Ads by Google X

رواية اسيرت الادهم الفصل الثامن 8 - بقلم سلمي حمدي

الصفحة الرئيسية

  رواية اسيرت الادهم بقلم سلمي حمدي


رواية اسيرت الادهم الفصل الثامن 8

بعد ست ساعات لقوا الباب اتفتح
الدكتور وهو بيقلع الماسك:الحاله سيئه جدا و جالها نزيف داخلي بس عايزين تقل دم 
رعد بسرعه:فصيلة ملاك  نفسها الفصيله بتاعتي 
الدكتور: تمام 
ملاك اخدت الدم من رعد 
بعد ساعتين
الدكتورة خرجة أخيراً وادهم جري عليها وقال: ملاك بخير صح
الدكتورة بصة لتحت وقالة: للأسف فقدت الجنين 
 ادهم . وهيا عاملة اي دلوقتي
الدكتورة: المريضه حالتها صعبه  
رعد بحزن: هتكون بخير صدقنى 
الدكتورة: المريضه محتاجه دعواتكم اوى الفتره دي... عن اذنكم
ادهم لرعد. امشي انت انا هفضل مع ملاك 
رعد . ازي عايزني امشي انا هفضل هنا معاك ولو انت عايز تمشي امشي ....
ادهم. امشي انت لازم ترتاح
مشي رعد وفضل ادهم مع ملاك 
في الصباح جديد 
الدكتورة بابتسامة: المريضه فاقت وأول ما فاقت قالت ادهم
ادهم فرح أوى وقال: طب ممكن ندخل نشوفها يا دكتورة 
الدكتورة هزة رأسه وقال: طبعاً
ادهم اتصل على رعد وقالو ملاك قامت .....دخل أول واحد وكان فرحان أوى اخيرااا فاقت اخيرا هياخدها في حضنه وهيقولها انها واحشه أوى 
ادهم أول ماادخل ا خدها في حضنه وقال: : حمد الله على السلامه 
ملاك مسكت ايده وقالت: ابني كويس مش كده 
ادهم بص لتحت 
 ملاك: ادهم  رد عليا ابنى كويس  
ادهم  اخدها في حضنه وقال: للأسف فقدتى الجنين يا ملاك 
ملاك صرخت بأعلى صوت وادهم شد من لحتضنها   : ملاك عشان خاطري أهدي واوعك تنسي انك كنتى بين الحياه والمو"ت
ملاك مسكت في هدوم ادهم وهيا ين منهارة بلعياط: أنا عايزه ابنى ياادهم هو الرابط بيني وبين  حبيبي زين  انا عايزه ابنى  ياادهم
ادهم حس بغير شديده لما قالت عن زين حبيبها وانو هيا لسه مش ناسياه 
 دخلت الدكتورة ...الدكتورة انا دلوقتي هديلها   ابره مهدا وهتنام  ساعتين تقريبا
ادهم بحزن  . تمام 
بقلم #سلمى_حمدى
مرة شهر ملاك طلعت من المستشفى وهي ادهم اتزوجو  بعد اصرر كتير من الجد 
  في الشهر ده ادهم  اتغير كتير  بقه يطلع بدري ويرجع بعد ما ملاك تنوم لانو مش عايز يشوف في عيونها حبها لزين 
  اما ملاك فحبسة نفسه في الغرفة مابتطلع منه بس مابتنكر انو ادهم وحشها اوي
بقلم #سلمى_حمدى
 مجهول. دلوقتي هتكون الضرب القاضية  
البنت . إي الخطة 
مجهول.....*******
البنت. وهيا تقرب منو هههه دماغك ده تعجبني ياقلبي
مجهول. وهو يحملها ده هتكون اخر ضربة
وضعها في السرير وفك زرير فستنها ليفعلو
 ماحرام الله
بقلم #سلمى_حمدي
وصلت طيارة من لندن نزل منها شاب مفتول العضلات 
الحارس. اتفضل يابيه 
ركب الشاب بكل غرور 
بقلم #سلمى_حمدي
ب غرفة ملاك 
الجد ملاك 
ملاك اي جدو 
الجد. اتصلي بي ادهم وقوليلو عمر نازل مصر 
ملاك. حاضر 
الجد .كمان اتصلتك اختك وقالت جاية بعد يومين 
ملاك  حضنته وقالت. شكرا
الجد . انتي زي بنتي يا ملاك
ملاك.😊☺ 
يلا انا هنزل تحت وانتي اتصلي بادهم كمان طلب 
ملاك. انت تأمر ياجدي 
الجد. عايزك تكوني معنا الليلة 
ملاك. حاضر 
الجد باسة ملاك  على راسها وطلع 
بقلم سلمى_حمدي 
ادهم. تمام الصفقة تمت الف مبروك
الكل . الف مبروك 
 تن تن 
ملاك .الو 
ادهم بفرح . اهلين ملاك  عاملة اي 
ملاك بحزن. الحمد لله كويسة وانت عمل اي
ادهم بحزن.  الحمدلله 
ملاك. جدي قالك ماتتأخر   
ادهم. في اي 
ملاك.  عمر نازل مصر
ادهم بفرح . تمام مش هتأخر 
ملاك . تمام خلي بالك من نفسك 
ادهم. وانتي كمان 
بقلم #سلمى_حمدى 
في المساء 
الكل مستني وصول عمر بفارق الصبر 
عمر. السلام وعليكم 
الجد بفرح وعليكم السلام 
عمر. جدي حبيبي عامل اي 
الجد .كويس الحمدلله 
عمر. ادومي 
بوكس نزل على عمر 
ادهم. اسمى ادهم
عمر. الله منك ياشيخ 
ادهم وهو يحتضن أخوه الصغير  .ازيك 
عمر. كويس الحمدلله 
عمر سلام على الكل بس فجاة وقعت عيونو على ملاك 
عمر. مين ده 
الجد . ده ملاك مرت ادهم 
عمر مد ايدو لاملاك . مرحبا ياحلى
ادهم مسك ايد عمر.......ادهم هيا ماتسلم للرجال. 
عمر حس باحراج ...عمر بمرح المهم انا عمر اخو ادهم الصغير عكس ادهم  انا مرح وظريفة متأكد انك هتحبيني 
ملاك ابتسمت على كلامو 
ادهم بغيرة. تعال عايزك 
عمر بخوف . لا مش جاية وجره من قدمو 
بقلم #سلمى_حمدي
 رعد لملاك ...سيلا نازلة مصر بعد يومين 
ادهم. سيلا جايه 
رعد. اي جاية 
 عمر. مين سيلا 
الجد. اخت ملاك
رعد بجدية... انا هاكتب على سيلا اول ماتجي كفية اجلنا بمافيه الكفاية 
الجد. اذا سيلا موفقة ماعندي مانع 
ملاك. انا هكلمها اول ماتجي  انا مش هلقي احسن من رعد لاختي
رعد.😊 
عمر انا طلع نام تصبحو على خير
طلع عمر وهو يفكر في كلام ملاك ورعد 
بقلم #سلمى_حمدي 
بغرفة عمر
عمر مستحيل تكون نفس البنت بس يمكن تكون هيا عمر اي ده انا لي قعد افكر فيها  
نام عمر بعد صارع كبير 

رواية اسيرت الادهم الفصل الثامن 8 -  بقلم سلمي حمدي
nada eid

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent