رواية مطلوب حبيب الفصل السابع 7 - الجزء 2 بقلم منه محرم

الصفحة الرئيسية

   رواية مطلوب حبيب كاملة بقلم منه محرم عبر مدونة دليل الروايات

رواية مطلوب حبيب

 رواية مطلوب حبيب الفصل السابع الجزء 2

ايان: لا اكيد لا اكيد صدفه اه اكيد صدفه مش اكتر 
في البيت
هنا: ايه ياحبيبي اتاخرت ليه 
ايان: مافيش ياحبيبتي الشغل يلا انا هخش انام علشان الكليه 
هنا: ياحبيبي بكره الجمعه 
ايان: بجد طيب انا هخش انام علشان تعبان 
هنا: تعبان تعبان ماللك
ايان: مافيش ياحبيبتي والله تعبان من الشغل يعني 
هنا: ايان متاكد 
ايان بصي هحكيلك علي الي حصل 
بعد شويه
ايان: بس ياستي واول ماشفتني اتوترت كده 
هنا: اكيد هي بنتي انا عايزه اروحلها يا ايان ونبي وديني ليها
ايان: لا ياماما مينفعش وزمانها طلعت اصلا 
هنا: ضاعت كده تاني ياايان ضاعت 
ايان: ياماما اهدي بس انا مش متاكد انها اختي ده مجرد احساس بس
هنا: خدني ليها علشان خاطري طيب اشوفها وخلاص 
ايان: طيب ياماما يلا 
في المستشفي 
ايان: لو سمحت يادكتور
الدكتور: ايوه ياحبيبي اتفضل 
ايان: انت فاكرني انا الي كنت عندك من شويه بخصوص البنت الي فاقده الذاكره 
الدكتور: ايوه ايوه دول لسه خارجين حالا
ليلي: يابنتي هتسوقي ازاي وانتي لسه تعبانه
مليكه: صحبتك جامده يابت 
ليلي: ههههه طب براحه بقه
مليكه بدوخه: طب يلا اركبي 
ليلي: لا انا حاسه انك تعبانه اوي استني اوقف عربيه 
ايان: انسه مليكه استني 
مليكه باستغراب: افندم
ايان: ققصدي انا هوصلكو 
هنا: بنتي مليكه 
مليكه بصداع شديد: ببنتك
هنا: انتي مليكه بنتي 
مليكه بدوخه وبتفتكر حاجات
فلاش باااك
مليكه: ماما انا عايزه فستان زي اميرات ديزي 
هنا: من عيوني
مليكه: بجد انا بحبك اوي يااحلي ام
بااااك
مليكه بدوخه: مام
ايان بخضه: انسه مليكه
بعد شويه 
الدكتور: غلط علي الانسه تفتكر كل حاجه في وقت واحد كده هياثر عليها ياجماعه من فضلكو سبوها ترتاح 
ليلي بدموع: انا مبقتش فاهمه حاجه 
هنا وهي بتمسك ايد ايان: انا متاكده انا قلبي حاسس يا ايان انها بنتي انا متاكده صدقني
بقلمي/menna moharam
ليلي : بنتك
هنا: ايوه بنتي 
ليلي: بنتك ازاي حضرتك فاهمه غلط
هنا بزعيق: لااا هي بنتي انا بنتي صدقوني انا قلبي حاسس
بعد شويه
ايان: ليلي انتي تعبانه ممكن ترتاحي شويه او اوصلك 
ليلي: لالاانا مرتاحه بس انا خايفه اوي عليها خايفه اخسرها زي زي ماخسرت ش
ايان: خسرتي مين 
ليلي بدموع: عيلتي
ايان بعصبيه: ممكن متعيطيش انتي بتعيطي ليه تعالي تعالي ياليلي
ليلي: هنروح فين ونسبها كده 
ايان: ليلي ممكن اتكلم معاكي شويه 
ليلي: سمعاك ياايان 
ايان: ليلي انا تعبان انا من وانا عندي ١٥ سنه تعبان تعبان اوي موت ابويا بحادثه وي وي 
ليلي: وي ايه كمل
ايان: اختي معرفش راحت فين بقالي سنين مش بنام بقالي سنين مضحكتش من قلبي بقالي سنين بمسح دموع امي الي بتنزل كل يوم 
ليلي:ممكن تحكيلي يا ايان 
ايان: اختي تاهت من تسع سنين كان عندها ١٥ سنه وبندور عليها لحد دلوقتي ومافيش عنها اي خبر لحد ماشوفت مليكه صحبتك انهارده وانا حاسس ومتاكد انها اختي لانها توأمي انا حاسس ومتاكد انها اختي واحساسي بيها مستحيل يطلع غلط 
ليلي: بس مليكه عمرها ماقالتلي انها كانت تايهه او اي حاجه
ايان: الدكتور قالي انها فاقده الذاكره 
ليلي بخضه: اايه 
ايان: متقلقيش هتكون بخير 
ليلي بدموع: بجد
ايان: ان شاء الله 
ايان: قوليلي بقه بيتك فين علشان اوصلك
ليلي: لاا لا انا هفضل هنا مع مليكه 
ايان: لا مينفعش انتي اكيد تعبانه 
ليلي: ايان لو سمحت انا هفضل هنا جمبها بس ممكن تجيب موبايلها نرن علي طنط مني
ايان: اهو معايا اسمها ايه
ليلي: اكيد اسمها امي ولا ماما معلش دور 
ايان: مافيش ماما خالص بس في اسم حاجه غريبه
ليلي بخضه: ايهه
ايان: لا مافيش بس في امنا الغوله 
ليلي بضحك: هههههههههههههه ممكن تبقا هي انا مش متخيله انها ممكن تسميها كده هي اه بتضربها وب
ايان: سكتي ليه
ليلي: ها مافيش رن يلا 
ايان: هي بتضربها
ليلي: رن يا ايان 
ايان: فتحت اهي 
مني: الوو
ايان: ايوه حضرتك استاذه مني مامت مليكه
مني: اكيد يعني مكتوب امي ولا ماما 
ايان بضحك: احم هو فعلا مكتوب ماما بس بتاكد 
مني: ايوه انت مين 
ايان: خدي ياليلي
ليلي: الو ياطنط ازيك
مني: كويسه
بقلمي/menna moharam
ليلي: مليكه في المستشفي 
مني: اايه ليه حصل ايه
ليلي: ممعرفش 
مني: اه نسيت انك كفيفه هتشوفي ازاي حصل ايه طيب انا جايه 
ليلي بدموع: تمام وقفلت 
ايان: مالك 
ليلي بدموع: احم مافيشش حاجه 
ايان وهو بيمسك اديها: ليلي في ايه الست دي قالت ايه زعلك 
ليلي وهي بتحضنه: انا تعبانه تعبانههه اووووي محدش حاسس بيا ولا بوجعي يا ايان كل شويه حد يعيرني محدش متقبلني خالص ياايان وفجاه حست انها حضناه
ليلي بتوتر: انا اسفه 
ايان وهو باصص عليها وعلي توتورها وسرح في ملامحها الرقيقه 
ايان بسرحان: انتي جميله اوي 
ليلي وهي بتمسح دموعها: ايه
ايان: قصدي ان الجمال ده مينفعش ينزل من عينه الدموع انتي جميله بكل حال لو رفيعه اوي الناس هتقولك انتي رفيعه لو تخينه الناس هتقولك انتي تخينه الناس مش بيعجبها حاجه علشان كده متاخديش براي حد عيشي لنفسك وحبي نفسك وربنا مش بيسيب حق حد ابدا وانا حبيتك كده زي ماانتي
ليلي:ح ايه 
ايان: قصدي يعني مش انا صديقيك 
ليلي: لا 
ايان: تعالي تعالي نشوف مليكه ده انتي فصيله 
ليلي: شكرا لكلامك انا مش هسمع لحد تاني 
ايان: انا معاكي كفايه قلبك النضيف في ناس بتشوف وقلبها مليان سواد لاكن انتي قلبك ابيض 
ليلي: احم شكرا اوي ليك بجد يا ايان 
ايان: ايه الجمال ده بس كل شويه احب اسمي اكتر
ليلي: افندم
ايان: ها قصدي الباميه الباميه عارفها جميله اوي  
ليلي: امممم اه عارفها 
ايان: يلا بقه علشان اروحك بلاش قعدتك في المستشفي دي 
ليلي: لا يا ايان بقه انا مرتاحه هنا وخلاص 
ايان: لا يلا اروحك وابقا اعدي عليكي بكره ايه رايك
بعد شويه
ايان: يلا عايزه حاجه 
ليلي: اه 
بقلمي/menna moharam
ايان: اممم ايه
ليلي: انا عايزه اعرف اسم المستشفي الي فيها مليكه علشان اروحلها بكره 
ايان: انا هاجي اخدك بقهه
ليلي: بجد شكرا ليك سلام
ايان: العفو ياقلبي سلام
ليلي: سلام 
بعد شويه
ايان بصدمه: هو انا قولتلها قلبيييييي
عند ليلي
ليلي بصدمه: هو قال قلبي هههههه عبي.ط ده ولا ايه 
في اوضه مليكه في المستشفي
هنا بصدمه: مننييي
مني بتوتر: انتي انتي 
مليكه بتعب: ماما انتي جيتي 
هنا بصدمه: مامااااا 
مني بتوتر: ايه يامليكه الف سلامه ياحبيبتي 
هنا: بنتك بنتك ازاي دي بنتي انااااا

يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية مطلوب حبيب) اضغط على أسم الرواية
google-playkhamsatmostaqltradent