رواية حوريتي الفصل الخامس عشر 15 والاخير - بقلم سلمي حمدي

الصفحة الرئيسية

     رواية حوريتي كاملة بقلم سلمي حمدي عبر مدونة دليل الروايات 


 رواية حوريتي الفصل الخامس عشر 15 والاخير

قصي اتصل على شخص.. هبعتلك رقم عيزك تحددلي موقعه
الشخص... امرك ياباشا
صفاء باصووت باكي:انا عايزة بنتي ياقصي اروجك رجعلي بنتي انا مش مستعده اخصرها هي كمان 
قصي وهو يمسح دموعها.ماتخافي ياماما انا مش هرجع الا وهي معي خليكي وثقه فيني 
صفاء. خلي بالك من نفسك 
قصي. لااله الا الله 
صفاء.محمد رسول الله 
طلع قصي من قصر وركب سيارته 
قصي:عرفت حاجة
.... هو  اخدها على مخزن مهجور 
قصي.ابعتلي العنون 
..امرك 
💔💔
ندي. انت لازم تاخد حور وتسافرو قصي اذا عرف مكانك مش هيسيبك 
اسد.هههه ماتخافي انا هخلص عليه 
ندي بغضب.بس اتفاقنه مكنش كده
اسد.بس اناغيرت رايه 
 ندي احنا اتفقنا انو انت تخد حور وتسافر وانا افضل مع قصي 
اسد.قصي اذا فضل عايش مش هيسكت وهيخرب كل خططي.. فالحسن انو يموت
ندي سحبت مسدسها ووجهته على اسد. انامش هسمحلك تأزيهو .
اسد بضحك .ههه انتي اللي جبتيه لنفسك.. اسد مرة وحده كان ضرب رصاصة 
💔💔
قلم نزل على ماجد 
ماجد. بابا انت بتضربني 
جاسر . وكسر راسك كمان انت ازي تعمل في اخوك كده هو ب اي ازك   هو عملك اي عشان تخرب سمعته بطريقة الزبا*لة  ديه 
(ملحظة ماجد فبرك صور لمالك وهو في حضن بنت تانية )
ماجد كان ساكت 
الجد. انت ماعرفت تربي ابنك ياجاسم لو  كنته ربيته زي ماربيت مالك. ماكنش بقه كده 
جاسم.انا قلطت ومش هكرر قلطي تاني 
ماجد. بابا 
جاسم. ماتقولش بابا أنا مش ابوك  انا من دلوقتي بتبره منك 
ماجد. انا اسفة بابا ارجوك سامحني 
جاسم. اطلع بره انا مش عايز اشو وشك بالقصر 
ماجد.جدي قولك كلمه 
الجد.ممم😒😒
ماجد. بصه عليهم بحزن وطلع 
💔💔
اسد كان قاعد جنب ندي اللي كانت سايحه في دمها
اسد بهوس. انا حزرتك بس انتي ماسمعتي اسد بصه على حور اللي بدأت تفوق 
حور بوجع . اه يارسي اي الوجع الرهيب ده 
اسد.قام ووقف اصادها. صباح الخير ياحوري أخيرا فوقتي دا نتي وحشتيني 
حور بصت عليه بقرف.. قصي لو عرف مش هيسيبك 
اسد.تؤ تؤ هو مش يلحق يجي 
حور بخوف. انت عملت فيه اي 
اسد. ماعملت فيه شي بس هعمل فيكي قالها وهو يقرب من حور 
حور بخوف. ابعد عني ماتقربش 
اسد. مسك حور ورماها ع الارض وعتلها من فوق 
اسد بهوس . ماتخافي انا بس هخليكي ملكي 
حور ببكاء اسد ارجوك ابعد 
اسد دفن ارسو في شعرها وبداء يقبلها بعنف
حور فضل تزق فيه بس هو كان قوية 
حور بصوت ضعيف. ابعد 
اسد مزق كل ملابسها ولسه هيقرب لقه قصي مسكه ونزل فيه ضرب جامد  
لحد مااقمه عليه 
قصي جره على حور اللي أول ماشفته اترمت في حضنه 
حور بصوت ضعيف. هو كان عايز 
قصي حضنها بتملك . ششش خلاص اهدي مو مش هيجي جنبك
قصي لبس حور جاكيته وخدها الشرطة قبضة على  اسد اللي كان شبه الجثة من كتر الضرب 
💔💔
مره أسبوع مافية اي جديد غير انو اسد اتحكم عليه اعداام 
💔💔
مالك. ماتجي بوسه 
نور. مالك ابعد 
مالك. إي ده في وحده تقول لي جوزها ابعد 
نور.اه في انا يلا ابعد عايزة امشي 
مالك. قرب منها جامد
نور. مالك 
مالك.قرب وقبلها قبلة عميقة قطلع عليهم الحظة رنت مبايل مالك 
نور استقلت الفرصة وهربت
مالك بغضب. مين ابن ***ده 
مالك. عايز اي ياز*فت '
قصي.هههه شكلي قطعت عليك اللحظة 
مالك. أنجز عايز اي 
قصي. في اي كانك نسيت انو فرحي  الليلة 
مالك. لا يابابا مانس  احنا جاين 
قصي. ماتتخرو 
مالك.وحد زبا*لة قطع عليا الحظة
💔
في المساء 
نور. مشالله قمر مش محتاجة مكيب 
حور. دا انتي القمر 
صفاء. ربنا يحميكي طالعة متل الاميراات
حور. شكرا 
اول مادخل قصي .... اتنحى من جمالها فهي كانت حورية بي فستنها الأبيض.. قصي هو الجمال ده كله بتاعي . حور خدودها قلبو فراولة 
قصي قرب وطبع قبلة  رقيقة على شفيفها  
قصي. خلينا نطلع بدل ماااا 
حور بكسوف. قصي 
قصي. عيون قصي 
قصي اخد حور ونزلو  اول مانزلو كانت العيون عليهم وخصوصا حور 
بداء الحفلة وشتغلت الأغاني قصي اخد حور ورقصو مع بعض  كان الفرح مالي المكان أخيرا خلصو من الشر وبدات رحلت حبهم مع بعض
(مالك ابن عمو   قصي)
💔💔
بعد 9سنة 
مالك ونور انجبو  دياب  وقصي وحوانجلو عمر  وملك    عمر اكبر من  ملك بي  5سنة
 لكانت العيلة متجمعة في بيت وحد
حور. شفتولي ملك 
نور.هي كانت تعلب مع دياب عمر 
دياب .ماما سمعتي عمر قالؤ اي 
نور.اي 
دياب. قال انو مش هيخليني اتجوز ملك 
قصي. بغضب. ومين قال اني هسمحلك تتجوز بنتي
 قصي اتصل على شخص.. هبعتلك رقم عيزك تحددلي موقعه
الشخص... امرك ياباشا
صفاء باصووت باكي:انا عايزة بنتي ياقصي اروجك رجعلي بنتي انا مش مستعده اخصرها هي كمان 
قصي وهو يمسح دموعها.ماتخافي ياماما انا مش هرجع الا وهي معي خليكي وثقه فين. انا هتجوزها قصب عنكم وهتشوفه 
قصي. مالك امسك ابنك قبل مااقتلهولك
مالك. وانا مالي 
حور. سيبك من كلام قصي انا سمحتلك تتجوز ملك 
دياب بأس حور من  خدها. انتي احلى خالة 
قصي بغير . انت ازي تتجراء تبوس مرتي انت انا مش هسمحلك تتجوز بنتي 
ملك. بس انا بحب  دياب 
دياب. لو ما وفقت انا هخدها واهرب وهتكون طفلة دياب 
ضحكت العيلة على كلام دياب 
الجد.انت مجبور توفق
قصي بصه عليهم بيظ وسكت  
تمت .

 رواية حوريتي الفصل الخامس عشر 15 والاخير - بقلم سلمي حمدي
حبيبة

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent