 
فون ياسين رن ياسين رد 
سيف: الو يا ياسين حور عاملة اي ومامتها كويسة 
ياسين بعد شوية: مامتها في اوضة العمليات ونسبة خروجها عايشة7%بس  وحور منهارة عياطة 
سيف: طب ماما وملك واسماء عايزين يجو 
ياسين: لا مش دلوقتي هبقا ارن عليك انا واقولك 
سيف: تمام خلي بالك من حور  سلام وقفل 
رجع تلني ياسين وقف معاهم 
 .وووووووووو 
عند سيف وملك
ملك: ها قالك اي 
سيف: قالي لا متجوش دلوقتي وان نسبة خروجها عايشة 7%بس يعني... وسكت 
منال بشماتة: احسن يلا في داهية يارب تموت
حنان: حرام يا منال كدا 
منال: انا قايمة طلعة اوضتي  وطلعت 
حنان وانا هطلع ارتاح شويا
 في المستشفى وبعد سعات دكتور خرج كلهم جريو عليه ياسر: ها هي عاملة اي دلوقتي 
الدكتور بأسف: البقاء لله.  الجملة وقعت عليهم زي الصاعقة اسر مسك الدكتور ضربو انت بتقول اي انت اتجننت ياسين بعد بين الدكتور و اسر والدكتور مشي 
سمعو صوت حاجة اتخبطت جامد لفو يشوفو 
حور كانت واقعة في الارض مغما عليها 
ياسين جري عليها وشالها ياسين بصوت عالي دكتورة جت بسرعة دكتورة وممرضة ودخلو اوضة ومحمد واسر وقفو برا 
 ياسين حط حور على السرير والدكتورة كشفت عليها 
ياسين: هي كويسة صح 
الدكتورة: عندها انهيار ياريت بلاش ضغط عليها ولا زعل انا ادتها حقنة مهدأ وشويا وهتصحا 
ياسين: حاضر حاضر  والدكتورة خرجت وقالت نفس الكلام لي اسر ومحمد وياسر 
ياسر: انا هروح اجهز اجرأت الدفن وراجع 
اسر: تمام وانا جاي معاك  محمد خليك هنا 
محمد: مردش اصلآ اسر وياسر مشيو من جنب الاوضة 
ومحمد خبط على الباب 
 ياسين قعد جنب حور ومسك ايدها والباب خبط 
ياسين: ادخلي 
محمد دخل: هي كويسة صح 
ياسين: ايوآ 
محمد: ممكن اقعد جنبها انا خايف تروح هي كمان اه معرفهاش بقالي كتير بس الايام اللي كانت معانا فيها اتعلقت بيها اووي 
ياسين بشفقة: اقعد هي اختك فا عادي محمد قعد جنبها وياسين خرج عشان حس ان محمد عايز يتكلم حتة لو حور مش سمعا 
محمد اول ما ياسين خرج عيط: انا عارف اني مينفعش اعيط بس والله مش قادر هي كانت بتحبك اوووي يا حور كانت عايزاكي جنبها اخر فترة يا حور كانت بحبك اووي كانت بتحكيلنا عنك عل طول وحتى لما ياسين كان بيجب صور ليكي عشان يوريهالها عشان تفرح بس هي خلاص راحت يا حور سابتنا ومشيت وقعد يعيط
حور صحيت على صوت عياط محمد وقامت 
حور بدموع: انت بتعيط ليه هي عايشة متخفش 
محمد مسح دموعها: خلاص يا حور اهدي وادعيلها 
حور: متقولش كدا هي عايشة صح 
محمد حضن حور: الله يرحمها يا حبيبتي خلاص متعيطيش هتتعبي 
حور فضلت تعيط بصوت عالي اوووي 
 ياسين بعد ما خرج قابل اسر 
اسر: حور عاملة اي 
ياسين: كويسة الحمدالله  انتو خلصتو اجرأت الدفن 
اسر: ايوآ وكمان ساعتين هتدفن 
ياسين: تمام تكون حور فاقت شويا  فون ياسين رن 
ياسين رد: اي يا ادهم 
ادهم: انت فين اتأخرت يعني 
ياسين: مش جي النهاردة 
ادهم: ليه انت فين 
ياسين: في المستشفي 
ادهم: ليه انت كويس 
ياسين: انا كويس بس مامت حور اتوفت واحنا في المستشفي 
ادهم: الله يرحمها طب حور عاملة اي 
ياسين: جالها انهيار والمفروض انها نايمة دلوقتي 
ادهم: تمام 
ياسين: ادهم معلش عايزك تروح على الاقصر تقولهم عشان كمان ساعتين وهيدفنو 
ادهم: تمام بس نيجي على فين 
ياسين: ثواني كدا 
ياسين لي اسر: اسر هتدفنو فين 
اسر: في مقابر عيلة النصار  في****
ياسين: تمام وكمل مع ادهم هيدفنو ****
ادهم: تمام هنبقا هناك سلام 
ياسين: سلام وقفل 
 ياسين كان لسة هيتكلم مع اسر بس سمع صوت عياط حور فا دخل بسرعة لقاها. 
ياسين بصدمة حووور 
google-playkhamsatmostaqltradent