Ads by Google X

رواية عشقت طالبتي الفصل الثالث عشر 13 - بقلم منار حسين

الصفحة الرئيسية

    رواية عشقت طالبتي كاملة بقلم منار حسين عبر مدونة دليل الروايات

رواية عشقت طالبتي

 رواية عشقت طالبتي الفصل الثالث عشر 13

زينه بيأس: لقد وقعت فالفخ يا فوزي
الاب: طب يلا عشان نخشلهم 
زينه: يلا يا بابا وفي نفسها ربنا يسترها يااارب
زينه دخلت وهي بتبص على ياسر بتشوف رد فعله 
ياسر كان بيبص لي زينه بتوعد وبرود
ام ياسر: ازيك يا حبيبتي عامله ايه 
زينه بابتسامة: الحمدلله بخير يا طنط 
ام ياسر: يااارب دايما بخير يا حبيبتي عامله ايه فالجامعه كده 
زينه: بخير الحمدلله كلو تمام والبركه في الدكتور ياسر قايم بالواجب وزياده
ابو ياسر بضحك: ياسر دايما جدع زي ابوه
زينه بمرح: لاء ابوه حاجه تانيه ده انت الحب يا علوه يا ابو عيون زرقه وهي تغمز له وابو ياسر يضحك على شقوتها
أم زينه: يا بنت اتلمي مش كده عيب
ام ياسر: متقوليش كده دي هتبقا مرات ابني وبنتي انا وابو ياسر 
ياسر وهو يهمس لي زينه بغيظ: مالك انتي بعين والدي كل شويه عينك عينك خليكي في حالك يا حلوه
زينه بخبث: جرا ايه بتغيري يا بطه ولا بتغيري بقولك ايه انت مش حبيبي وانا مش بحبك خليك مركز مش بحبك 
ياسر بخبث: عمتا بكره الايام هتبين مين هيحب مين بس اوعدك اني مش هبصلك ده انتي مش باينه اصلا من الارض ياقصيره 
زينه بصدمه: نهار اسود انا قصيره ياابو طويله 
ياسر بسخريه: اه قصيرة واوي كمان 
زينه لسه هترد لكن قطعها ابو ياسر وهو يقول 
ابو ياسر: بعد بكره الخطوبه ان شاء الله ايه رايكم تمام اليوم ده 
الجميع: تمام على خيرت الله 
وذهبت عائله ياسر وهو كمان وزينه مزالت متغاظه منه
قبل متنام زينه صحبها رنه عليها
زينه: ايه يا شويت صحاب
نور: ايه يا بنت اظبطي في ايه مالك يا سعديه
ساره بضحك: سبني في حالي يا خضر
نور بمرح:ده انا بحبك يا سوسو يا سوسو نور بغناء هتچوز تحت انار والدنيا هتبجا خراااب 
زينه بقرف منهم: والله هقفل في خلقتكم اشكال تجيب وجع بطن ودماغ 
نور وساره: مالك يا ختي في ايه
زينه: بعد بكره خطوبتي انا والدكتور البشمهندس ياسر 
ساره ونور: نهار ابيض عليكي لسه بتفكري تقولي هنعمل ايه احنا تلوقتي
زينه بحزن: ماانا مش عارفه اعمل ايه زهقانه وي لسه هتكمل لقت نور وساره بيقولو
نور: الفستان اجيبو احمر ولا بيبي بلوه ولانبيتي 
ساره: نبيتي احلا عشان انتي بيضه انا هجيب احمر
زينه: الله يخربيتك انتي وهي انا بقول ايه وانتو تقولو ايه ربنا يحرقك انتي وهي صحاب تقرف
نور وساره: خليها على الله بقا وقولي هتجيبي امتي الفستان 
زينه: صحاب مصالح عمتا بكره ياختي خير هتيجو معايا
ساره ونور: طبعا اومال معاكي في كل حاجه فك بقا ياجميل
زينه: تمام يا حبايبي انا هقفل وبكره نشوف هنعمل ايه 
انتها اليوم بدون أي احداث جديده
تاني يوم صحيت زينه لقيت الفون بيرن برقم غريب 
زينه: الووو مين معايا رد يا حيوان 
الشخص: انا حقيقي حيولن عشان رنيت علي بني ادمه زيك
زينه بتوتر وصدمه: اا ازيك ياياسر هو انت جبت رقمي منين 
ياسر بسخريه: من والدك امبارح يا حلوه 
زينه: ايوه ياعني عايز ايه علشان وريا مشوار خلص انا مش فاضيه 
ياسر بضيق: مشوار ايه ده بقا
زينه: هروح اجيب الفستان انا وصحابي واولاً انت مالك خليك في حالك يا بابا انت مش جوزي 
ياسر: انا هاجي اخدك متخرجيش
زينه بعند: لاء هخرج مع صحابي واللي عندك اعمله سلام ياااا خطيبي وقفلت في وشه الفون
وزهبت هي واصحبها المول 
زينه: يلا نخش المحل ده
صحبها: يلا 
بعد شويه من الوقت 
صحبها بتعب: يا زينه تعبنا ده عاشر محل ولسه مش عاجبك حاجه 
زينه بزهق: طب اعمل ايه بقولكم ايه اقعودو هنا لو في حاجه عجبتني هتصل عليكم تيجو تشفوها
صحبها: خلاص ماشي روحي انتي 
ذهبت زينه اللي محل واعجبها فستان 
دخلت تقيصه ولسه هطلع لقت اللي دخلها تانى 
زينه: ايه فى ايه انت بتعمل ايه هنا ياسر 
ياسر بخبث: جيت اتفرج على الفستان في مانع
زينه بتوتر: لو سمحت اطلع بره انا مش طايقه نفسي وابعد كده اي جو التلزيق ده افووو
ياسر: اعوذ بالله دبش في هنا قرف وهو يشاور على فمها
زينه بعصبيه وكسوف: اطلع بقا 
ياسر وهو يقترب منها ولو مبعتش
زينه: هبعدك انا يا قليل الاد*ب يا سا*فل
ياسر وهو مزال يقترب وحط ايده على الحيطه: فى ايه مش بكره الخطوبه 
زينه: خطوبه مش جواز ياروح طنط 
ياسر ولسه هيقرب تاني منها 
شخص: زيزي انتي فين يا حبيبتي 
ياسر بغضب: نهارك اسود يا زينه مين ده 

يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية عشقت طالبتي ) اضغط على أسم الرواية
 رواية عشقت طالبتي الفصل الثالث عشر 13 - بقلم منار حسين
حبيبة

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent