Ads by Google X

رواية تلك الرقيقة يا سيدي هي كل جيشي الفصل العاشر 10 - بقلم نورا محمد

الصفحة الرئيسية

    رواية تلك الرقيقة يا سيدي هي كل جيشي كاملة بقلم نورا محمد عبر مدونة دليل الروايات

رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي

 رواية تلك الرقيقة يا سيدي هي كل جيشي الفصل العاشر 10

رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي
أسر:فى مفاجأة ليكي يا عمري 
دينا:بجد اي هي 
أسر :بليل 
دينا بدلع :علشان خاطري قول اي هي 
أسر :اطلعي فوق والبسي احسن فستان 
دينا  قبلت أسر فى خده ومشيت 
تليفون أسر رن 
أسر : الو 
مراد : حقيقي هتخطب دينا 
أسر:اه حقيقي 
مراد بعصبيه: انت اتجننت فعلا نسيت بسبب الزفته دي خسرنا مين او انا خسرت مين 
أسر : خلصت باي 
فى غرفة دينا 
البوص:الورق فين 
دينا :متخافش معايا
البوص :انتي عارفه لو أسر شاف الورق هنروح فى داهيه 
دينا:لاء يا بابا انا مليش فيه انا معملتش حاجه 
البوص : دا بسببك خسر اعز ما يملك 
دينا:انا معملتش حاجه انا عرفتك مكانه بس وآخري معاك اسلم الورق لماكس وبس 
البوص :بس اكيد أسر لو عرف انك سبب هيموتك انا ورايا ناس تقيله
دينا: اولا هو بيحبني ثانيا اظن مش انا بس الى هموت 
كلنا فى الهواء سوا
_____________________________
نورا كانت بتعيط بشده :طيب مالك اعمل ايه 
روفينا كانت بتصرخ بشده وكانت درجة حرارتها عاليا 
نورا حطت أيدها على جبين روفينا 
نورا  : كمادات وعملت وبرضو الحراره مش نزله اعمل ايه 
روفينا بدأ وشها يحمر وتختنق
__________________________
دينا نزلت لأسر فى مطعم الفندق وكانت لابسه فستان احمر كب وحاطه ميك اب اوفر 
أسر : اي الجمال دا كله 
دينا : بجد حلوه 
أسر حضنها:توتو انتي عديتي المرحله دي انتي قمري انا وبس  يلا بقي 
داخلوا المطعم وكان فاضي و متزين وتربيزه عليها عشاء رومانسي
دينا بفرح :كل دا ليا انا 
أسر : دا اقل حاجه ليكي 
دينا قربت من أسر وقبلته بكل جرأة من شفايفه بعد فتره 
أسر :تيجي نرقص 
دينا: يلا 
أسر :دينا تتجوزيني 
دينا بصدمه وقفت 
أسر قعد على رجله وطلع علبه قطيفه فيها خاتم جميل خالص
دينا بفرح هزت راسها وأسر لبسها الخاتم وقبل أيدها
أسر :يلا ناكل بقي 
بعد العشاء 
أسر :مالك يا حبيبتي في حاجه 
دينا: مش عارفه انا رايحه الحمام  بعد مامشيت 
أسر مسك شنطتها وطلع مفتاح وطبعه على صابونه 
دينا رجعت وباين عليها التعب 
أسر :مالك يا روحي 
دينا: أن اه وطلعت تجري على حمام 
_________________________
فى مكان مهجور 
مجهول٢:شوية صور تجنن
مجهول ١: هههههههههههه خلاص هتبقي ليا
مجهول٢:ممكن برضو ميطلقهاش 
مجهول١:اخرس وحتي لو برضو مش هستسلم هتكون ملكي
 ‏____________________________
 أسر بيرن على مراد 
مراد :الو يا أسر باشا
أسر: باشا تمام تعالى هنا حالا 
مراد :اسف دا عشاء رومانسي مق
أسر بمقاطعة:اخلص دا أمر يلااااااااا 
بعد فتره قصيره 
أسر:خد انسخ دا بسرعه واطلع هات الورقة بسرعه  
مراد بصدمه: تمام 
دينا :مين إلى كنت بتكلمه 
أسر :دا 
دينا:اه ورحت الحمام تاني 
________________________________
عند نورا 
نورا كانت شايله روفينا وبتجري فى الشارع 
نورا بدموع : مفيش اي عربيات اعمل ايه دلوقتي وبصت على روفينا إلى بتصرخ ووشها احمر  
كان فى شاب 
نورا بدموع :لو سمحتوا في  مستشفى قريبه منها 
شاب منهم :بيتي اقرب يا مزه 
نورا كانت هتمشي بس شاب مسك أيدها وبدا يقرب ونورا كانت ماسكه روفينا وخايفه و بتعيط ومغمضه عينها 
حست بحد بيضرب حد فتحت عينها لقت الشاب مضروب على الأرض 
نورا بصدمه :انت 
حازم : اركبي اوصلك
نورا:انت لو اخر واحد مركبش معاك 
حازم :براحتك بس الطفله بتموت 
نورا مش عارفه تعمل ايه بس روفينا تعبان ولازم تروح المستشفي نورا ركبت معاه  
_________________________________
فى غرفة أسر 
مراد :الورق دا في اسماء تقيله اوي فى البلد 
أسر :ويثبت براءة تسنيم 
مراد :لازم نقبض عليهم دلوقتي معانا الدليل 
أسر بهدوء:ممكن حد يهرب بسبب سلطته 
مراد :بتفكر في ايه 
أسر :حطيت جهاز تنصت لدينا 
مراد :حصل وكمان هكرت تليفون ماكس 
أسر :تمام 
تليفون أسر رن 
أسر : ايه طيب هي كويسه خلاص انا جاي 
مراد بخوف: اي الى حصل روفينا مالها 
أسر : روفينا فى المستشفى جهزت الطائره الخاصه 
مراد :ايه يلا بينا 
فى المستشفى 
نورا بدموع:لو سمحتي  بنتي بتموت عايزه دكتور 
موظف الاستقبال: اهدي يا فندم املي الاستماره دي الاول 
نورا بصوت عالى :املى ايه انت مجنون بقولك بنتي بتموت 
الموظف:يافندم دي تعليمات 
حازم  :دخلها الاول وخد دول علشانك 
الموظف اخد الفلوس :علشان خاطر حضرتك بس
الدكتور اخد روفينا وعملها الازم 
___________________________
مراد وأسر كانوا بيجروا على الاستقبال 
روفينا أسر الهواري فى غرفه كام 
الاستقبال:غرفة ١٢٢يافندم 
نورا كانت منهاره وبتعيط  ووقفه قدام أوضة الكشف قرب منها حد  وحط أيده على كتفها  لافت لقت 
نورا بدموع مع ابتسامه:أسر انت جيت وحضنته 
أسر مردتش عليها رفعها وهي فحضنه ودخل عند روفينا 
 فى غرفة روفينا 
مراد :روفينا وطلع يجري يبوسها فكل حته فى وشها
نورا كانت حضنه أسر 
أسر بغضب بعد عنها: انتي سبب للحصل فى بنتي انتي وحده مهمله 
نورا بدموع :بن بنتنا يا أأأسر مش ب بنتك لوحدك 
أسر ضربها قلم :انتي تخرسي خالص  انتي وحده زباله مكتوبه على اسمي فتره وهتعدي 
نورا :ااانت ب بتقول ااايه
أسر مسكها من دراعها ورماها برة الغرفه
طبعا مراد والدكتور محدش قدر يدخل لانهم عارفين غضب أسر 
مراد :غلط يا صاحبي إلى عملته دا 
أسر  بحزن:مهمله مش عارفه تراعي طفله 
الدكتور :بفضل مدام حضرتك يا أسر باشا كان ممكن روفينا تدخل فى تشنجات 
أسر بصدمه :ازي 
الدكتور : مدام حضرتك عملت كمادات للحراره وكمان عطتها حقنه مهدئ وانت عارف أن بنتك ضعيفة من وقت نقل الدم 
وطبعا الجو زي ما انت شايف 
مراد :ظلمتها يا صاحبي وهتخسرها 
أسر سابهم وخرج يدور على نورا
أسر : فى حد خرج 
 الاستقبال:لا مفيش يا فندم حد 
أسر كان بيدور عليها فى الممرات المستشفى لحد ما لقي 
نورا كانت قاعده فى الارض وبتعيط ومنهاره 
حازم قرب منها وحضنها نورا لسه هتبعده 
أسر شد حازم وانهال عليه وضربه لحد بقي ينزف من كل مكان 
أسر مسك أيده وكسرها 
أسر بنبرة رعب: دي حاجه بسيط علشان لمست حاجه تخصني بكرة تكون فى مكتبي  
نورا كانت منهاره ولسه هتمشي 
أسر مسكها :ممكن اعرف اي إلى كنت شايفه دا
نورا بخوف :اي الى شافته 
أسر بغضب وعيون حمره : متعصبنيييييييييييييش
مين دا وكيف يحط أيده عليكي هاااااااا 
نورا اتخضت وحضنت أسر 
أسر :

يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية تلك الرقيقة يا سيدي هي كل جيشي) اضغط على أسم الرواية
google-playkhamsatmostaqltradent