Ads by Google X

رواية مطلوب حبيب الفصل السادس 6 - الجزء 2 بقلم منه محرم

الصفحة الرئيسية

  رواية مطلوب حبيب كاملة بقلم منه محرم عبر مدونة دليل الروايات

رواية مطلوب حبيب

 رواية مطلوب حبيب الفصل السادس الجزء 2

مليكه: معلش اتاخرت عليكي بس ماما كانت بتقولي حاجه 
ليلي: كنتي هتقولي سر 
مليكه بتوتر: لا كنت بهزر يابت معاكي هو انا عندي اسرار اصلا 
ليلي وهي بتاخدها في حضنها: انا بحبك اوي بجد
مليكه: انا بحبك اكتر
ليلي: بجد انتي اختي وامي قبل ماتكوني صحبتي انا فعلا ماليش غيرك دلوقتي في الدنيا 
مليكه: بتعيطي ليه دلوقتي 
بقلمي/menna moharam
ليلي: افتكرت بابا وماما احساس صعب اوي يا مليكه ان امك وابوكي يموتو قدام عينك وتخسري نظرك 
فلاش بااااك
من ٣ سنين
ليلي: بابا سوق براحه انا بخاف 
ابو ليلي وهو بيزود السرعه: خلي قلبك جامدد
ام ليلي: حاسب حااااااااسبببب 
ليلي: ماماااا باباااااااااا
بااااااااك 
مليكه: الحمد لله علي كل حال ياليلو متزعليش بقه يا ايانن ااه قصدي ليلي 
ليلي بضحك: والله هتهزري
مليكه: ايان ايان ايان
ليلي وهي بتمسك المخده بتضربها بيها: بس بقه هزعل منك 
مليكه: ايان وليلي الله روميو وجوليت 
ليلي: نينينيني
بعد مرور اسبوع 
في الكليه
مليكه: لسه مافيش خبر عنه
ليلي يحزن: لا 
مليكه: خير ياقلبي خير تعالي نروح المطعم 
ليلي بخيبه امل : طيب
في المطعم
عمر: كنت فين يابني بقالي اسبوع بدفع حق الاكل 
ايان: همك علي بطنك علطول حته مسالتش علي صحبك يانتن
عمر: جيتلك يااخويا ولقيتك نايم 
ايان: طيب تعال نشرب قهوه 
عمر: مالك
ايان: مافيش كنت تعبان والله بقالي اسبوع حته مروحتش الكليه 
عمر: ولا يهمك ياعم الف سلامه عليك 
ايان: الله يسلمك ياحبيب اخوك 
عند ليلي ومليكه
مليكه: يلا تعالي وصلنا 
ليلي: طب هنعمل ايه 
مليكه: هنسال عنه اي حد بقه 
ليلي ماشي
ايان: بقولك هروح اعمل مكالمه اطمن ماما بس لانها كانت حالفه منزلش انهارده 
عمر: طيب هستناك 
ايان: ماشي
مليكه: يلا اخر سلمه
ليلي: طيب اسالي بقه 
مليكه: بصي في شاب هناك اهو تعالي نسالو عليه 
بقلمي/menna moharam
ليلي: طيب
مليكه لعمر: لو سمحت 
عمر: ايوه ياقمر انت 
مليكه: ايه القرف ده 
عمر: انا اسف اتفضلي 
مليكه بصوت واطي: ليلي ايه رايك نلبس الشاب ده في فضيحه فا المدير يطلع ويتفاجئ بقه 
ليلي: ياسوسه ده فكره تحفه يلا صوتي مستنيه ايه 
مليكه: احم احم 
مليكه بصوت عالي: اسف اسف بعد ايه ولا اييييه انت مش عارف انت عملت ايه يااستاذ انت
عمر بخوف: عملت ايه 
مليكه: معرفش 
ايان: في ايه ايه الصوت ده في ايه ياعمرر
عمر: معرفش ي ايانن
مليكه بصداع: اايان 
مليكه وهي دايخه : ااه راسي 
ليلي: مليكه 
ايان وحاسس بشعور غريب: انسه انتي كويسه
مليكه بدوخه: ااه 
وفجاه وقعت
ايان بصدمه: مليييكه
ليلي: مليكه مليكه 
ايان وهو بيشلها: تعالو ورايا 
ليلي : حاضر 
في المستشفي
ايان: ها يادكتور هي كويسه 
بقلمي/menna moharam
الدكتور: الانسه الي جوا فاقده الذاكره شافت حاجه انهارده فكرتها بلماضي 
ايان: تمام يادكتور ينفع نشوفها 
الدكتور: اتفضلو 
ايان: اذيك ياانسه مليكه الف سلامه عليكي 
مليكه بدموع: الحمد لله بخير حضرتك مين وعرفت اسمي ازاي لما نديت عليا
ايان بسرحان: مش عارف
ليلي بتدخل: ممليكه اانتي كويسهه ياحبيبتي 
مليكه وهي بتشدها: اه ياحبيبتي تعالي تعالي 
ليلي: انا خوفت عليكي اوي 
مليكه: الحمد لله انا بخير 
ليلي: شكرا اوي ياايان
ايان وهو باصص لمليكه: العفو هستاذن انا يلا ياعمر
عمر: انا اسف ياانسه مليكه والف سلامه علي حضرتك 
مليكه: انا الي اسفه شكرا لحضرتك 
بقلمي/menna moharam
عمر: عن ازنك
مليكه وهي بصاله: شكرا يااستاذ ايان
ايان: العفو عن ازنكو 
مليكه بتسرع: ممكن متمشيش 
ايان: افندم
مليكه بتوتر لما شافت شخص تبع مني برا: ها لا مافيش اتفضل انا كويسه
في العربيه
ايان وهو سرحان في ملامح مليكه وانها شبه اخته 
ايان: لا اكيد لا اكيد صدفه اه اكيد صدفه مش اكتر 
يتبع♡

يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية مطلوب حبيب) اضغط على أسم الرواية
google-playkhamsatmostaqltradent