رواية ملاك الزين الفصل الرابع و العشرون 24 - بقلم الكاتبه دودو

الصفحة الرئيسية

    رواية ملاك الزين كاملة بقلم الكاتبه دودو عبر مدونة دليل الروايات

رواية ملاك الزين

 رواية ملاك الزين الفصل الرابع و العشرون 24

ات الصباح وكان يحمل الكثير من المفاجأة صحيت بطلتنا ادت فرضها وطلعت لامها 
ملك: صباح الخير يا ماما 
الأم: صباح النور 
ملك: احمد صحي 
الام: لسه روحي صحيه عشان يودي جميله البيوتي سنتر 
ملك: حاضر يا ماما 
دخلت ملك اوضه احمد وجت جمب ودنه وقالت بأعلى صوتها صباح الخير يا عريس 
احمد: حرام عليكي في يوم هتموتيني بحركاتك دي امتي هتكبري
ملك: انا مش هكبر ابدا قوم بقا عشان تودي جميله البيوتي سنتر
احمد: ماشي قايم اهو 
ملك: وانا هروح معاها وهجهز نفسي زي جميله 
احمد: ليه انتي العروسه 
ملك: لا اخت العريس ويالا بقا عشان منتاخرش 
احمد: امري لله اطلعي بقا عقبال ما اجهز 
بعد وقت جهز احمد واخد ملك وعده علي جميله وودهم البيوتي سنتر 
عدت ساعات كانت جميله لابسه فستان فضي جميل جدا ضيق من فوق وينزل باتساع وباكمام شفافه وكانت تضع مكياج متناسق كانت جميله جدا وملك كانت لابسه فستان احمر طويل ضيق من فوق وينزل باتساع ومنفوش وكانت تضع مكياج خفيف 
اجه احمد كانت جميله جوه وملك اللي واقفه بره 
ملك: استنه مش هتدخل دلوقتي 
احمد: ليه ان شاءلله انا عايز اشوف خطيبتي 
ملك: طب ايدك علي 200 جنيه وانا ادخلك 
احمد: انا عملت في زين كده  ساعه خطوبتك 
ملك: لا بس انا مقولتلكش متعملش يبقا ايدك علي الفلوس 
احمد: طب لما نرجع البيت اديكي 
ملك:دلوقتي يا اما بلاش ونتاخر علي القاعه انت حر بقا 
احمد:امسكي يالا بقا خليني اشوفها
ملك: حبيبي يا اخويا ثواني هدخل اجيبها 
احمد:دلوقتي بقيت اخوكي 
ملك:واحله اخ كمان
دخلت ملك كانت جميله جاهزه خدتها وطلعت عند احمد
احمد اول ما شافها فضل يتامل ملامحها وقال ما شاءلله يا حبيبتي اسمك جميله وانتي اجمل 
جميله: ابتسمت بكسوف 
احمد:يلا بقا اتاخرنا علي القاعه ركبه العربيه واتجه الي القاعه وبعد وقت ليس بكثير وصله للقاعه كانت متزينه بالورد وكان شكلها حلو اوي دخله القاعه وقعده في المكان المخصص ليهم وملك سابتهم وراحت تشوف فرح 
فرح:اخبارك يا ملوكه
ملك:الحمدلله يا حبيبتي وانتي عامله ايه 
فرح: الحمدلله 
ملك: عامله ايه مع الواد مازن 
فرح: اسكتي ده مجنني 
ملك: اعلش يا حبيبتي كلهم كده 
فرح: حتي زين كده 
ملك: زين مشغول مع زينه مش فاضيلي  
فرح: هانت يا حبيبتي كلها كام يوم وتنكشف اللعبه كلها 
ملك: يارب يا فرح احنا مش بنتقابل خالص دلوقتي 
فرح: هتشوفيه النهارده هييجي هو ومازن 
ملك: بس هو اتاخر اوي 
فرح: لا متاخرش بصي هناك كده 
ملك:ده زين اهو انا هروح اسلن عليه 
فرح: تعالي يا حبيبتي يالا ذهبوا عند زين ومازن 
زين: ازيك يا حبيبتي وحشاني خالص 
ملك: الحمدلله بخير وانت كمان يا حبيبي 
فرح: شايف مش زيك 
مازن: يا حبيبتي انتي مش بتوحشيني عشان انتي علي طول في بالي ومش مفرقاني لحظه 
فرح: بجد يا حبيبي 
مازن: اه والله يا حبيبتي 
زين: طب تعاله نبارك ل احمد 
راحه كلهم يباركه لاحمد وقعده معاه وبدا الحفله ولاغاني شغاله وعماله يرقصه جه وقت تلبيس الخواتم 
احمد مسك ايد جميله ولبسها الخاتم وجميله لبست الخاتم لاحمد 
وكله بدا يهنيهم  اشتغلت اغنيه رمنسية وكلهم ابتدوايرقصوا عليها 
عند زين وملك 
زين: اسف يا حبيبتي انا عارف اني مقصر معاكي بس اوعدك اخلص بس المهمه ده وهعوضك 
ملك:ولا يهمك يا حبيبي اهم حاجه تخلص من السحليه دي 
زين:بس انتي طالعه حلوه اوي 
ملك: ده عنيك اللي حلوه يا حبيبي 
زين: بحبك يا ملوكتي 
ملك: وانا بحبك يا زينو 
 رواية ملاك الزين الفصل الرابع و العشرون 24 -  بقلم الكاتبه دودو
حبيبة

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent