رواية مطلوب حبيب الفصل الخامس 5 - الجزء 2 بقلم منه محرم

الصفحة الرئيسية

  رواية مطلوب حبيب كاملة بقلم منه محرم عبر مدونة دليل الروايات

رواية مطلوب حبيب

 رواية مطلوب حبيب الفصل الخامس الجزء 2

بعد شويه
ايان: انا انا اسف يا ادههه انتي 
ليلي: ايان
ايان: تعرفي ان اسمي احلو فجاه 
ليلي: ياراجل 
ايان: اه والله 
ليلي: انت شكلك كنت ماشي سرحان 
ايان: في واحده كده يلا ربنا يجعلها من نصيبي
ليلي:طب مش ممكن الواحده دي تضايق انك واقف معايا
ايان: هتضايق ازاي وهي معايا 
ليلي: قصدك ايه
ايان: هتفهمي بعدين 
ليلي: عن ازنك
ايان: استني بس ممكن نروح نقعد شويه في الكافيه
ليلي: اممممم موافقه هتجبلي دره
ايان: وهشربك حمص الشام كمان 
ليلي: طب يلا بينا بقه
ايان: بجد ونبي
ليلي: هههه بجد 
بعد شويه في مركب في النيل
ايان: وانتي بقه عندك كام سنه 
ليلي: انا ياسيدي عندي ٢٣ بحب اغني اوي 
ايان: اه كان صوتك حلو اوي انهارده
ليلي: احم وانت كمان 
ليلي: انا لازم اقوم بقه علشان لسه هروح دار الايتام 
ايان: اشطا يلا 
ليلي: يلا ايه 
ايان: هنروح دار الايتام
ليلي: انت مش ملاحظ انك راشق معايا 
ايان: ههههه انا عبده الراشق اصلا يلا يبنتي 
ليلي: طيب يلا 
باااااااك
ليلي: بس يستي وفضلنا نلعب مع الاطفال واليوم كان لزيز اوي قالي هنتقابل انهارده بس مجاش انا انا قلقانه عليه 
مليكه: حبتيه 
ليلي: لالا انا 
مليكه: انتي حبتيه ياليلي
ليلي: انا حبيت اهتمامه ليا حبيت عفويته وهو بيتكلم حبيت كلام الاطفال عليه وطيبته انا اه بقالي يومين بس بس معرفش امبارح حسيت ان لاول مره حد مهتم بوجودي وبكل تفاصلها انا محستش كده قبل كده يامليكه انا طول عمري عايشه لوحدي حسيت بلامان معاه يامليكه
مليكه: خلاص يا ليلو تعالي طيب نروح الكافيه نشوفه 
ليلي: بس هقول ايه افرضي هناك هقوله انا جايه اشوفك قلقت عليك لالا 
بقلمي/menna moharam
مليكه: لا يستي نروح عادي كاننا هنشرب حاجه 
ليلي: طيب 
في ڤيلا ايان
هنا: انت كويس ياايان دلوقتي 
ايان: بخير الحمد لله 
هنا: سرحان في ايه
ايان: فيها
هنا: في مين
ايان: ليلي
هنا: شوفتها تاني 
ايان: اهه وحكلها الي حصل 
هنا: وايه كمان ياحنين ده الي مش قادر ياماما مكسل
ايان: بس بعد ماركبنا مركب في النيل روحنا دار الايتام كانت بتلعب مع الاطفال جريها وضحكتها ياماما ضحكتها الي فضلت متنح فيها ساعتين ولا طريقه كلامها ولا جريها وصريخها وهي يتلعب معاهم 
هنا: مممم وايه كمان ياحبيبي وانا اقول الواد قال نص ساعه فجاه بقو عشر ساعات ليه
ايان: ايه ياماما الله انتي بتتريقي عليا
هنا: لا ياعين امك بس انا الي متنحه من الكلام الي يسمعه ده مش مصدقه انك كبرت وحبيت 
ايان: انا كا ايان متفاجئ بلكلام الي انا بقوله ده انا اول مره اسمعني بقول كده 
هنا: هههههههه لمض زي ابوك 
ايان: ربنا يرحمه
هنا: يارب 
عند مليكه وليلي
ليلي: عندي فكره تعالي نقعد علي الطربيزه الي الويتر قال اننا مينفعش نقعد عليها 
مليكه: اهي تعالي وبعدين بقه يا ناصحه 
ليلي بصوت عالي : لو سمحت 
الويتر: اتفضلي 
ليلي: هو ايه الي اتفضلي انت مش هتعمل مشكله ولا ايه اني قاعده علي الطربيزه انا قاعده اهو علي الطربيزه نادي المدير بقه 
مليكه بضحك: يابنتي انتي بتهببي ايه اقعدي 
ليلي: في ايه استني بس 
الويتر: للاسف المدير مش موجود 
ليلي: ماله هو فين حصله ايه مات طب في انهي مستشفي واحنا نروحله 
مليكه: اقعدي يامفضوحه 
الويتر: لا يافندم المدام هنا اتصلت وقالت انه مش هيجي انهارده 
بقلمي/menna moharam
ليلي: يامصبتيي طلع متجوززز
الويتر: لا يافندم دي ولدته 
ليلي: ياعم ماتقول انها الست الوالده بدل القلق ده 
الويتر: افندم
مليكه: لا ولا حاجه شكرا 
ليلي: هنعمل ايه بقه
مليكه: معرفش تعالي اوصلك بقه علشان ماما كل شويه ترن عليا 
ليلي: ليه في ايه
مليكه: قلقانه عليا يستي 
ليلي: ربنا يخلهالك
مليكه: يارب بقولك ايه رايك تيجي تباتي عندي 
ليلي: لا لا مش هينفع 
مليكه: يبنتي ليه بس كلمي ماما كريمه قوللها انك هتباتي برا 
ليلي: طيب ماشي
بعد شويه
مني:ازيك ياليلي ياحبيبتي 
ليلي:الحمد لله ياطنط انتي اخبارك ايه 
مني بضحك:الحمد لله يحبيبتي كويسه خديها يامليكه امسكي اديها احسن تقع 
ليلي بحزن:لا ياطنط انا بعرف امشي واتحرك لوحدي شكرا يامليكه  
بقلمي/menna moharam
مليكه بصوت واطي: ايه ياماما الي بتقوليه دده 
مني بصوت عالي: انتي بتزعقيلي يامليكه وعلشان مينن
ليلي باحراج: مليكه انا انا لازم امشي 
مليكه: لا ياليلي استني انا اسفه بجد 
ليلي: لاا انا انا لازم امشي لو سمحتي
مليكه بعياط: ارجوكي ياليلي باتي معايا انا معرفش هي بتعمل ليه كده 
ليلي: متعيطيش يامليكه خلاص هبات ياحبيبتي معاكي 
مليكه: شكرا اوي 
في اوضه مليكه
مليكه بحزن: انا معرفش بتعمل معايا كده ليه ليه قاسيه معايا اوي كده ده انا حته بنتها مش حد غريب ضرب وزعيق انا تعبت وزهقت اوي وكل دقيقه ترن عليا تشوفني فين وشوفت مين ومع مين 
بقلمي/menna moharam
ليلي بحزن علي صحبتها: يااا يامليكه بتعمل كل ده معاكي 
مليكه: هههه شوفتي بضحك واهزر لاكن انا من جوايا مكسوره ورغم كل ده بضحك واهزر الحمد لله  بس عندي سر 
ليلي: سر سر ايه 
مليكه بتوتر: دي دي مش ام
مني بتدخل وتبريق لمليكه: ملوووكه عايزاكي 
مليكه بتوتر: حااضر 
مني: انتي كنتي هتقوللها ايه
مليكه بتوتر: ممكنتش صدقيني
مني: عارفه لو السر ده طلع هعملو فيكي اااااااايه وفي اه
مليكه بمقاطعه: ممتخفيش والله ما هتكلم صدقيني انا اسفه اسفه بس متعمليش حاجه 
مني: انا مرقباكي يامليكه اي كلمه هتطلع كده ولا كده انتي عارفه هيحصل ايههه
مليكه: ححاضر 

يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية مطلوب حبيب) اضغط على أسم الرواية
 رواية مطلوب حبيب الفصل الخامس 5 - الجزء 2 بقلم منه محرم
nada eid

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent