رواية صفقة العمر الفصل التاسع 9 - بقلم منة احمد

الصفحة الرئيسية

 رواية صفقة العمر الفصل التاسع 9 بقلم منة احمد

 رواية صفقة العمر الفصل التاسع 9

الدكتور /الحمدلله العمليه نجحت 

يزن/نقدر نشوفه يا دكتور

الدكتور /هو لسه تحت تأثير البنج 

مريم بدموع /لو سمحت يا دكتور انا عايزه اشوفه 

الدكتور /يا فندم هو حاليا فاقد الوعي لسه 

مريم /لو سمحت 

الدكتور/طيب يا فندم اتفضلي معايا بس لو سمحتي مش تعملي أي إزعاج ليه 

#عند مريم وسليم#

مريم بدموع/انت كداب يا سليم انت خلفت بوعدك ليا لما بعدت عني كل السنين دي ليه عملت فيا كده وانت كنت عارف ان قريبك مني هيرجعلي ذكرتي انا زعلانه منك 

بس قوم انت وانا هاخد حقي منك وأكملت بدموع انت مش عارف انا بحبك قد اي 

سليم بدء يفوق/مريم 

مريم /نعم 

سليم /انا بحبك 

مريم /وانا كمان بحبك اوي

#بعد كام يوم #

الدكتور /حمدالله على سلامتك يا سليم بيه 

سليم /الله يسلمك يا دكتور اقدر اخرج أمتي 

الدكتور /تقدر تخرج انهارده لو حبيت 

سليم /متشكر يا دكتور 

يزن/طب انا هروح اشوف  إجراءات الخروج 

كريمه /خدني معاك يا ولدي 

مريم /حمدالله على سلامتك

سليم وهو يقترب منها /وحشتني 

مريم بكسوف/وانت كمان وحشتني 

اقترب منها يطبع قبله علي شفايفها

الممرضه/احم شكلي جيت ف وقت غلط

مريم احمر وجهها 

سليم بضيق /هو دا وقته عايزه اي 

الممرضه بخجل /كنت جايه اغير لحضرتك علي الجرح

مريم بعصبية /هات انا هغيرله وتفضلي انتي 

اقتربت مريم لتغير علي جرح سليم 

سليم / ما كنتي تسيبها تغيرلي علي جرح 

مريم عصبيه /لا 

سليم بضحكه /بتغيري

مريم بغيظ/هغير من اي 

سليم /طب عيني ف عينك كده

مريم /ايوه بغير 

سليم /بحبك

قطع حدثهم دخول يزن 

يزن/سليم يلا 

*ف قصر الانصاري*

مريم وقفه قدام المرايا

سليم /اي القمر ده 

مريم /دول عيونك

اقترب منها سليم 

سليم بحب /وحشتني اوي يا مريم

مريم حضنته/وحشني حضنك اوي 

سليم وهو يقبل شفايفها وحشتني اوي 

مريم /سليم انا خايفه 

سليم /خايفه وانتي معايا 

واقترب منها يقبلها قبله يثبت فيها مدي اشتياقه لها

وتسكت شهرزاد عن كلام الغير مباح 

ف صباح يوم جديد ملئ بمفاجآت

سليم /صباحيه مباركه يا عروسه 

مريم باحراج كبير 

سليم /اي الكسوف ده 

مريم/ خلاص يا سليم الله 

سليم /الله 

وضحك كلا منهما

الخدامه /سليم بيه استاذ محمود تحت وعايز مدام مريم 

سليم /طيب قولي له جين اهم 

كريمه /منور يا محمود 

محمود /لا رد

مريم /بابا وحشتني اوي

محمود /وانتي كمان وحشتني يا حبيبتي

سليم /منور يا عمي 

محمود /لا رد 

مريم /بابا ف اي 

محمود /مريم اطلعي جهزي نفسك عشان هترجعي معايا 

سليم /مراتي مش راحه ف حته يا محمود بيه 

مريم /بابا ارجع معاك فين 

محمود/طلق بنتي يا سليم اللي انت كنت عايزه حصل والاتفاق خلص 

مريم /اتفاق اي 

محمود /

فلااااش بااااك

سليم /مش سليم الانصاري للي ياخد حقه من واحده ست 

محمود /قصدك اي 

سليم بابتسامه خبيثه/ ترجع حق امي ليها تاني وترجع تاخد للقب عيله الراوي وكل الشركات بتاعتكم ترجع تاني باسمها ومش بس كده هتجوزني بنتك ولما كل ده يحصل تقدر تجي تاخدها 

محمود بقله حيله/وانا موافق 

#عوده من فلاااااش باااااك# 

مريم /يعني اي مش فهمه 

سليم /مريم

مريم بدموع /لا رد 

سليم بدأ يتكلم /انتي متعرفيش اني امي اخت محمود الراوي ايوه بس جدك حرمها من كل حاجه عشان تجوزت ابويا 

مريم/انت كداب جدي مستحيل كان يعمل كده

محمود/سليم بيقول الحقيقه يا مريم 

مريم بضحكه /يعني اي انتي تبقي عمتي 

وجوزي للي هو حبيبي كان متجوزني  عشان اتفاق ويا عالم كنت بتحبني لما كان ف ايطاليا  ولا لا 

سليم /مريم بجد انا بحبك افهمي كل ده عملته عشان ارجع حق امي لكن والله بحبك 

كريمه/سليم بيحبك يا بنتي والله بيحبك 

مريم/طلقني يا سليم 

سليم بدموع حقيقه / مريم انا بحبك بجد مقدرش ابعد عنك 

مريم بضحكه كلها وجع/ بتحبني هو انت تعرف يعني اي حب انا بكرهك.

سليم /مريم بجد بحبك 

مريم /طلقني طلقني يا سليم طلقني 

سليم بدموع لاول مره تظهر قدام حد /انتي طالق يا مريم

بعد فتره 

كريمه /يا ولدي حرام عليك نفسك بجد 

سليم /سبني يا امي لو سمحتي 

قطع حدثهم رنت تليفونه سليم كان محمود 

محمود /ازيك يا سليم اخبارك اي 

سليم /بخير يا خالي 

محمود /..

..

سليم بصدمه /....

رواية صفقة العمر الفصل التاسع 9 - بقلم منة احمد
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent