رواية ملاك الزين الفصل الثامن 8 بقلم الكاتبه دودو

الصفحة الرئيسية

  رواية ملاك الزين كاملة بقلم الكاتبه دودو عبر مدونة دليل الروايات

رواية ملاك الزين

 رواية ملاك الزين الفصل الثامن

ات صباح اليوم التاني وهو يحمل الكثير من المفاجأة 
عند فرح صحيت علي رنت تلفونها لقت مازن بيتصل 
فرح: صباح التفاح على مرتاح 😂😂
مازن: مازن صباح الخوخ علي المطير النفوخ 😂😂
فرح: انت متصل في حاجه 
مازن: بصراحه قده يعني عايز اقولك حاجه 
فرح: طب قول انا سمعاك 
مازن: لا مش هينفع في التلفون تعالي علي كافيه ***انا هستناكي 
فرح: نعم عايزني اقابلك في مكان لوحدينا 
مازن: هو اي في مكان لوحدينا ده مكان عام انجزي انا مستنيكي 
فرح: ف نفسها بتلعن غبائها حاضر مسافة السكه سلاموززز 
مازن: سلاموز يا مصيبه حياتي 
فرح: انت بتقول ايه 
مازن: بقول سلام متتاخريش وقفل واتجه اللي الكافيه 
فرح قفلت مع مازن وقعدت تفكر يا تره عايزني في ايه انا عكلم البت ملك اقولها ورنت علي ملك 
ملك: صباح الخس الك انتي وبس 😂😂😂
فرح: صباح التوت انا بحبك مووت 😂😂😂😂😂
ملك: قولي يابت راني عليا ليه علي الصبح اكيد عايزه حاجه 
فرح: يعني انا مش برن عليكي غير لما اعوذ حاجه 
ملك: ايون 😂😂😂😂
فرح: خلاص مش هقولك 
ملك: خلاص والله بهزر قولي يابت 
فرح: مازن كلمني وقالي عايز اقابلك في كافيه ***وانا مش عارفه اروح ولا لا 
ملك: انا كنت حاسه ان هو بيحبك في الفتره الاخيره بقا مهتم بيكي اوي 
فرح: ولا زين اللي انهار كله يتحجج بحاجه عشان يشوفك 
ملك: زين مين انتي اتاخرتي جهزي نفسك بسرعة 
فرح: اتهربي يا اختشي بس الواد واقع علي الاخر 
ملك: سلاموززز يا اختشي 
فرح:سلاموززز 
ذهبت فرح جهزت نفسها لبست بنطلون جينز وتشرت اسود وطرحه بيضه وكتشي ابيض واتجهت الي الكافيه لقت مازن  قاعد مستنيها راحت عنده وسلمت عليه وقعده 
فرح: احكيلي بقا الموضوع 
مازن: اشربي حاجه الاول بدال متقولي عني بخيل 
فرح: بصدمه انت عرفت ازاي اني كنت هقول كده 
مازن: 😂😂😂😂دي قدرات الظابط يا باشا
فرح:واحد كابتشينو علي الهادي 😂😂😂
مازن:لو علي السريع مينفعش😂😂
فرح:لا ههههههه
مازن: لو سمحت اتنين كابتشينو اتفضل يا فندم اي تاني لا شكرا
فرح:احكيلي بقا
مازن: فرح بصراحه انا انا 
فرح: انت أي
مازن: انا انا بحبك وعايز اتجوزك 
فرح: ابتسمت بخجل ووشها قلب الوان
مازن: انتي بتحبيني يا فرح مردتش فرح خلاص يا فرح انا اسفة انا وصلني جوابك سلام
فرح: ميزو انا كمان بحبك
مازن: بجد وقعتي قلبي يا شيخه 
فرح: سلامة قلبك ميزو 
مازن: قلبه وعقله
فرح: انت بتحبني بجد 
مازن: انا عديت مراحل العشق بمراحل انا من غيرك مقدرش اعيش انتي حياتي انتي نبضي انتي كل دنيتي بحبك اوي
فرح: وانا بموت فيك ربنا يخليك ليا 
مازن:انته هديه ربنا ليا ربنا يخليكي ليا ويقدرني واسعدك طول العمر 
فرح: يارب يا حبيبي 
مازن: انتي قلتي ايه 
فرح: يارب 
مازن: لا اللي بعدها
فرح: خلاص بقا متكسفنيش
مازن: قلبي اللي بيتكسف 
فرح: قوم بقا توصلني عشان اتاخرت 
مازن: فصيله اوى انتي امشي قدامي
وصلها عند البيت خدي بالك من نفسك يا حبيبتي وابقا كلميني وانا هظبط الدنيا واجي اخطبك عشان مش قادر استنه اكتر من كده ولا نخليها جواز علي طول
فرح: نزلت من العربيه من غير متتكلم  مازن مشي وفرح طلعت ودخلت اوضتها وكلمت ملك
فرح: ملوكتي حبيبتي انا مبسوطه اوي 
ملك: ربنا يجعلك دايما مبسوطه يا عمري
فرح: انهارده مازن اعترفلي بحبه وقال هييجي يخطبني 
ملك: الف مبروك ياروحي 
فرح: يبارك فيكي يا عمري عقبالك انتي كمان
ملك: البعيد مبيحسش😂😂😂
فرح: والله ده بيموت فيكي واستني وشوفي وابقا قولي فرح قالت بس هو مش عارف عارف يعبر عن مشاعره 
ملك: ماشي يا اختشي خلينا فيكي انتي دلوقتي احكيلي بالتفصيل اوعي تنسي حاجه حكت لها اللي حصل وقفله مع بعض وكل واحده راحت علي سريرها بتفكر في فارس احلامها لحد مراحه في النوم
عند مازن وزين
مازن خبط علي مكتب زين وزين سمح ليه بالدخول
 مازن: زينو حبيبي عامل ايه 
زين: ميت مره اقولك بلاش الاسم ده 
مازن: حاضر يا باشا عندي ليك خبر حلو وحكه ليه كل اللي حصل
زين: ربنا يتمملك علي خير 
مازن: يارب يا صاحبي عقبالك انت كمان
زين: عن قريب ان شاءلله
مازن: شكلك ناوي علي حاجه
زين: كل خير ان شاءلله واتجه كل واحد علي بيته وراحه في نوم عميق 

يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية ملاك الزين ) اضغط على أسم الرواية

google-playkhamsatmostaqltradent