رواية طفلتي سديم الفصل الأول 1 - بقلم مريم

الصفحة الرئيسية

 رواية طفلتي سديم كاملة بقلم مريم 


 رواية طفلتي سديم الفصل الأول 1


فهمي / انا قررت اجوز حفيتي سديم 

اسد بعصبيه / ازاي هتجوزها وهي لسه عندها ١٦ سنه 

فهمي / وانت مالك متعصب ليه

اسد بتوتر / عشان دي بنت اختي الله يرحمها 

فهمي/ طيب انا عارف علاقتك انت وسديم كويسه قولها انت الموضوع

اسد / مستحيل

سديم / مالك يا جدو بتزعق مع خالو ليه 

فهمي/ مفيش حاجه يا حبيبتي

سديم / طيب انا هروح الدرس عن اذنكم 

اسد / هتمشي من غير ما تحضني خالو حبيبك 

سديم بضحك/ ازاي يعني

وجريت عليه وحضنته 

اسد / قسما بالله يا سديم لو لقيتك قاعده مع الولد السمج ده يومك مش هيعدي 

سديم بخوف مصطنع / انا خوفت وبعدين انا عارفه أن قلبك طيب 

اسد / يلا امشي وانا هاخدك 

سديم ببراة / باي 

اسد / باي 

سديم / اية انتي فين يا حيوان*ه 

اية( عندها ١٨ سنه بس كل سنه تسقط في ثانوي )  / اهدا يا باشا انا لسه بلبس الكوتشي 

سديم / انتي هتستعبطي ؟ من شويه قولتي نفس الكلام

اية بخوف / اص..ل 

سديم / احكي بدل ما اجي انفخك 

ايةبسرعه  / اصل العربيه عملتها معايا

سديم / نعم يا روح امك 

اية / والله ما اعرف مالها كانت شغاله زي الفل

سديم / اقفلي يا اية عشان هنفخك 

اية / استني هشوف حد يصلحها معايا 

سديم / انجزي 

اية / يا كابتن

ادهم / افندم 

اية / ممكن لو سمحت تساعدني العربيه عملتها معايا 

ادهم / لا 

اية / انت انسان بارد علي فكره 

ادهم  قرب منها/ وانا مطلبتش رايك في شخصيتي يا عسل 

اية / الهي عربيتك تعطل يا بعيد وخلي بالك انا دعواتي مستجابه 

ادهم بيدور العربيه والعربيه عطلت 

اية / بركاتك يا شيخه اية 

ادهم / اوففف انا هتاخر علي الاجتماع 

اية / هو انت شغال اي 

ادهم / وانتي مالك 

اية / اكيد حرامي 

ادهم  / احترمي نفسك والا همد ايدي عليكي 

اية / مش رجوله انك تمد ايدك علي وليه زييي 

ادهم / ابعدي عني يا بت انتي 

اية / انا مش بت يا عسل ..اسمي اية

ادهم مردش عليها 

اية / هنعمل اي دلوقتي

ادهم / هنمشي خطوتين معايا موتوسيكل

اية بفرحه / الله كان نفسي اركبه من زمان 

ادهم / طيب يلا 

اية / هو انت بارد وعصبي كده ليه 

ادهم / ملكيش دعوه

اية في سرها شكل الحلو ده وراه حكايه لازم اعرفها 

ادهم / بتقولي حاجه

اية / بكح 

ادهم / يلا اركبي 

اية / انا مش بعرف اركب وبعدين انا قصيره 

ادهم/ قزمه مش قصيره 

اية بعياط / الله يسامحك 

ادهم / ينهار اليوم المش فايت ده 

ادهم / خلاص انا اسف

اية / ابعد عني دلوقتي

ادهم مسح دموعها / انا اسف 

وشالها وركبها الموتوسيكل

ادهم / احضني جامد عشان هعلي السرعه 

اية / حاضر  

اية / متشكره يا كابتن 

ادهم / العفوا واتمني مشوفش الخلقه دي تاني 

اية ببرود  / تسلم 

اية / سديم انتي فين 

سديم / انا وراكي يا هبله 

اية / انا اسفه معرفش العربيه حصلها اي 

سديم / حصل خير وبعدين مين الموز ده 

اية / ده بني آدم رخم 

سديم / احكيلي ( قصت لها ما حدث) 

سديم / احنا اسفين يا مستر مش هتتكرر تاني 

وائل / اول واخر مره اتفضلوا 

بعد الحصه 

نديم/ سديم ممكن خمس دقايق

سديم / اتفضل 

نديم / سديم اناا ... إن ..ا ... بحبك 

سديم / بص يا نديم احنا اصحاب وبس وبعدين دي مشاعر إعجاب مش اكتر وركز في المذاكره عن اذنك

اسد بعصبيه سحبها من ايديها / انا مش قولتلك متقفيش مع الواد ده 

سديم بوجع / اسد .. ايدي 

اسد / حسابك معايا بعدين 


 رواية طفلتي سديم الفصل الأول 1 -  بقلم مريم
nada eid

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent