رواية عشق الادهم الفصل الخامس عشر 15- بقلم ميساء عنتر

الصفحة الرئيسية

    رواية عشق الادهم الفصل الخامس عشر 15


رواية عشق الادهم الفصل الخامس عشر 15

ادهم اتجنن لما ملقهاش ودور عليها ولقي الممرضة ال معاها : فين عشققق فيييين مراتي 
الممرضة : حضرتك المدام قالتلي هتسبق علي البيت بعد م عملت الفحوصات وبقت كويسة 
ادهم بتنهيدة : تمام وسابها ومشي وهو فرحان أنها خفت 
وصل قدام شقتهم وفتح لقي الشقة ضلمة وف نور من أوضة النوم راح وفتح واتصدم لما لقاها واقفة لابسة قميص ابيض وواقفة تفرك ايديها 
قرب منها بلا وعي : عشق انتي عشق اي ال حصل
عشق بكسوف : بحبك اوي اوي ي ادهم 
ادهم بعشق : ونا بعشق امكككككك وقرب وشالها 
عشق : ا ا الاكل ي ادهم نزلني
ادهم بضحك : اكل اي بس تعالي كدا 
وقرب منها و ( سكتت شهرزاد) 
***** 
هند وصلت الفيلا عند ادهم ودموعها نازلة علي حياتها طلعت الاوضة وقعدت تعيط : يارب أنا غلطانة وندمانة اني سلمت نفسي لمصطفي من الاول مهاب ملوش ذمب بس بس أنا أنا حبيته اوي اوي خلاص معتش متخيلة اني اعيش من غيره 
الباب اتفتح ودخل مهاب : اخيرا نطقتيها يشيخة 
هند بخضة : م مهاب انت انت بتعمل اي هنا 
مهاب قرب قعد قدامها بهدوء : وحشتيني اوي ي حبيبتي 
هند بعياط : ا أنا اسفة ي مهاب عشان خاطري سامحني والنبي  
مهاب حضنها بحب : أنا رديتك ليا تاني ونا مسامحك ي هند سامحتك خلاص لاني عرفت كل حاجة 
هند بعياط وتوتر : ع ع عرفت اي 
مهاب : عرفت أن مصطفي هو ال حضنك غصب عنك ونتو في البيت 
هند : ازاي 
مهاب : أنا اتكلمت معاه ي هند وعرفت كل حاجة وعلفكرة زي م قولتلك قبل كدا متجوز واحدة اسمها ريماس وهي حامل منه 
هند بدموع : يعمل ال يعمله المهم انت مسامحني 
مهاب : مسامحك ي حبيبتي مسامحك 
**** 
ف الصعيد " ف أوضة معتز وفرح 
فرح بتوتر : م معتز انا عاوزة اقولك حاجة 
معتز بحب ليها : قولي ي فرح مالك 
فرح : ا أنا أنا حامل 
معتز قام بفرحة وشالها : بجد بجد قولي والله 
فرح بابتسامة هادية : ايوا ي حبيبي والله حامل 
معتز بفرحة : مبروك مبروك يعيوني مبروووووك 
فرح : الله يبارك فيك 
معتز فتح الباب ونزل وهو بيزعق : ي بابا ي جدي 
اشرف بخوف : مالك ي حبيبي اي ال حصل 
معتز بسعادة : فرح حامل حامل 
الجد : بسم الله ماشاءالله الف الف مبروك ي ولاد 
اشرف : مبروك ي حبيبي مليون مبروك يولاد 
**** 
ادهم صحي وعشق كانت في حضنه ماسكة فيه فضل باصص ليها وهو مبسوط أنها خلاص خفت وهتفضل معاه علطول 
بدأ يصحيها وهي اتقلبت بنعاس : ممم ادهم عاوزة انام سيبني 
ادهم : قومي ي كسولة عاوزين تقضي يومين سوا بعيد عن المشاكل بقي 
عشق : همممم اديني قومت يسيدي 
ادهم : والنبي بحبك ي قمر 
عشق بضحك : ونا بعشقك ي ادهومي 
شالها وحطها ف الحمام : خدي شاور عل م اعمل الفطار 
عشق : لا انا هعمل خليك انت 
ادهم بغمزة: لا انتي عروسة 
عشق بكسوف : اطلع برا 
**** 
ف الصعيد " 
الجد بتنهيدة : أنا عاوزكو في موضوع يولاد 
معتز باهتمام : خير ي جدي ال حصل 
الجد : احنا هنروح لعشق بكرة 
معتز بعصبية : لا يعني لا 
اشرف : معتز أنا عارف ان ال هي عملته غلط بس خلاص هي اختك في الاول والاخر وغلطت وعرفت غلطها وربنا عاقبها بالمرض ال جالها والحمدلله أنها خفت وقامت بالسلامة 
الجد : ايوا ي معتز ابوك معاه حق يلا قوم نام يابني عشان هنروح بكرة 
معتز : حاضر ي جدي 
اشرف : وحياتي عندك يابني وحياتي عندك تسامحها عشان خاطري تتعاملي عادي والعيلة ترجع زي الاول تاني عشاني أنا 
معتز : حاضر عيني ي بوي عن اذنكو 
 ف صباح يوم جديد " 
صحيوا كلهم وقاموا لبسوا ونزلوا علي القاهرة وصلوا وطلعوا علي شقة ادهم ... 
عشق فتحت الباب واتصدمت مكنتش اعرف انهم جايين و *** 
رواية عشق الادهم الفصل الخامس عشر 15-  بقلم ميساء عنتر
حبيبة

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent