رواية احببت مجنونة الفصل التاسع 9 - بقلم نجمة براقه

الصفحة الرئيسية

رواية احببت مجنونة البارت التاسع 9 بقلم نجمة براقه

رواية احببت مجنونة الفصل التاسع 9

هشام نايم على السرير وياسمين فتحت الباب براحة  
هشام بإبتسامة _ ياسمين 
ياسمين بخطوات بطيئة وتوتر _ ع عامل ايه دلوقتي  
هشام بإبتسامة _ اهو زي ما انتي شايفة 
ياسمين _ امم انا اسفه علي كل حآجه  
هشام _ متتاسفيش انتي معملتيش حآجه 
ياسمين _ اممم طيب اجبلك حآجه تاكولها 
هشام بإبتسامة_ شبعت اكل النهاردة،  تعالى اقعدي بس انتى  
ياسمين تحط ايدها علي الجر'ح الي في دماغه،_ بتوجع صح  
هشام _ لا خالص، 
ياسمين بز'عيق _ بس انت مكنش ينفع تجري ورايا كده اهو انت اتشلف'طت اهو  
هشام _ ايوه يعني اتشلفط'ت كده لوحدي ما البركة فيكى 
ياسمين _ صح انا السبب خلاص مش هتتكرر تاني  ،  
هشام _ لا كرريها خلينا نتكل ونخلص دا انتي عليكي رجلين تقوليش رجلين فهد تعبتيني انا واجري واقولك ارجعي وانتي كل اللي عليكي،  ملكشششش دحوووه انت مييين  
ياسمين _ ههههه انا بعمل كده 
هشام _ ايوه بتعملي كده لسانك دايما سابك تفكيرك 
ياسمين _ اسكوت بقا انا بجد زعلانه من نفسي اوي 
هشام _ ليه بقا 
ياسمين تلعب في صوابعها باحراج ومتردش 
هشام _ اه فهمت  اممم ياسمين،  صدقيني انا معرفش ده حصل ازاي 
ياسمين _ خلاص ننسا الموضوع مفيش داعي نتكلم فيه تاني،  عن اذنك  
هشام _ استني،  نسيت اسأل على طنط عامله ايه دلوقتي  
ياسمين _ بقت كويسه 
مي بتبكي بحرقه وبتبص لتحت بتستعد انها  تر'مي نفسها وقبل ما يحصل بجزء من الثانيه،  لحقها مراد وشدها بسرعة،  
مي ببكاء _ سيبني انت عاوز مني ايه تاني  
مراد بعصبيه _ انتي غب'يه كنتي هتر'مي نفسك  
مي _ تضر'به بالقل'م بعزم ما فيها،  
وليك عين توجهني تاني،  منك لله  وسع وبتجري تاني عشان تر'مي نفسها  
مراد يمسكها من ايدها ويشدها قدامه ويضر'بها بالقلم،  وبزعيق،  ولما انتي مقتنعه اني انا عملتلك حآجه تروحي تر'مي نفسك،  ما تجيش ليه وتق'تليني ، انا بكره معظم الب'نات عشان ضعفهم ده،  
غب'يييه، وبعدين انتي متخ'لفه اوي كده متعرفيش اذا عملتلك حآجه ولا لا 
مي ببكاء_ انت اللي قولتلي 
مراد_ مقولتش حآجه وحتي لو قولت تقومي تصدقي، لا يا ستي انا معملتش حآجه والله ما عملت 
مي ببكاء شديد _ ايوووه بس انت ضحكت وقولت اني طلعت اااخ 
مراد_ طلعتي ايه 
مي ببكاء _  اااخ 
مراد_ ههههههههههههههه اااخ منك دا ايه اليوم دا يارب، لا مطلعتيش اااخ ولا حآجه، صدقيني انا معملتش حآجه، كل الحكاية لما انتي اغمي عليكي شيلتك وحطيتك علي السرير وطلعت اشوف ممرضة، ف شوفت هشام بيجري روحت اشوفه ونسيتك بس كده  
مي _ انت مبتكدبش عليه صح 
مراد بزعيق_ مبتزفتش قولتلك محصلش حآجه 
مي _ منك لله ياعم متعرفنيش تاني انا ف مره همو'ت بسببك 
مراد بخبث_ وتقدري 
مي_ ايوه ومقدرش ليه 
مراد يقرب منها_ خلاص سيبك وقوليلي صحيح
مي ترجع للخلف _ ايه 
مراد_ هي عيونك لونها ايه 
مي ترجع لورا وكانت هتو'قع بس هو بيحط ايده في وسطها ويشدها ليه 
مراد_ اوبا كنتي هتوقعي تاني، مش تفتحي دي تالت مره انقذك فيها 
مي _ شيل ايدك 
مراد _ ياااه هايفه اوي ده وقته قوليلي بس لون عيونك ايه 
مي ببكاء _ ابعد عني ونبي ونبي 
مراد _ ايييي انا مش قولتلك بكره البت الضعيفة، بردو مش هسيبك غير لما اعرف لون عينك ايه 
مي بغيظ _ تضر'به تحت الحزام، ابعد دا انت سا'فل 
مراد يسيبها من الوجع  وهي جريت  مراد _ااااه اه طيب وربنا ما هسيبك غير لما اعرف لون عيونك، 
في غرفة الام يدخل هشام 
هشام_ حمدلله على سلامتك يا طنط عامله ايه دلوقتي 
الام بخضه _ ياساتر يارب ايه اللي حصل مين عمل فيك كده 
هشام يبص ل ياسمين،_ حادّثه بسيطه متقلقيش، المهم انتي تقومي بالسلامة علشان ترجعي بيتك 
الام _ ربنا يخليك يابني والله وقفتك معانا اثبتتلي قد ايه انت جدع 
ياسمين تبص بطرف عينا وتحاول تداري اعجابها بهشام 
هشام_ ههههه علي ايه بس اي حد مكاني كان هيعمل كده، 
الام_ ربنا يحفظك يابني انا كان ليه عندك رجاء 
هشام _ انتي تؤمري 
الام_ متزعلش منها دي عيله ومبتعرفش هي بتقول ايه 
ياسمين تضم شفايفها بعدم رضا 
هشام_ زي ما قولتي هي عيله مزعلش منها ابدا دي مهما كانت بردو هتبقا خاطيبتي وبعدين مراتي بردو ولا ايه 
ياسمين_ معرفش
الام_ ههههه ربنا يسعدكم، طيب الحمدلله ليه طلب تاني، 
هشام _ اتفضلي 
الام _نعمل الخطوبه الاتنين الجاي 
ياسمين _ ايه ده يا ماما انتي لسه تعبانه سيبك من الموضوع ده دلوقتي 
الام _ يااسمين لو يهمك صحتي بجد وافقي 
ياسمين_ يا ماما ماهو
هشام_ ماشي يا طنط يوم الاتنين علي طول، اا النهارده السبت يعني بعد بكره 
ياسمين بخضه _ ايييه 
هشام _ عن اذنك يا طنط، ياسمين تعالي عاوزك بتطلع معاه ياسمين 
ياسمين_ هشام مينفعش 
هشام_ هو ايه اللي مينفعش بتقولك لو صحتها تهمك 
ياسمين_ انت ذنبك ايه طيب 
هشام_ ملكيش دعوه ياستي انتي مالك بيه 
ياسمين_ اممم طيب ماشي 
مي تيجي جري _ 
ياسمين_ مي! انتي كنتي فين انا فكرتك روحتي 
مي_ لا لسه 
ياسمين_ امال كنتي فين 
مراد يجي _ كانت في عمبر المرضا النفسين، وربنا لا هجيب'ك من شعرك، 
مي _ ياسمين الحقيني 
هشام_ في ايه يا مراد 
مراد_ بتضر'بني الجز'مه 
ياسمين_ ليه يا مي 
مي _ ا اصل اصل 
مراد_ قوليلها 
مي _ مفيش حآجه ضر'بته وخلاص 
مراد _ همم خلاص انا مسامح، ممكن توسعو اطمن علي الوليه اللي جو'ه. كلهم بيدوله الامان، وفجاه بيمسك مي من شعرها، هحجزلك اوضه هنا يا عقر'به
رواية احببت مجنونة الفصل التاسع 9 - بقلم نجمة براقه
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent