رواية جميلة في قلب الاسد البارت الثامن عشر 18 بقلم شهد هاني عبدالحافظ
رواية جميلة في قلب الاسد الفصل الثامن عشر 18
أسد بصدمه:أنتِ بنت ازاي أنتِ لسه عذر*اء وحش
ضن جميله.
جميله عيطت:قولتلك ي أسد اوعا تظلمني عشان مش هنسا.
أسد:مسك أيدها وقال حققك عليا ي جميله انا اسفه انا كان جوايا بيقول ان في حاجه غلط.
جميله:حضنت أسد جامد وقالت أنا خايفه متسبنيش ي أسد.
أسد:متخافيش ي جميله طول م انا معاكي اوعي تخافي مش هسيبك انا م صدقت لقيتك.
جميله بحب:ربنا يديمك ليا ي أسدي.
أسد:يديمك ليا ي جميله ،بس صحيح ازاي دكتوره قالت انك مش عذر*اء اتعصب قال انا لو شوفتها همو*تها في ايدي.
جميله عيطت:وقالت ماجد كان سبب لان اليوم دا هر*بت منه عشان كان عاوز يختا*صبني لما عرف ان عمي رفعت عاوز يجوزك ليا حب يشوه سمعتي قدامك ف انت مترداش تجوزني.
أسد:مسح دموع جميله وقال صدقيني ي جميله لا هجيب حقك تالت ومتلت وكل علامه معلمه في جسمك هتكون طق طاقين.
جميله بخوف: بلاش ي أسد ابعد عنه سلمه لي شرطه انا بكر*ه صدقني.
أسد:قال بسسس وشال جميله وقال تعالي عشان تلبسي عشان دكتور اتاخرنا عليه اوي.
جميله ضحكت:وحطت راسه في حضنه وقالت متسبنيش ي اسد.
زين:قاعد برا رايح جاي بيقول هو أسد أتأخر كدا ليه.
رفعت:مش عارف ي ابنى انا متوتر وقلقان علي جميله.
زين:ان شاء الله خير ي عمي بص في ساعه وقال طب انا همشي دلوقتي عشان ورايا مشوار وهاجي لي أسد التاني.
رفعت:تمام ماشي ي ابني خلي بالك من نفسك.
زين: حاضر ي عني لو حصل جديد بلغني ابقا طمني
رفعت: حاضر.
زين:طلع وخد العربيه بتاعته هو ماشي شاف بنت بتجري الشباب بيجروا وراها وقف العربيه بسرعه ونزل.
البنت: بتجري بخوف بتقول ابعدوا عني عاوزين اي.
شاب:جاي يمسك أيدها .
كان زين:مسك ايدها لفها ورا ضهره وقال بتعمل اي ي شبح.
ليالي بخوف:انقذني ي استاذ من ايده هو صحابه مش عارفه هما عاوزين مني اي مسكت في زين من ورا.
زين:حط ايده عليها وقال اطمني متخافيش.
شاب:بيقول لا منا مش هسيبك تتهني بيها لا هي عجبتني ولازم ادوقها
زين: بسخرية ليه شايفها علبه تونه ولا زبادي المراعي ي ابن****** وراح شايل شاب هبده علي الارض وقف برجله علي صدره وقال بصوت فعيع حسيك عينك اشوفك مقرب منها أو من أي بنت انت فاهم.
شاب:بيكح هو خايف من زين قال حققك عليا انا اسفه ابعد همو*ت تحت رجليك.
ليالي:جريت علي زين بخوف مسكت دراعه وقالت سيبه يروح لي حاله مش دا الي حضرتك تتهور عليه.
زين:لف ليها نور ضرب في وش ليالي ظهرت قدامه بنت في قمه الجمال وبصت ليها زين وقال بغضب ليه حق يجري وراكي دا لبس ي بنتي تطلعي بيه كدا انتي زي القمر.
ليالي استغربت:وحطت أيدها في وسطها وقالت انت مالك ي سطااااااا وقالت ي عم شكرا علي مساعدتك جايه تمشي.
زين:مسكها من أيدها اكيد مش بعد م اعمل دا كله هسيبك تمشي لوحدك تعالي معايا عشان اوصلك.
ليالي:لا طبعا مش تخاف عليه انا واحده بميه راجل.
زين :ضحك وقال ي راجل اهاااا بي اماره الي كان بيجري وراكي صح.
ليالي:اص انت مش شايف طويل ازاي تخين ف دا مش هقدر عليه.
زين:خبط علي. دماغه وقال ورايا يلا.
ليالي:وراك ي سعة الباشا المهم انك مش تتحول.
زين ضحك:وخدها العربيه بتاعته عشان يوصلها.
عند أسد:طلع من الحمام هو شايل جميله مغير الفرشه وقاعدها وقال هطلع النادي دكتور.
جميله:ماشي ي حبيبي حطت راسها علي المخده بتعب.
أسد:طلع اتنهد بخوف مش عاوز يبين ليه جميله رفعت جري عليه وقالوا جميله ي بني اخبرها اي.
أسد: حضن ابوه ياخد منه طاقه قال ادعلها ي بابا انا خايف اوي.
رفعت:بحب ان شاء الله خير ي ابني اقوي كدا عشان تقويها.
دكتور:جه بيطلع جميله من الغرفه بيطلعها غرفه العمليات.
جميله:قالت اسددددددددددد.
أسد:لف طلع يجري عليها بيقول جميل بص لي دكتور واخد جميله فين ي دكتور.
دكتور:هنعمل العمليه دلوقتي عشان تأخير مش مطلوب.
أسد:قاوم دموعه قال ممكن ي دكتور ادخل معاها.
دكتور:دخل الجميله الغرفه وقال ققف برا بعد اذنك مش ينفع كده.
أسد:بص لي جميله يطمنها بي عنيه
جميله: ضحكت شبه ابتسامه وعملت حركه بي أيدها كأنها بتقوله بحبك.
أسد:عمل نفس الحركه انا حبيبها مش هسيبها معاها في الجنه انا نصيبها انا حبيبها انا قلبي ليها جنه
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: (رواية جميلة في قلب الاسد) اضغط على أسم الرواية