رواية مطلوب حبيب الجزء (2) الفصل الرابع عشر 14 والاخير- بقلم منه محرم

الصفحة الرئيسية

 رواية مطلوب حبيب كاملة بقلم منه محرم عبر مدونة دليل الروايات

رواية مطلوب حبيب

 رواية مطلوب حبيب الجزء (2) الفصل الرابع عشر 14 والاخير

ؤمليكه وليلي: اياان
مني: اايان 
مليكه وهي بتبص جمبها باستغراب مبتلقيش ايان 
مليكه: ااه الحمد لله 
ليلي بصوت واطي: ايان هنعمل ايه في المصيبه دي 
ليلي: ايانن
ليلي وهي بتبص جمبها 
ليلي: ااده راح فين 
مني: مالكو متوترين كده ليه 
مليكه: مافيش ياماما بس ليلي كنت بتخانق معاها علشان جايه تسلم عليا قبل ماتسافر 
مني: مممم مسافره فين ياليلو 
ليلي بقرف:القاهره
مني: ممممم طيب مش سلمتي عليها يلا مع الف سلامه 
ليلي: تمام عن ازنك وجايه تنط من الشباك زي ماجت منه 
مني: انتي بتعملي ايه 
ليلي بتوتر: ها اه انا هنزل من باب الڤيلا عادي اه اه 
مني في بالها: مجنونه دي ولا ايه
بعد شويه
ليلي:كويس انك مشيت الحمد لله لو كانت شافتك كانت عرفت الحقيقه يلا نمشي
ايان: مينفعش نمشي ونسيب مليكه لازم نبات هنا 
ليلي: اه وهنبات فين ياترا في اوضه مني 
ايان: لا هنبات هنا في الجنينه افرضي عرفت الحقيقه وهربت وخدت مليكه معاها 
ليلي: اه معاك حق 
ايان: انا هكلم عمر يجي ياخد التسجيل يسلمه للشرطه 
ليلي: تمام 
بعد شويه 
ليلي: في حاجه بتقرص ياايان 
ايان: ليلي انا عارف اني تعبك معايا
ليلي: لا ياايان متقولش كده 
في اوضه مليكه
مني: انا خارجه 
مني قبل ماتخرج سمعت موبايل بيرن 
بقلمي/menna moharam
مني: تلفون مين ده يا مليكه
مليكه بتوتر: تلاقيه بتاع ليلي
مني وهي يتفتح الخط: شششش
هنا: ايان ياحبيبي انت وصلت 
مني: ممممم ايان يعني ايان هو الي جالي علي اساس ابوه مش كده 
مليكه بتوتر: لالا انا انا معرفش 
مني وهي بتبص من الشباك: ااها روميو وجوليت قاعدين تحت الشباك اهم 
مليكه: علشان خاطري متعمليش حاجه فيهم ونبي
مني: قومي معايااااا
مليكه: ففين
مني: هتعرفي كمان شويه وشممتها مخدر 
مليكه وهي بتفقد وعيها: اايانن
ايان: انا حاسس ان في حاجه هتحصل 
ليلي: لا رد 
ايان: ههههه نمتي
مني من الجنينه: دور العربيه بسرعه 
عمر الشرير: حاضر
ايان وهو حاسس بحركه وشاف مليكه 
ايان: استنوووووو مليككككككه
ايان ليليي: ليلي اصحي بسرعهه
ليلي: ايه في ايه 
ايان: هاتي مفاتيح عربيتك بسرعهههه
ليلي: خد 
ايان وهو بيشدها: يلااا 
في العربيه
ايان: اه ياولادددددد  الكل*بببب
ليلي: خلي بالك يا ايان هدي السرعه شويه 
ايان: لازم الحقهم 
ليلي: متقلقشش هنلحقهم 
مني: سرع السرعههه شويه يا حي*وانننن 
عمو الشرير: حاضر حاضرر
بعد شويه
ايان وهو بيضرب العربيه: غابو من عيننيييي ياليلي غابوووو
ليلي: اهدا
ايان بدموع: راحت من ايدي ياليلي رااااااحت من ايدييييي ياااااااارب
ليلي وهي بتحضنه: اهدا علشان خاطري اهداا هنلاقي حل 
ايان: حل حل ازاي 
عمر وهو شايل مليكه: مفجااااه 
ايان بصدمه: ممليكه 
عمر: ايه رايك يصحبي في المفجاه دي 
مليكه بدوخه: ااياان 
ايان وهي بيجري عليها يحضنها: ملييييييكههه مليكه حبيبتي انا مش بحلم صح قولي ها انا مش بحلم ليلي انا بحلم
ليلي بدموع: لالا
مليكه: لا ياحبيبي انا مليكه 
ايان: الحمد لله الحمد لله 
مليكه بدوخه وكانت هتقع بس ايان شالها: افتحي العربيه بسرعه مليكهه
عمر: متقلقش هي بس ادتلها مخدر 
ايان :  انت انت عرفت مكانها ازاي 
عمر: هحكيلك
عمر: لما انت اتصلت بيا وقوليتلي تعال خد التسجيل دلوقتي انا جيت متاخر ونطيت من الشباك  فاكرك فوق عند مني فا طلعت علي مليكه لقيت مامتها باين كانت قفشت موبايلك
فلاش باااك
عمر: ينهار اسود موبايل ايان في اديها  يترا ايان فين دلوقتي يوووووه
مني:ششششش
هنا: الو ياايان انت وصلت ياحبيبي
عمر: هعمل ايه دلوقتي 
عمر في باله: اكيد هتعمل حاجه فيها 
مليكه شافت عمر وحركت شفايفها: عربيه 
عمر: ساعتها عرفت انها هتاخدها علي العربيه ويهربو 
مني: الله الله روميو وجوليت تحت 
عمر: اتقفشنا ونزل ركب في شنطه العربيه بتاعتها لما لقاها بتشيل مليكه 
باااك
عمر: وبعدين وقفو في كمين والبوليس كان بيفتش في شنطه العربيه ههههه لقاني
فلاش بااااك 
الظابط: انت مين وبتعمل ايه هنا في شنطه العربيه
مني يتوتر: عمر 
عمر: ايوه عمر 
مني: انت انت مين انت حرامي اكيد اقبض عليه 
عمر: عليا برضوه 
عمر: البنت الي معاها دي مخطوفه يا حضره الظابط وعندي دليل
الظابط: وريني
مني بتوتر: لالا كدب ده ده بنتي بس نايمه
عمر: طب حاول صحيها كده 
الظباط: فوقي ياانسه انسه
مليكه بدوخه: اااه راسي انا فين 
الظابط: انسه فوقي انتي كويسه 
مليكه: ااه اه 
الظابط: دي مين 
مليكه: بعياط دي دي الي  قت*لت ابوووويااا وخدتني من حضهنم وقربت علي مني 
مليكه وهي بتضربها بلقلم: انا خلاص مش خايفه منك والحقيقه بانت
عمر: اها ودي اعترفات بجريمها مبعوتالي بصوتها 
الظابط: خدوها هي والي معاها دهه
مني بعصبيه: سبوني انا معملتش حاجه والله ياعمر ماهسيبك انت وايان وكل الي معاك اااااااه سبوني ياولاد الك*لب
بااااك
ايان: شكرا اوي ياعمر انا مش عارف اقولك ايه بجد 
عمر:ياعم ولا تقول ولا تعيد بس جوزهالي لما تصحا 
ايان وهو بيضربه بهزار: ياراجل
عمر: ااه اه بهزر خلاص 
تاني يوم 
ايان: ماما افتحي 
هنا: ححاضر 
هنا بصدمه: ممليكه 
بقلمي/menna moharam
مليكه وهي بتجري عليها تحضنها: ايوه ياماما مليكه بنتك
هنا: امشي انتي مش بنتي ارجوكي ابعدي عننا مني هتقتل*نا
ايان: لا ياماما مني دخلت السجن 
هنا: ببجددد
ايان: اه والله 
هنا: انا اسفه يبنتي مني كانت مهدداني ب ايان 
مليكه: وكانت هدداني انا كمان يا يا
هنا:  ماما يامليكه 
مليكه بعياط: انا فرحانه اوي ياماما هنا اني رجعتلكو 
هنا: رجعتلك الذاكره امتي ياحبيبتي 
مليكه: من بدري من ساعت ماشوفت ايان في المطعم بس للاسف كنت متهدده ياماما  ومتراقبه 
هنا: وانا كنت متهدده من مني سمحوني ياحبايبي 
ليلي: طب بلمناسبه السعيده دي ياجماعه
ليلي لهنا: انا بحب ابنك وبطلب ايده 
هنا بضحك : هههههههه مش قادرهه
مليكه و ايان: ماما مالك 
هنا بضحك: ههههههه
ايان: ياماما في ايه بس انتي عملتلها ايه ياليلي 
ليلي معملتش حاجه كنت بطلب ايدك
ايان: ههههههه اهاا ده قصه قديمه كانت ماما عملت نفس الحوار 
ليلي: موافقين ولا امشي
ايان: تمشي ايه انا مصدقت لقيتك 
عمر: وانتي مش ناويه تطلبي ايدي ولا ايه 
مليكه: نينينيني 
بعد مرور سنين
كان ايان دكتور اسنان زي باباه ومليكه دكتوره اسنان واتجوزت عموره العسوله برضوه وليلي دكتوره اطفال وعاشو ايام جميله وبسيطه وكلها فرح  وهنا قاعده مع احفادها بتحكلهم قصتهم الجميله مع جدهم مالك توته توته خلصت الحدوته 🫰🥹 
تمت❤✨

يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية مطلوب حبيب) اضغط على أسم الرواية
 رواية مطلوب حبيب  الجزء (2) الفصل الرابع عشر 14 والاخير- بقلم منه محرم
حبيبة

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent